Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hulp met 1e cmdr deck: Anje, maid of dishonor | Blood Tokens

Cobaltius
2 jaren geleden
Hoi,

Ik ben pas recentelijk begonnen met paper magic.
Ik deed mee aan de crimson vow prerelease en ik will met de kaarten die ik daarvan heb gekregen een paar singles koopen om een commander deck te maken. Mijn budget is redelijk klein.

Hier is de decklijst:
Link

Ik weet dat er niet veel removal en card draw in zit, maar ik vond het lastig om goede kaarten te vinden die niet te duur waren.

edit: oops the title should say (Anje, maid of dishonour | Blood tokens)
Edit Magnus: ik heb de titel een beetje aangepast
edit cobaltius: ik heb de link veranderd, omdat ik archidect niet zo fijn vond. Nu gebruik ik Moxfield
 bijgewerkt door Cobaltius 2 jaren geleden (foutje met titel )
Justian2002
2 jaren geleden
Je hebt best veel landjes, maar redelijk weinig utility landjes. Rogue's Passage is best een handige kaart, maar ook Command Tower is een staple land kaart.

Verder is als tip dat ik het altijd handig vind om te kijken op edhrec.com, waar de beste kaarten voor je commander naar boven komen (je kan ook voor een budget set zoeken daarzo)

dit is de link voor Anje naar EDHrec met de budget functie aan
 bijgewerkt door Justian2002 2 jaren geleden
Cobaltius
2 jaren geleden
Ik heb Rogue's Passage en Command Tower toegevoegd. Ik heb ook een paar kaarten van EDHrec in de maybeboard toegevoegd, maar ik weet nu niet wat ik moet weghalen en welke kaarten in mijn maybeboard het belangrijkst zijn om toe te voegen. Ik weet ook niet of ik meer graveyard recursion nodig heb.
Neldoran
2 jaren geleden
Hi gave keus voor je eerste Commander!

Een absolute must-have budgetkaart is Falkenrath Gorger. Die geeft al je Vampieren Madness en verandert daardoor al je "Discard a card, Sacrifice this artifact: Draw a card." op Blood Tokens in "Sacrifice this Artifact: Draw a card" (dus Card Draw) als je Vampieren Discard en deze vervolgens met Madness cast.

Een andere grappige tip om Card Draw te maken uit je Blood Tokens is door steeds daarmee Squee, Goblin Nabob te discarden en deze vervolgens bij de start van je beurt terug in je hand te krijgen.

Verder helpt het enorm om de nodige mana stenen te spelen die je laten rampen op beurt 1 of 2, zodat je Commander sneller in het veld gelegd kan worden (als je rampt op beurt 2, kan je op beurt 3 je Commander spelen en daarna volop Blood Tokens gaan genereren). Denk aan ramp als Sol Ring, Wayfarer's Bauble, Arcane Signet, Rakdos Signet, Talisman of Indulgence, Fellwar Stone, Mind Stone, etc.
Cobaltius
2 jaren geleden
Het is een tijdje geleden, maar ik heb het deck aangepast. Ik heb zo veel mogelijk het advies gebruikt. Sommige kaarten heb ik niet toegevoegd, omdat ik wou proberen om zoveel mogelijk kaarten onder de 1 euro te gebruiken.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Deck ziet er leuk uit! Het deck neigt enorm naar Crimson Vow kaarten door de Blood tokens, dus dat is wel handig als je nog maar een kleine collectie hebt

Ik kan Sol Ring en Arcane Signet nog wel aanraden ipv de Diamonds, maar verder zou ik lekker met dit deck spelen en tweaken waar je vind dat het nodig is
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top