Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Meningen Kathril en Jarad

hambetwing
2 jaren geleden
Hoi,

Ik zou graag willen horen van anderen hoe zij denken over deze twee commanders en welke ze leuker vinden/hoe ze deze spelen.
Ikzelf heb de precon van Kathril, Aspect Warper ooit gekocht en geupgrade en het het focust zich uiteraard op het vullen van de graveyard met keywords door middel van dredge Stinkweed Imp en tutors voor de graveyard zoals: Final PartingBuried Alive en dat soort kaarten.
Ik speel het deck niet super vaak, maar als ik het speel, is het altijd vet om af te zien gaan.

Nu heb ik een tijdje terug Jarad, Golgari Lich Lord verkregen in een ruil en ben ermee aan het brewen. Ik zie dat er heel veel overlap is in deze twee decks. Het enige échte verschil is dat Kathril, Aspect Warper creatures met keywords in de yard wil hebben, en Jarad simpelweg any creature. Voor Jarad heb ik kaarten zoals Lord of Extinction en dat soort kaarten.

Spelen deze decks uiteindelijk heel erg verschillende?
Ik heb het gevoel dat Kahtril net iets beter is voor voltron ivm de keywords, en dat Jarad eigenlijk alle kanten kan opgaan. Beetje voltron, beetje self mill + aristocraty.

Hoor graag hoe jullie deze commanders zien of zouden spelen.
 bijgewerkt door hambetwing 2 jaren geleden
MitchDeBaas
2 jaren geleden
ik zelf ben groot fan van Jarad, het feit dat et lekkere classic golgari is en dat het each opponent raakt vind ik personelijk veel interesanter dan de keyword abilitys. bij jarad zou ik vooral dingen spelen zoals: Lord of Extinction, Splinterfright, Bonehoard en uiteraard de The Gitrog Monster en Meren of Clan Nel Toth. op deze manier kan het echt keihard gaan.
(misschien ook wel een leuk deck voor Unnatural Growth)

ik voel eigenlijk zelf niet zo veel voor Kathril, Aspect Warper. dat komt waarschijnelijk ook omdat ik er zelf geen ervaring mee heb, maar ook omdat ik denk dat de synergy een stuk minder al zijn dan met jarad. kathrill wil graag de keywords in de graveyard wat er voor zorgt dat je ook kaarten moet spelen die zelf niks met de graveyard doen, puur om de keywords ervan in de graveyard te krijgen, waar jarad juist met ales in de graveyard iets kan doen,

ik zou voor jarad kiezen.
hambetwing
2 jaren geleden
Ik heb dus met Jarad een deck gemaakt (ofja, ik moet alles nog bij elkaar zoeken, maar ik heb ze in huis). Zie decklist mocht je geïnteresseerd zijn:
Netjes
2 jaren geleden
Mijn Jarad, Golgari Lich Lord ziet er heel anders uit en probeert 1 value creature vaker uit de graveyard te halen ipv een hele volle graveyard te creeen, en dan met veel ramp en card draw
hambetwing
2 jaren geleden
Ziet er inderdaad heel anders uit!
MitchDeBaas
2 jaren geleden
ik heb wat bij je deck gezet, ik hoop dat je er wat aan hebt
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top