Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Heeft iemand nog tips voor mijn edh budget oloro deck

tieshoog
5 jaren geleden
Ik heb zelf een budget oloro deck samengesteld, maar ik ben nog nieuw in het format(edh). Dus vroeg ik me af hoe het überhaubt wel een werkend deck is daarin en zo niet wat er uit en in zou moeten gaan. Mijn budget is 50 euro.

Link

alvast bedankt als iemand er naar kijkt

Edit: nieuwe link en een paar veranderingen, hopelijk werkt hij nu wel
 bijgewerkt door tieshoog 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik denk dat Pristine Talisman erg nuttig is. Levert mana acceleratie en lifegain!
Red_Hero
5 jaren geleden
Je link lijkt niet te werken
Maar ondanks dat Oloro, Ageless Ascetic leven blijft geven in je commandzone wil je hem wel zo snel mogelijk naar buiten brengen.

Het youtube kanaal commandquarter's heeft altijd een goeie mana ramp in hun decks terwijl die decks enorm budget zijn 25 en soms zelfs maar 15 dollar.

als je even een nieuwe link dropt dan kan ik verder kijken voor tips
Triskelion88
5 jaren geleden
leuk kaartje is eventueel Aetherflux Reservoir ik zou zeker Blood Artist spelen en of Zulaport Cutthroat. en wat meer spells die interactie hebben met veel leven life of waar je met leven juist kan betalen om een voordeel te behalen zoals Phyrexian ArenaArguel's Blood FastBloodtracker.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik heb de link gefixed
tieshoog
5 jaren geleden
Bedankt allemaal voor de snelle reactie. Als het goed is werkt de link nu wel (credits naar MagnusMagicus). Ik heb al wat aanpassingen gedaan. Echt geweldig hoe snel er gereageerd is.
Red_Hero
5 jaren geleden
in een deck als dit zou ik sws de volgende kaarten runnen
Black Market
Felidar Sovereign
Twilight Prophet

ik zag Debt to the Deathless in je decklist staan, een andere wincon in die trant is Torment of Hailfire samen met Cabal Coffers en Urborg, Tomb of Yawgmoth is x moeiteloos 20 of zelfs meer. Alleen is het niet echt meer binnen je budget.

verder zou ik deze kaarten nog overwegen
Swords to Plowshares
Dusk // Dawn
 bijgewerkt door Red_Hero 5 jaren geleden
tieshoog
5 jaren geleden
ik besefte me niet hoeveel creatures ik had met 2 of minder power dus die gaat er zeker in. Jammer genoeg is die combo idd wel wat te duur voor mij.
Alweer erg bedankt voor de tips.
Sunitram
5 jaren geleden
Ik ben zelf best wel een fan van Azor's Gateway. Je zal 'm voornamelijk gebruiken voor handfiltering, maar ALS je 'm kan flippen dan hebben je tegenstanders best een probleem. Vooral als lifegain nou net het thema van je deck is
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 9 posts
  • Laatste post Sunitram 5 jaren geleden
  • Gemaakt door tieshoog 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top