Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Goblin Commander Deck Krenko, Tin Street Kingpin

Sunitram
4 jaren geleden
Voor Guttersnipe speel je veel te weinig instants en sorceries; vind jij een 3-mana 2/2 die verder niks doet behalve eens in de ongeveer 10 beurten 2 schade schieten de moeite waard?

En van Sparksmith denk ik dat ie icm Krenko echt heel snel tegen je gaat werken. Stel; je hebt 20 gobbies op het veld. Jij activeert Sparksmith. Dan heb jij je halve life total betaald om 1 creature weg te werken.

Dan zou ik eerder gaan voor Skirk Prospector, Ashnod's Altar en/of Phyrexian Altar en dan een paar dikke X-burnspells a la Red Sun's Zenith, Comet Storm of Fall of the Titans. Of wat dacht je van Experimental Frenzy als finisher? Jij zit in mono rood, dus dat handje is zo leeg, en als het eenmaal zover is cast je Frenzy en blijf je goblins droppen tot je mana op is

En anders is er nog Throne of the God-Pharaoh. Je goblins willen wel aanvallen (en zijn dus vaak tapped) en met deze haal je daar voor nog veel meer value uit!
Flut123
4 jaren geleden
ja das slim dan haal ik die 2 eruit en stop ik throne of the god-pharaoh erin, ik had er 1 kaart teveel in zitten
Flut123
4 jaren geleden
shield of kaldra eruit, darksteel plate erin
bloodmark mentor eruit akki coalflinger erin
sword of the animist erin, welke eruit?
voor overzichtelijkheid zalik m nog n keer neerzetten...
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Warren Instigator is prijzig, dus als je die niet hebt, zou je die kunnen cutten. Anders denk ik dat Volley Veteran wel een van de zwakkere kaarten in je deck is.

Verder is Icon of Ancestry beter dan Hall of Triumph in jouw deck denk ik.
Flut123
4 jaren geleden
warren instigator heb ik, ik heb goblins vs merfolk natuurlijk gekocht
volley veteran zal ik cutten
icon of ancestry erin hall of triumph eruit

ik had nog wat suggesties:
Electrickery
Reckless Bushwhacker
Goblin Vandal
Siege-Gang Commander
Spitting Earth

misschien de dure Grenzo, Havoc Raiser of Sword of Kaldra cutten?
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Electrickery en Spitting Earth zijn veel te kleine effecten, die zou ik niet spelen.

Bushwhacker is zeker speelbaar. De Vandal is wel goed, maar die gaat altijd en immer geblocked worden. De Goblin Trashmaster is dan veel nuttiger. Siege-Gang Commander is een hele goede en speelbare kaart, die zou ik zeker erin doen.

Als je Grenzo niet hebt, dan heb je hem niet perse nodig. Maar hij is wel heel erg nuttig, omdat je niet terug aangevallen kunt worden, of kaarten van je tegenstander kunt casten en dat is hilarisch .

Sword of Kaldra is speelbaar, maar ook zeker cuttable. Ik denk dat je deck meer heeft aan een Siege-Gang dan aan het zwaard. Het zwaard is trouwens pas echt op z'n best als je ook Shield of Kaldra en Helm of Kaldra erbij speelt .

Flut123
4 jaren geleden
dus bushwacker erin? voor welke dan?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Wat ik eerder al zei: Volley Veteran is mijn keuze.
Flut123
4 jaren geleden
is er al uit voor siege-gang commander

en ik zag nog n coole, Moggcatcher!!!
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Akki Coalflinger en Archetype of Aggression dan . Maar je kunt ook zelf suggesties doen, en dan vragen wat we daarvan vinden. Nu heb ik het idee dat ik jouw deck voor je aan het bouwen ben
Flut123
4 jaren geleden
Zada, Hedron Grinder ook nog dan?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (kaartlinkjes ajb)
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Waarom zou je die willen spelen? Je speelt letterlijk 0 spells die met hem werken.
Flut123
4 jaren geleden
Ow ja sorry die eruit
Flut123
4 jaren geleden
Het deck is af... Ik mis alleen nog maar Goblin Caves, dus ga ik misschien Grenzo, Havoc Raiser ervoor in de plaats gebruiken, maar als ik Goblin Caves heb, welke zal ik er dan uit doen? grenzo is namelijk best goed...
En misschien ga ik Moggcatcher ook nog bestellen... Ze hebben de EX variant
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (kaartlinkjes ajb)
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Archetype of Aggression lijkt me de makkelijkste cut. Geen Goblin, en je hebt maar weinig beesten die groot worden, zo boeiend is trample niet voor je deck.

Verder zou ik Goblin Rally vervangen met Goblin War Party. Kost een mana minder, en je krijgt wel een Gobbo minder, maar de optie om ook je team +1/+1 en haste te geven lijkt me wel interessant.

Verder viel het me wel op dat je extreem weinig removal speelt. Wat ga je doen als je even niet lekker gaat en je zit tegen een bord met 5 dikke draken aan te kijken? Die lusten jouw Goblins voor lunch per dozijn . Ik denk dat een Blasphemous Act en/of Nevinyrral's Disk of Perilous Vault geen kwaad kunnen.
Flut123
4 jaren geleden
Wlke zal ik dan cutten voor Nevinyrral's Disk?
Flut123
4 jaren geleden
kijk eens bij mijn deck, is ie nu goed zo?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Een deck is nooit "goed" he, er kan altijd wat veranderd worden . Maar ga er nu maar eens lekker mee spelen
Flut123
4 jaren geleden
ik ga de laatste 3 kaarten bestellen
Flut123
4 jaren geleden
YES eindelijk mn deck af!!!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 62 posts
  • Laatste post Flut123 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Flut123 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top