Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Goblin Commander Deck Krenko, Tin Street Kingpin

Flut123
4 jaren geleden
die cutten? is die niet beter dan 1 mountain? hij is 2 mana in 1 landje, en dan moet je 1 landje in je hand, en kan je die volgende beurt spelen... dat is dan de missende mountain toch?
Jeff
4 jaren geleden
Maar hij komt wel tapped in het spel en moet een untapped mountain terug halen. Dat kost dus best veel mana in de beurt dat je hem speelt. Als je zo'n laag aantal landjes speelt (en dus een lage curve) is de impact daarvan op je spel nog wat heftiger dan wanneer je meer land speelt en en een wat hogere curve hebt. Dit omdat je met een lage curve probeert "onder de tegenstander door te spelen": je bord sneller te ontwikkelen dan je tegenstander, maar met iets zwakkere kaarten.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Als je elke beurt een Mountain speelt, heb je 1 + 2 + 3 + 4 = 10 mana in beurt 4 kunnen hebben.
Als je Mountain, Mountain, Volcano, Mountain speelt, heb je 1 + 2 + 1 + 4 = 8 mana in beurt 4. Hij zet je de beurt dat je hem speelt dus een mana terug. En je hebt nu niet eens in beurt 4, maar .

Enige voordeel is dat je een "extra" Mountain op hand heb, zodat je minder snel mana screwed raakt. Maar je bent wel gevoeliger voor Strip Mineachtige kaarten.
Flut123
4 jaren geleden
Ok ik zal hem weghalen
dacht ik vanochtend goblin caves te kunnen bestellen heeft iemand hem gisteravond laat gekocht

Edit: yey ik heb hem toch weten te krijgen.
 bijgewerkt door Flut123 3 jaren geleden
Flut123
3 jaren geleden
ik zag dat er een nieuwe kaart uitkwam die wel handig was: Muxus, Goblin Grandee. Voor welke zal ik hem vervangen?

Edit: Battle Hymn en Massive Raid zijn misschien ook nog wel handig.
 bijgewerkt door Flut123 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Wat vind je zelf goede opties?

Ik zie dat je momenteel 0 kaarten speelt van 6 mana of meer, dus wellicht wil je ook over je manabase nog nadenken dan....
Flut123
3 jaren geleden
ja inderdaad (leuke feature trouwens) ik dacht zelf aan iets van Pennon Blade of Ur-Golem's Eye ofzo het is lastig kiezen ze zijn allemaal wel goed eigenlijk.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
De Blade is wel leuk, maar ook erg prijzig om te equippen, lijkt me een goede cut.
Flut123
3 jaren geleden
misschien Hero's Blade voor Massive Raid? Het geeft namelijk niet zo'n heel grote bonus... Of Goblin Game er nog bij?
 bijgewerkt door Flut123 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik denk dat de Blade wel nuttig is voor Krenko. De Game is vooral maf
Flut123
3 jaren geleden
Dan laat ik het wel even zo.
Flut123
3 jaren geleden
Ik had een idee, wat nou als ik Squee, the Immortal vervang door Squee, Goblin Nabob. Want Squee, Goblin Nabob kan ik dan de hele tijd discarden bij bijvoorbeeld Wild Guess of andere kaarten. Want Squee, the Immortal is niet per se een hele grote toevoeging aan mijn deck.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Dat klinkt als een goed plan!
Flut123
3 jaren geleden
Zou AEther Vial een goede toevoeging zijn?
MitchDeBaas
3 jaren geleden
Ken je Impact Tremors al? Dit is voor mijn Krenko, Mob Boss deck heel OP.
misschien dat zulke effectjes hier ook wel een heel stuk helpen met het pingen van alle spelers, zodat je makkelijker bij de eindstreep komt!
Flut123
3 jaren geleden
Bedankt, daar had ik nog niet van gehoord! Maar ik weet iet welke ik dan daarvoor moet cutten...
MitchDeBaas
3 jaren geleden
ik denk dat je hem prima kan ruilen met Goblin Bombardment

je zou ook evt nog kunnen kijken naar Purphoros, God of the Forge, die doet 2 damage en is indestructable.
 bijgewerkt door MitchDeBaas 3 jaren geleden
Flut123
3 jaren geleden
Tja maar die is wel 20 euro en goblin bombardement moet je voor sacrificen en die impact tremor doet het auomatisch.. goed idee

edit: goblin bombardement doet wel aan any target dus dat kan ook wel handig zijn...
 bijgewerkt door Flut123 3 jaren geleden
Sunitram
3 jaren geleden
Je zou Goblin Caves kunnen cutten. Removal is in Commander niet vaak damage based en goblins zijn sowieso geen hele sterke blockers, dus volgens mij zet die +0/+2 niet heel veel zoden aan de dijk.
Flut123
3 jaren geleden
Ik zal er over nadenken...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 62 posts
  • Laatste post Flut123 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Flut123 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top