Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Pauper commander

nander2002
5 jaren geleden
Ik wil graag een keer een pauper commander deck maken, maar dat heb ik nog nooit gedaan en ik weet dus niet wat leuke commanders en synergies zijn. (ik ken de regels al wel) heeft iemand nog suggesties.
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Ik heb het 1x gespeeld en ik kan je vertellen dat Azorius AEthermage een hele leuke commander is!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Oei, er zijn zooooooveel opties . Ik zou vooral beginen met wat je hebt liggen en van daaruit uitbouwen

Hier staan de decks die ik heb, had of alleen heb verzonnen
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks?by=MagnusMagicus&name=PCMD
nander2002
5 jaren geleden
Ok bedankt, sorry voor de late reactie, mijn vader heeft me gedwongen met hem te gaan schaken.

Kan je infinite gaan met Izzet Guildmage? Hij lijkt mij best wel cool als pauper commander. Of Nivix Guildmage.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb. En kaartlinkjes graag.)
LeKrutes
5 jaren geleden
Met Izzet Guildmage kan je als volgt infinite gaan.

Je hebt de volgende spells nodig.
- Desperate Ritual
- Lava Spike

Speel Lava Spike splice Desperate Ritual op de spike. Nu kopieer je de spike met de Izzet Guildmage. Dan krijg je het effect van de Lava Spike. Die leest nu:
Deal 3 damage to target player, and add .
De copy resolved waardoor je weer in je mana pool hebt en weer het orgineel kan kopiëren.

Dit loopje kan met iedere 2 mana arcane sorcery infinite gaan. Met instants zoals Glacial Ray moet je een manier vinden hoe je blauwe mana maakt.

Goeie kaarten voor deze strategie zijn:
- Muddle the Mixture, Dizzy Spell. zodat je kan transmuten naar de juiste spel die je nodig hebt.
- Eye of Nowhere bounced alle permananets van de tegenstander met de bovenstaande combo.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
nander2002
5 jaren geleden
Dit wou ik weten, dankjewel.
Amanda
5 jaren geleden
Is het toegestaan om 1 spell meerdere keren te kopieren met Izzet Guildmage?
nander2002
5 jaren geleden
Ja, een van de manieren hoe je dat kan doen wordt hierboven uitgelegd(je hoeft niet per se infinite te gaan als je maar de mana hebt).

Zolang de originele spell niet resolved en op de stack ligt kan je hem kopiëren.
 bijgewerkt door nander2002 5 jaren geleden
Amanda
5 jaren geleden
Ik zou de vraag toch niet stellen als ik bovenstaande niet had gelezen....

Ik vroeg me af of het echt zo werkt.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Jep, dit werkt echt zo
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top