Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Naam enchantment

Shish
5 jaren geleden
Hallo,

laatst schoot mij te binnen dat er volgens mij een enchantment bestond die ervoor zorgt dat als land tapped under your control de battlefield entered, dat het in plaats van tapped untapped komt te liggen. Verdere specifics weet ik niet, ik weet niet eens meer welke kleur (volgens mij of groen of wit), maar ik wil juist weten hoe deze enchantment heet, waardoor mijn land in plaats van tapped untapped op the battlefield komt? Of mogelijk iets dat hetzelfde effect heeft, iemand hier die mij kan helpen?
Krabbel
5 jaren geleden
Shish
5 jaren geleden
Én als ik toch hier wat vraag, ik zoek nog wat boardwipes in de kleuren rood/zwart/groen waarmee ik niet mijn eigen creatures destroy (zoals In Garruk's Wake en Plague Wind) en ook nog boardwipes in de kleuren wit/blauw/zwart met datzelfde effect maar een oneven manacost, maar ik ben niet zo heel erg bekend met alle kaarten, dus als jij er eentje of meer weet die hierbij passen, please, reageer dan.
Shish
5 jaren geleden
Quote:
8 minuten geleden


Oh ja top, dat was 'm inderdaad, thanx! Achteraf gezien niet eens een enchantment haha, maar ja.
 bijgewerkt door Shish 5 jaren geleden
TheRobinros
5 jaren geleden
Quote:
43 minuten geleden
Én als ik toch hier wat vraag, ik zoek nog wat boardwipes in de kleuren rood/zwart/groen waarmee ik niet mijn eigen creatures destroy (zoals In Garruk's Wake en Plague Wind) en ook nog boardwipes in de kleuren wit/blauw/zwart met datzelfde effect maar een oneven manacost, maar ik ben niet zo heel erg bekend met alle kaarten, dus als jij er eentje of meer weet die hierbij passen, please, reageer dan.


Mizzium Mortars? In wit/blauw/zwart met oneven CMC denk ik aan AEtherspouts, die meer als een soort betere Fog werkt, maar wel het bord van een tegenstander goed kan wrecken... Redelijk specifieke vraag hoor
Krabbel
5 jaren geleden
Comeuppance wellicht? nvm, die's 4
 bijgewerkt door Krabbel 5 jaren geleden
Shish
5 jaren geleden
Heb net ook even gekeken naar wat exile kaarten met oneven mana cost, zoals Path to Exile, Crib Swap en Swords to Plowshares.

En nog wat removal als Bonfire of the Damned en inderdaad Mizzium Mortars.

Was nooit fan van (het een en ander aan) removal spelen in mijn commander decks, maar vandaag is gebleken dat zonder het een erg stuk moeilijker kan worden, dus ik zat nu te kijken naar mogelijke removal spells
Krabbel
5 jaren geleden
Anguished Unmaking Exiled ook nog, Vindicate en Mortify zijn wellicht ook nog interessant
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Hallo,

laatst schoot mij te binnen dat er volgens mij een enchantment bestond die ervoor zorgt dat als land tapped under your control de battlefield entered, dat het in plaats van tapped untapped komt te liggen. Verdere specifics weet ik niet, ik weet niet eens meer welke kleur (volgens mij of groen of wit), maar ik wil juist weten hoe deze enchantment heet, waardoor mijn land in plaats van tapped untapped op the battlefield komt? Of mogelijk iets dat hetzelfde effect heeft, iemand hier die mij kan helpen?


Ik weet niet of je op tips zit te wachten van andere kaarten die land untapped laten komen, maar voor het geval dat, kan ik je ook nog Blood Sun aanbevelen.
Shish
5 jaren geleden
Quote:
7 minuten geleden
Quote:
2 uren geleden
Hallo,

laatst schoot mij te binnen dat er volgens mij een enchantment bestond die ervoor zorgt dat als land tapped under your control de battlefield entered, dat het in plaats van tapped untapped komt te liggen. Verdere specifics weet ik niet, ik weet niet eens meer welke kleur (volgens mij of groen of wit), maar ik wil juist weten hoe deze enchantment heet, waardoor mijn land in plaats van tapped untapped op the battlefield komt? Of mogelijk iets dat hetzelfde effect heeft, iemand hier die mij kan helpen?


Ik weet niet of je op tips zit te wachten van andere kaarten die land untapped laten komen, maar voor het geval dat, kan ik je ook nog Blood Sun aanbevelen.


Zou een goede optie geweest zijn, alleen wil ik graag iets die dat doet (zoals dus die Amulet of Vigor) voor mijn sac-landjes die je sacrificet om land uit je library te zoeken, en dat gaat dan ook niet meer met de Blood Sun.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Maar speel je daar dan veel van en zou je niet zonder kunnen? Want Blood Sun kan je echt wel helpen en je tegenstanders goed irriteren
Shish
5 jaren geleden
Ja best wel, want ik zocht Amulet of Vigor en iets dergelijks voor in m'n deck, juist vanwege de grote hoeveelheid dat ik telkens landjes zoek die vervolgens tapped into play komen, en dit gebeurt soms door instants/sorceries, maar ook heel veel door sac-landjes die ik ook weer vanuit m'n graveyard kan spelen en dan weer kan saccen.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ah ja, dan heb je minder aan Blood Sun, die laat land niet untapped in het spel komen als ze ze met een spell tapped in het spel laat komen. Je enige echte optie is dan Amulet of Vigor. Of je moet de mana in de beurten van je tegenstander nog kunnen gebruiken, dan kun je ook Seedborn Muse of Wilderness Reclamation overwegen.
Thedouwegames
5 jaren geleden
Quote:
10 dagen geleden
Anguished Unmaking Exiled ook nog, Vindicate en Mortify zijn wellicht ook nog interessant

Settle the Wreckage wil ook wel werken voor exile
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden (Niet dubbelposten ajb. Je kunt je eigen posts editen.)
LeKrutes
5 jaren geleden
Je kan ook Stone-Seeder Hierophant spelen. Die doet een beetje het zelfde.
vanmaanen
5 jaren geleden
Wat dacht je van recente boardwipes als Cleansing Nova en Kaya's Wrath ?
Progenitus2005
5 jaren geleden
Quote:
13 dagen geleden
Én als ik toch hier wat vraag, ik zoek nog wat boardwipes in de kleuren rood/zwart/groen waarmee ik niet mijn eigen creatures destroy (zoals In Garruk's Wake en Plague Wind) en ook nog boardwipes in de kleuren wit/blauw/zwart met datzelfde effect maar een oneven manacost, maar ik ben niet zo heel erg bekend met alle kaarten, dus als jij er eentje of meer weet die hierbij passen, please, reageer dan.
Cyclonic Rift overloaded
 bijgewerkt door Progenitus2005 5 jaren geleden
Krabbel
5 jaren geleden
Quote:
28 minuten geleden
Quote:
13 dagen geleden
Én als ik toch hier wat vraag, ik zoek nog wat boardwipes in de kleuren rood/zwart/groen waarmee ik niet mijn eigen creatures destroy (zoals In Garruk's Wake en Plague Wind) en ook nog boardwipes in de kleuren wit/blauw/zwart met datzelfde effect maar een oneven manacost, maar ik ben niet zo heel erg bekend met alle kaarten, dus als jij er eentje of meer weet die hierbij passen, please, reageer dan.
Cyclonic Rift overloaded

cmc is 2
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dat klopt inderdaad. Als je een Cyclonic Rift met Overload cast betaal je wel 7 mana, maar de Converted Mana Cost is en blijft 2.

Quote:
14 dagen geleden
Én als ik toch hier wat vraag, ik zoek nog wat boardwipes in de kleuren rood/zwart/groen waarmee ik niet mijn eigen creatures destroy (zoals In Garruk's Wake en Plague Wind) en ook nog boardwipes in de kleuren wit/blauw/zwart met datzelfde effect maar een oneven manacost, maar ik ben niet zo heel erg bekend met alle kaarten, dus als jij er eentje of meer weet die hierbij passen, please, reageer dan.


Void Winnower, In Garruk's Wake, Blatant Thievery, Elesh Norn, Grand Cenobite, Archfiend of Depravity, Plague Wind, [k]cleaning nova[/k], Devastation Tide, Toxic Deluge, Fumigate, Crux of Fate zijn er een paar.

En volgens mij zijn er geen kaarten anders dan de twee die je noemde om niet je eigen creatures te slopen.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top