Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Myr tribal commander deck

Coen333
3 jaren geleden
Voor een volgend projectje zit ik (o.a.) te denken aan Myr tribal, eventueel metRamos, Dragon Engine als commander. De Myr als bouwers van Ramos (ofzo?).
Hebben jullie wel eens een Myr Commander deck in werking gezien of heb je er zelf ervaring mee? Ik hoor het graag!
Dordledum
3 jaren geleden
Myr Battlesphere is een hele bekende commander kaart, maar ik weet niet hoeveel Myr er nog myr echt speelbaar zijn in commander.

En dan twijfel ik wel nog over de keuze voor Ramos, Dragon Engine, want die doet niets met Myr. Elke Myr die ik ken is een kleurloos artifact.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Coen333
3 jaren geleden
Myr Battlesphere gaat hoogstwaarschijnlijk in mijn Eldrazi deck. Met Ramos had ik ook een combi in gedachten metDoor to Nothingness gewoon omdat het achterlijk is. Er zijn ook witte, blauwe en rode Myr kaarten en Myr thema kaarten die te casten zijn als je Ramos hebt als commander. Dus zwermen van Myr, gekke artifact draak, een berg artifacten en een deur waarin potentieel een tegenstander verdwijnt... Dat is mijn idee tot dusver.
BluezamX
3 jaren geleden
Je kan Myr heel veel kanten op (zoals met alle artifact heavy decks). Denk aan:
Go wide met tokens (Myr Battlesphere, Brudiclad, Telchor Engineer),
Tap / untap (Lux Cannon, Voltaic Key, Voltaic Servant)
Infinite mana (Palladium Myr + Myr Galvanizer + Staff of Domination voor infinite draw / levens)

Er kan van alles!
Stalkative
3 jaren geleden
Quote:
28 minuten geleden
Infinite mana (Palladium Myr + Myr Galvanizer + Staff of Domination voor infinite draw / levens)

Moet je daarvoor niet twee Myr Galvanizers hebben?
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
2 minuten geleden
Quote:
30 minuten geleden
Infinite mana (Palladium Myr + Myr Galvanizer + Staff of Domination voor infinite draw / levens)

Moet je daarvoor niet twee Myr Galvanizers hebben?

Inderdaad, excuus. Is op zich niet heel moeilijk met copy creature / artifact, maar wel belangrijk ja.
Coen333
3 jaren geleden
Bedankt!

Infinite combi's doen we geloof ik niet aan in onze speelomgeving maar goed, leuk om te weten.
Hebben jullie zelf ervaring met Myr?
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
52 minuten geleden

Infinite combi's doen we geloof ik niet aan in onze speelomgeving maar goed, leuk om te weten.



Dat is vaak een (wat mij betreft prima) huisregel inderdaad.
Coen333
3 jaren geleden
Inmiddels is het plan aangepast:

Het worden Artificers, die zich in een syndicaat hebben verenigd met Breya, Etherium Shaper als leider. Ze gebruiken/misbruiken de Myr voor wat dan ook om hun snode plannetjes te doen slagen.

Veel Myr, veel artifacten en een paar artificers dus.

Iemand daar nog wat ideeën voor?
Sunitram
3 jaren geleden
Etherium Sculptor, Chief Engineer, Grand Architect, Master Transmuter, Vedalken Engineer, Padeem, Consul of Innovation...

Maak anders eens een decklist met wat je al hebt en gooi het in het EDH Deck Advies topic, dan kan ik of een ander teamlid je wat gerichter helpen
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Speel zeker ook Marionette Master als je de kans hebt
Coen333
3 jaren geleden
Bedankt voor de tips!

Ik zal van de week eens een lijstje in het advies topic gooien.
MagicPlayerDaan_NL
3 jaren geleden
Quote:
2 maanden geleden
Inmiddels is het plan aangepast:

Het worden Artificers, die zich in een syndicaat hebben verenigd met Breya, Etherium Shaper als leider. Ze gebruiken/misbruiken de Myr voor wat dan ook om hun snode plannetjes te doen slagen.

Veel Myr, veel artifacten en een paar artificers dus.

Iemand daar nog wat ideeën voor?
je zou er misschien nog een Metalworker en de meeste tezzeret's werken goed met artifacts
Coen333
3 jaren geleden
Dat is een leuke kaart, ja. Ik heb gemerkt dat mana geen probleem is met dit deck

Tezzeret, Master of the Bridge zit in het deck overigens. Laatst 3 tegenstanders gedood in 1 beurt vanwege hem.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 14 posts
  • Laatste post Coen333 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Coen333 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top