Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Flyer in een wit Heroic deck

Mango
5 jaren geleden
Stel: je werkt aan een mono-wit Heroic creature deck met Aura's. Je vindt het belangrijk om succesvol door te kunnen komen met een sterke Flyer. Aan welke 2-kaart combinatie zouden jullie de voorkeur geven:

1. Akroan Skyguard met Hyena Umbra
2. Wingsteed Rider met Hyena Umbra
3. Fabled Hero met Gryff's Boon
4. Fabled Hero met Nimbus Wings
5. Dawnbringer Charioteers met Hyena Umbra
 bijgewerkt door Mango 5 jaren geleden
Triskelion88
5 jaren geleden
Er zijn in wit een hoop kaarten die protection geven voor minder mana wellicht is dat een idee dan kan je Fabled Hero prima spelen
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden (kaartlinkjes ajb)
LordWhooT
5 jaren geleden
Akroan Skyguard Hyena Umbra, kost minder dus sneller op het veld. Kan erg uit de hand lopen.

Fabled Hero en Dawnbringer Charioteers zijn beide goed. Al heb je meerdere aura's.

Umbra Mystic met bijv. Brilliant Halo, Spirit Loop en Sage's Reverie.

Ik had een zwart wit aura deck.


Misschien zit er wat ideetjes tussen
Sunitram
5 jaren geleden
Heroic is sowieso een erg ondergewaardeerde ability. Heeft er misschien iets mee te maken dat de meeste heroic creatures net te lage initiële stats hebben voor hun mana cost, waardoor ze vatbaarder zijn voor removal. Als je ze echter kunt laten liggen lopen ze heel gauw uit de klauwen. Die combo van de Fabeltjesheld met Gryff's Boon geeft je bijvoorbeeld een 4/3 double striker voor 4 mana!

Geen van alle combo's die je noemt zijn trouwens echt slecht. Minder mana is meestal wel meer beter, is echt het enige advies dat ik je kan geven. En dat je 't misschien buiten enchantments moet zoeken. Common Bond werd toentertijd bijvoorbeeld veel met heroic creatures gespeeld.
Jeff
5 jaren geleden
In mijn ogen neigt heroic naar de combo-kant van Magic, maar is het nog wel een aggro-deck. Dat wil zeggen: je moet de juiste stukken bij elkaar krijgen en gaat dan los. Traditioneel is goedkoper beter aan de combo-kant, dus dan neig ik naar optie 1. Hyena Umbra is een kaart die je vrijwel zeker sowieso wilt spelen in je witte heroic deck, ongeacht of je een flyer hebt of niet.
Optie 3 is ook erg sterk. Gryff's Boon is een erg sterke kaart voor zo'n deck, omdat hij heroic triggert en in de long game wat value genereert. Let wel dat de activated ability niet heroic triggert. Daar komt bij dat de Hero een kaart is die je waarschijnlijk sowieso al wilt spelen.
Mango
5 jaren geleden
Ook ik vind Heroic een prettige en sterke ability. Het is zeker mogelijk een sterk deck te bouwen rond deze ability. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar optie 3. De Fabled Hero heeft namelijk Double Strike. Een simpele Gryff's Boon erop creeert een 4/3 Flyer met Double Strike en dat is enorm sterk. Als de tegenstander niet blockt krijgt hij 8 schade, blockt hij wel met b.v. een Vampire Nighthawk dan gaat die dood door de First Strike. Mijn tweede keuze zou zijn optie 1, omdat die het goedkoopste is qua manna en dus het snelst. De Akroan Skyguard kost slechts 2 manna; met een Hyena Umbra erop is hij 3/3 First Strike en zodoende moeilijk te blocken.
 bijgewerkt door Mango 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Mango 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Mango 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top