Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Help Commander

Fl00wer1
4 jaren geleden
Ooit heb ik een ver verleden geprobeerd een commander deck te bouwen, maar dat wilde mij niet lukken. Ik had Sen triplets als commander en ik kreeg het deck niet helemaal effectief, het speelde niet lekker. Ik gaf het op en heb inmiddels mijn kaarten weg grotendeels weten te ruilen.

Nu met de release van de laatste commander decks zag ik het zwart rode madness deck en ik werd weer getriggerd om het te proberen. Toevallig heb ik nog een exemplaar van Olivia, Mobilized for War en besloot van haar mijn generaal te maken. Ik wil vooral haar abiliteit om creatures haste te geven gebruiken voor creatures als Balefire Dragon , Cavalier of Night of Inferno Titan. Ik heb geprobeerd het deck dan ook af te stemmen op deze abiliteit. Ik kijk er erg naar uit om commander te spelen, maar wil ik graag feedback op mijn deck voordat ik kaarten ga kopen. Ik heb erg veel moeite met het bouwen van een commander deck en ik weet ook niet veel kaarten, ik weet ook niet of ik het zo goed doe. Als er spelers zijn die mij kunnen adviseren of feedback willen geven op mijn deck, kijk ik er erg graag naar uit om ervan te leren. Dit is een link naar mijn deck .

Bij voorbaat dank voor jullie tijd en moeite, ik kijk uit naar alle reacties.
 bijgewerkt door Fl00wer1 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik hoop dat je er wat aan hebt
offspring
4 jaren geleden
Hoop ik ook! Kijk ook hier eens naar: https://www.youtube.com/watch?v=yJ6m_3J1hjI.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top