Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mimeoplasm en Volrath

hambetwing
2 jaren geleden
Hoi,

Ik heb Commander Anthology 2018 weten te verkrijgen en was vooral geïnteresseerd in The Mimeoplasm omdat die onwijs veel richtingen uit kan gaan.
Nu wil ik ook mijnVolrath, the Shapestealer in dat deck gaan doen maar weet niet prcies hoe de interactie werkt.
Bijvoorbeeld.
Als ik The Mimeoplasm cast en ik exile hiermee Volrath, the Shapestealer en laten we zeggen Titanoth Rex.
Ik wil de power van rex en de abilities van Volrath.
Nu ga ik naar het begin van combat en leg ik een -1/-1 op een creature en betaal de mana. De tekst zegt dat ik een kopie wordt van die creature maar nog wel Volrath van 7/5 blijf.
worden mijn base stats dan die van Volrath of niet?

Hoor het grag want ik twijfel over een en ander n kan het juiste antwoord niet vinden.

Zelf DENK ik dat de base power van de Minmeoplasm veranderd naar 7/5 (en dan nog de counters ban Rex erbij )....maar misschien is dat wishful thinking.
 bijgewerkt door hambetwing 2 jaren geleden
nielsvd
2 jaren geleden
Quote:
8 uren geleden
Zelf DENK ik dat de base power van de Minmeoplasm veranderd naar 7/5 (en dan nog de counters ban Rex erbij )....maar misschien is dat wishful thinking.


Dat is helemaal correct. In jouw voorbeeld is the mimeoplasm een 7/5 met 11 +1 counters en de abilities van Volrath, the Shapestealer
 bijgewerkt door nielsvd 2 jaren geleden
hambetwing
2 jaren geleden
Super!

Thanks voor het reageren
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top