Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Ideen met Feldon?

hambetwing
3 jaren geleden


Ik heb deze kaart dus voor het eerst gezien in mijn Commander 2019: Primal Genesis deck. En daar heeft deze kaart stiekem best wel wat werk verricht met alleen het token gedeelte. Dus nog los van het hele etb/death trigger gedeelte waar hij waarschijnlijk in zal uitblinken.

Nu ben ik eigenlijk benieuwd naar hem als commander. Maar ik wil er zo min mogelijk 'rode' draken in gaan gooien want ik heb al een The Ur-Dragon, Xenagos, God of Revels en Lathliss, Dragon Queen deck waar alle sterke draken al in zitten. Ik wil ze niet 'dood' spelen bij wijze van.

Wellicht is een deck met wat meer artifact synergy een idee? Ik wil dan artifact creatures gebruiken zoals Phyrexian Triniform en Draco.

Op internet zie ik toch wel wat veel van dezelfde decks met dezelfde dikke draken namelijk.
Hoor graag of jullie leuke ideeën hebben! Loot-effecten/discarden, daar heb ik al veel kaarten voor overigens dus dat zit wel gebakken.
BluezamX
3 jaren geleden
Je kan wat leuke ETB / Death trigger artifact creatures pakken. Kort lijstje:
Meteor Golem
Wurmcoil Engine
Scuttling Doom Engine
Volatile Rig (voor de lol)
Clone Shell
hambetwing
3 jaren geleden
Volatile Rig heb ik nog nooit gezien. De rest had ik al in het vizier evenals Myr Battlesphere wellicht?.

Cool cool! thanks! Bevestiging van e.e.a. is ook sort of what i am looking for namelijk. Ik heb een snel deckje gemaakt op mijn account dus daar staat al e.e.a. in.
nielsvd
3 jaren geleden
Een tijdje geleden heb ik dit in elkaar geknutseld, er zitten een paar draken en maar vooral veel andere dingen. Misschien kan je er wat ideeën uithalen
stefke78
3 jaren geleden
Tudou speelt een feldon deck waar je altijd op moet letten. MVPs zijn:
- Dualcaster Mage
- Dualcaster Mage
- Dualcaster Mage
- Mindclaw Shaman
- Wildfire Devils
- Emissary of Grudges
hambetwing
3 jaren geleden
wauw die Emissary of Grudges is een erg leuke!

ik zal je lijst morgen eens rustig bekijken nielsvd

thanks alvast
hambetwing
3 jaren geleden
Heb mijn deck nog eens aangepast
Zit meer discard / card draw in nu.

Btw: ik heb een mono rood draken deck met de dikste beesten, heb geprobeerd om die eruit te laten. (Balefire Dragon bijvoorbeeld)

Hoe denken jullie dat ik zit met de mana?

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top