Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Negatieve ETB's

Jsterck1
4 jaren geleden
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar enkele inzichten en tips voor een deck dat ik probeer samen te stellen.

Ik zou graag de ability van Hushbringer gebruiken om andere vriendjes zoals Clackbridge Troll te casten zonder de negatieve gevolgen.

Nu zit ik met enkele twijfels, omdat ik niet goed weet welke richting ik uit zou gaan.
Als ik er een derde kleur bij speel zou ik dan voor blauw gaan en de eerste beurten de "control" route opgaan of neem ik groen om zo snel mogelijk naar de Troll te rampen?

Ik dacht erover om er een Pioneer deck van te maken maar de interessante kaarten zoals Hunted Horror zijn enkel Modern legal.
Zijn er sinds Khans of Tarkir interessante creatures die ik over het hoofd zie want als ik dan weer naar creatures met Convoke kijk zie ik er veel rode kaarten tussen...
Maar in Modern zou ik wel Torpor Orb kunnen spelen als extra kopietjes van Hushbringer.

Keuzes, keuzes,...

Wie heeft er nuttige raad of misschien ervaring met een soortgelijk deck?

Vriendelijke groet,

Jurgen

(Excuses maar de kaartlinks werken momenteel niet bij mijn telefoon)
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (Kaartlinkjes maak je ook zelf met [k]kaartnaam[/k] :))
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Treacherous Pit-Dweller, Hunted Lammasu, Eater of Days, Demonlord of Ashmouth, Dust Elemental, en Leveler zijn wellicht ook goede opties, en als je meer Hushbringer backups wil, zijn Hushwing Gryff en Tocatli Honor Guard er ook.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top