Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

need help aub 2 decks

Yefferz13
4 jaren geleden
Hallo,

ik ben met de kerst begonnen met MTG spelen.
ik had toen een deck en heb deze steeds verbeterd en verbeterd.
nu vind ik het alleen saai om altijd met dit deck te spelen en wil ik graag een flying/angel - life deck maken

ik heb een deck gemaakt met alle kaarten die ik heb en redelijk gepast lijken (mainboard) en kaarten die me leuk lijken bij (sideboard) geplaatst

alle hulp wordt erg gewaardeerd (en sorry ik kan nog niet alle termen erg goed haha..)

ps. ook ben ik bezig met een goblin-token deck zouden jullie daar ook misschien naar willen kijken.


standard
Red Goblin token
door Yefferz1350 minuten geleden


thanks anyway

yeff
Nissa333
4 jaren geleden
Wil je graag commentaar en een beetje support van ons of wil je dat we suggesties geven voor andere kaarten?
Zoja, wil je het budget vriendelijke houden of heb je genoeg te besteden?
En is het bedoelt als standard of modern deck of gewoon voor “thuis”?
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
Yefferz13
4 jaren geleden
Hi,

ik sta werkelijk open voor alles!
het is bedoelt voor thuis te spelen (heb een grote vrienden groep die alleen thuis spelen dus niet via de tournament regels)
budget liefste natuurlijk niet te veel.
Nissa333
4 jaren geleden
Voor je white angel deck heb ik een paar suggesties voor kaarten die ik leuk vind:
Divine Visitation (klein beetje duur)
Ajani's Welcome
Angelic Exaltation
(Ik ben een beetje enchantment fan )
Unbreakable Formation
Mentor of the Meek (als je wat meer low end creatures zou hebben)
Rootborn Defenses (een van mijn favoriete kaarten, niet super goed though)
Increasing Devotion
Secure the Wastes
White Sun's Zenith
Crescendo of War
Growing Ranks (kan je spelen zonder groen)
Resplendent Angel (ook wat duurder)
Angel of Grace

Je moet ze niet te serieus nemen, ben zelf ook niet echt bepaald een deskundige magic player, maar aangezien het voornamelijk casual is maakt het denk ik niet uit
Yefferz13
4 jaren geleden
Dankjewel, Divine Visitation zit er al bij vind ik ook een leuke (sideboard) en respondent Angel gaat er ook aankomen!
Ajani's Welcome en Secure the waves vind ik opzicht wel erg interessant maar ik moet het deck juist verkleinen hahah...
Timsanity
4 jaren geleden
Ik zou een Healer's Hawk toevoegen. Ik heb het idee dat je veel kaarten hebben die aardig wat mana kosten.
roykoster
4 jaren geleden
Wat betreft angels heb ik altijd een zwak gehad voor Archangel of Thune.
 bijgewerkt door roykoster 4 jaren geleden (Correctie)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top