Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hulp nodig met Animar

hambetwing
1 jaar geleden
Hoi,

Ik heb hulp nodig met Animar, Soul of Elements. Het is een ontiegelijk sterke commander, dat weet ik, maar ik wil hem toch een soort van balanced maken. Dus ik doe er geen infinite combo's in zoals Ancestral Statue (hoe leuk dat ook kan zijn.), geen eldrazi, en geen morph focus.

Ik heb een snelle draft gemaakt en daarop is te zien dat ik nogal wat waarde hecht aan de +1/+1 counter synergy.
Is dat een oké route om bewandelen met animar?

Want al ik het zo zie, dan poep ik iets minder cheap creatures uit, en focus ik me meer op de long game heb ik het idee.
Schiet maar raak.
Wat voor card draw moet ik erin doen. dingen zoals Soul of the Harvest, The Great Henge, of juist eerder dingen zoals Return of the Wildspeaker met eenmalige drawpower.

Dit is mijn huidige decklist...ziet er niet uit, ben het spoor bijster.
CarolineAya
1 jaar geleden
Beast Whisperer Is zowel een creature dat je die extra counter weer geeft, als card draw wanneer je creatures bijspeelt?

Guardian Project Dit is altijd een goede in commander als je groen speelt. ( vind ik zelf dan)

Shamanic Revelation Is misschien nog wel een fijne optie?

Sylvan Library Als je budget het toelaat?

En de great henge is altijd een fijne toevoeging, lijkt me.

Als je op de counters gaat is misschien een The Ozolith ook een fijne toevoeging.
 bijgewerkt door Jeff 1 jaar geleden (kaartlinkjes bijgewerkt, leest wat lekkerder)
offspring
1 jaar geleden
Alright, uit de heup geschoten even wat opmerkingen:

- Mana fix: Ornithopter of Paradise
- Mana fix: Nature's Lore, Farseek en Three Visits als je ook duals met basic land types speelt
- Mana fix: Utopia Tree en Paradise Druid zijn beter dan Maraleaf Pixie
- Card Advantage: Ik heb goeie ervaringen met Animar plus Future Sight effecten. Zoals ook Magus of the Future, Vizier of the Menagerie
- Agitator Ant is super cool in dit deck
- Beetje duur misschien, maar Avabruck Caretaker?
- Defiler of Vigor lijkt top
- Om je gekleurde mana een beetje op te blijven vullen: Birgi, God of Storytelling?

Succes met brewen, Animar is een bommetje !
Gideon1544
1 jaar geleden
Predatory Hunger, Rhythm of the Wild en Halana and Alena, Partners alsook Bioshift en Ezuri, Claw of Progress kan je veel leuks mee doen samen met je Animar
Veel plezier!!

Edit: oh, een paar heb je al, Nice!
(Had nog niet goed gekeken )
 bijgewerkt door Gideon1544 1 jaar geleden
Panoramix
1 jaar geleden
Natuurlijk is dat een prima route om te bewandelen! Een deck idee is nooit fout

Je zou nog kunnen kijken of je de focus op creatures nog kan vergroten door de non-creature kaarten te vervangen door creatures met (ongeveer) dezelfde abilities:
Counterspell --> Mystic Snake
Negate --> Glen Elendra Archmage
Silkguard --> Plaxcaster Frogling
Rampant Growth --> Sakura-Tribe Elder
En zo kun je dat ook voor andere kaarten uitzoeken.

Vanuit deze gedachte zou ik vervolgens ook gaan voor Soul of the Harvest ipv Return of the Wildspeaker en Magus of the Future ipv Future Sight.
Gideon1544
1 jaar geleden
Ja, goeiie!
Zo gebruik lk zelf Copper Myr en vriendjes naast Burnished Hart en Bronze Walrus als mana fix, of later in het spel om met gratis beestjes Animar te pompen.
hambetwing
1 jaar geleden
Thanks iedereen!

Magus of the Future en de Copper Myr (en vrienden) gaan erin.
Ook Soul of the Harvest en vergelijkbaren gaan erin.

Ezuri, Claw of Progress probeer ik te vermijden. Die heeft zijn eigen deck.

Ik heb ook een Verazol, the Split Current die ik niet meer gebruik. Dus die ga ik ook kaalplukken.

Dank allemaal !
Lorenzooi
1 jaar geleden
Misschien een paar opties:

Temur Sabertooth - ETB's een beetje misbruiken

Elemental Bond - Carddraw

The Ozolith - Spreekt voor zich

Runaway Steam-Kin - Ramp?

Renata, Called to the Hunt en/of Grumgully, the Generous

Tireless Tracker - carddraw?

Jugan Defends the Temple - Zie transformed

Inspiring Call - Protection + carddraw

Hoop dat je er wat mee kan
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top