Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Wie bouwt er wel eens een deck en vraagt zich dan af; Welke leuke kaarten mis ik nog? Welke toffe kaarten ken ik nog niet die hier in zouden passen? Hoe krijg ik voor elkaar dat m'n deck meer van X doet, of minder van Y? Hoe zorg ik dat dit deck meer bij Bracket ... past?
Het eerste waar ik aan dacht toen ik de Gandalf trigger was artifact en enchantment creatures.
Deze 3 vind ik echt heel leuk: Perplexing Chimera Gewoon een super cool effect en zeker leuk om twee daarvan te hebben die de tafel rond gaan. Bladegriff Prototype Dit is mijn favorite politics kaart. Is altijd goed voor je, maar door deals te maken kan je echt veel value er uit halen. Guardian of the Ages Ik denk dat dit een van de weinig coole pillowfort kaarten is.
Deze vind ik ook leuk maar is een minder sterke reccomendation. Sharding Sphinx een grote flyer die exponential gaat met tokens. exponential gaan is altijd leuk. Ancient Stone Idol het idee dat er opeens op flash speed twee 12/12 blokkers neerkomen vind ik gewoon leuk.
Stiekem vind ik Nath's Elite ook grappig. lekker clashen, meerdere keren, kan je grappige dingen doen zeker gezien je wat duurdere beestjes speelt. Goed? Nee... Grappig? ja
Daarnaast zou ik thematische ramp spelen met Gilanra, Caller of Wirewood. Af en toe kaartje trekken en mana maken
Eigenlijk past Brinelin, the Moon Kraken ook wel. MAAR die kan je natuurlijk niet kopiëren vanwege de legendary rule. Maar werkt wel i.c.m. rest van je deck
Bedankt voor de tips
Slim van de artifact/enchantment creatures, die had ik niet bedacht. Zo wordt de kans veel groter dat Gandalf mag kopiëren
Ancient Stone Idol x2 klinkt erg leuk als surprise blockers. Eventueel zou het hele deck op Flash speed kunnen worden gebouwd, maar dan zou ik bepaalde kaarten wel erg gaan missen. Perplexing Chimera x2 klinkt.....misselijkmakend
Ik heb dit premodern deck, losjes geïnspireerd op een lijst van Kai Budde, gemaakt maar heb nog niet heel veel ervaring met premodern. Zijn er meer doorgewinterde spelers met wat advies?
Wie bouwt er wel eens een deck en vraagt zich dan af; Welke leuke kaarten mis ik nog? Welke toffe kaarten ken ik nog niet die hier in zouden passen? Hoe krijg ik voor elkaar dat m'n deck meer van X doet, of minder van Y? Hoe zorg ik dat dit deck meer bij Bracket ... past?
Ik heb dit premodern deck, losjes geïnspireerd op een lijst van Kai Budde, gemaakt maar heb nog niet heel veel ervaring met premodern. Zijn er meer doorgewinterde spelers met wat advies?
niet perse met premodern, maar ik heb wel veel in die tijd gespeeld, je zou Fact or Fiction kunnen overwegen.
je zou City of Brass ipv gemstone mine kunnen overwegen
Bedankt voor de tip! Ik heb ook al gedacht aan Fact or Fiction maar ik weet niet echt of er kaarten zijn die ik ervoor zou cutten. Maar een probleem waar ik af en toe op bots is gewoon puur uit gas runnen, en zonder mijn [[Flash of Insight]] is het ook heel uitdagend om daar uit te geraken. FoF is het proberen waard.
City of Brass niet spelen was een bewuste keuze omdat ik met 4 copies van het Rif al best wat damage sources heb, en ik het niet echt zag zitten om sowieso een damage te moeten nemen als ik aan rood wil om mijn Fire en mijn Pyroclasm te spelen, welke net het beste zijn in de matchups waar die damage cruciaal is. Ik kan het wel eens proberen echter.