Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Ideeen voor goedkope foils in mijn garna deck?

Netjes
1 jaar geleden
is mijn eerste all foil budget EDH deck ik vond het heel leuk om een met de restictie ‘is er een budget foil beschikbaar’ een deck te maken, zodat ik toch veel creatures kon maken die via mijn commander of card draw geven of damage doen.

Iemand ideeen voor andere budget foil kaarten om te upgraden?
 bijgewerkt door Netjes 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
Garna werkt best goed met decayed, dus kaarten zoals Ghoulish Procession en dergelijke zijn allemaal prima!
Edit: oeps, die had je al.
 bijgewerkt door Lavinius 1 jaar geleden
Netjes
1 jaar geleden
Quote:
14 uren geleden
Garna werkt best goed met decayed, dus kaarten zoals Ghoulish Procession en dergelijke zijn allemaal prima!
Edit: oeps, die had je al.


Ja, ik had op een aantal keywords als decayed, undying en persist gezocht naar betaalbare foils
Netjes
1 jaar geleden
Ik had zelf nog Garna, the Bloodflame, Gibbering Barricade, Viscera Seer en Carrier Thrall gevonden, iemand nog andere ideeen voor foils?
Netjes
1 jaar geleden
Mmm, goedkope foils zijn niet populair niemand?

Ik had zelf nog Eaten Alive en Wayfarer's Bauble gevonden
nielsvd
1 jaar geleden
Quote:
11 uren geleden
Mmm, goedkope foils zijn niet populair niemand?

Ik had zelf nog Eaten Alive en Wayfarer's Bauble gevonden


Dat is wel spot on, waarschijnlijk zit er een relatie tussen de prijs een populariteit van de goedkope foil kaarten .

Maar in dit deck misschien Kardur, Doomscourge, Shadows of the Past, Sengir, the Dark Baron, Gnawing Zombie of Falkenrath Noble?
 bijgewerkt door nielsvd 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
En misschien Bloodtithe Harvester? Goedkope foil, kan een critter removen en gaat zelf ook dood voor een Garna trigger.
Netjes
1 jaar geleden
Tx, goeie suggesties, ik zet ze in mijn mandje
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post Netjes 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Netjes 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top