Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

One with nothing combo

Zilvr
5 jaren geleden
Hallo allemaal, Ik heb een Lazav, the Multifarious edh deck gemaakt dat de bedoeling heeft iedereen op een beurt dood te combo'en zonder dat ze het doorhebben.

Nu heb ik daar , een beetje als een joke, One with Nothing aan toegevoegd, samen met Hive Mind , met als enigste doel: One with nothing nuttig te maken.

Nu wil ik die combo uitbreiden, en stelde een vriend voor Omniscience te spelen en daardoor Hive Mind en Enter the Infinite er me uit te spelen, en zo iedereen zijn deck te laten discarden met One with Nothing, wat zowel, als het niet gecounterd word, iedereen volgende draw step laat dood gaan, als ook dat men combo pieces als in men graf zitten om wat zotte dingen beginnen te doen, zoals een infinite/infinite unblockable lazav met infect en als side-effect dat als die iemand raakt die het spel verliest(wat vrij obvious is maar toch grappig).

Nu is mijn vraag vooral, welke kaarten zouden jullie spelen om omniscience er uit te kennen krijgen, zen enorme kost schrikt me wel een beetje af om eerlijk te zijn maar ik weet ook dat er redelijk wat kaarten gewoon iets op het veld kan krijgen zonder of aan een lagere kost

alvast bedankt

LeKrutes
5 jaren geleden
Is dan een discard package niet wat je wil. Als Dark Deal, Windfall, Megrim, Liliana's Caress en Waste Not.
bartist
5 jaren geleden
En niet te vergeten: Raiders' Wake
Blasty
5 jaren geleden
In de combo Hive Mind en Enter the Infinite drawt men zich niet dood in de volgende beurt, gezien er nog 1 kaart in hun deck is. Dan is hun library leeg, maar men verliest pas als men een kaart moeten pakken van een leeg deck.
Zilvr
5 jaren geleden
Ik ga die kaarten zeker uitproberen, lijkt me inderdaad in de richting dat ik wil uitgaan, Bedankt voor jullie input,
lijkt me zeer pijnlijk en met hivemind komen er +- 4 triggers op van de eerste 2 in onze playgroup (we spelen meestal met 4-6 mensen)

Quote:
19 uren geleden
In de combo Hive Mind en Enter the Infinite drawt men zich niet dood in de volgende beurt, gezien er nog 1 kaart in hun deck is. Dan is hun library leeg, maar men verliest pas als men een kaart moeten pakken van een leeg deck.
<
Daar ben ik me van op de hoogte, er zitten een paar kaarten in die een "group hug" achtige feel hebben, voor mensen kaarten te laten trekken, maar zelfs dat ter zijde, ik zal de laatste persoon zijn die zen laatste kaart trekt , dus zoude ze wel iets enorm goed moeten terug leggen op hun laatste turn moest het niet lukken.

En als dat het geval is liggen dan al men andere combo pieces in het graf voor lazav , zoals Grimgrin, Corpse-Born, Bloodline Keeper enTriskelion bevoorbeeld om ze af te maken.

Ik bedank jullie allemaal alvast voor jullie input
Tezzeret869
5 jaren geleden
Painful Quandary zou ook goed zijn
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Tezzeret869 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Zilvr 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top