Pauper commander

nander2002
3 maanden geleden
Ik wil graag een keer een pauper commander deck maken, maar dat heb ik nog nooit gedaan en ik weet dus niet wat leuke commanders en synergies zijn. (ik ken de regels al wel) heeft iemand nog suggesties.
robbertvanderkleij
3 maanden geleden
Ik heb het 1x gespeeld en ik kan je vertellen dat Azorius AEthermage een hele leuke commander is!
MagnusMagicus
3 maanden geleden
Oei, er zijn zooooooveel opties . Ik zou vooral beginen met wat je hebt liggen en van daaruit uitbouwen

Hier staan de decks die ik heb, had of alleen heb verzonnen
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks?by=MagnusMagicus&name=PCMD
nander2002
3 maanden geleden
Ok bedankt, sorry voor de late reactie, mijn vader heeft me gedwongen met hem te gaan schaken.

Kan je infinite gaan met Izzet Guildmage? Hij lijkt mij best wel cool als pauper commander. Of Nivix Guildmage.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 maanden geleden (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb. En kaartlinkjes graag.)
LeKrutes
3 maanden geleden
Met Izzet Guildmage kan je als volgt infinite gaan.

Je hebt de volgende spells nodig.
- Desperate Ritual
- Lava Spike

Speel Lava Spike splice Desperate Ritual op de spike. Nu kopieer je de spike met de Izzet Guildmage. Dan krijg je het effect van de Lava Spike. Die leest nu:
Deal 3 damage to target player, and add .
De copy resolved waardoor je weer in je mana pool hebt en weer het orgineel kan kopiëren.

Dit loopje kan met iedere 2 mana arcane sorcery infinite gaan. Met instants zoals Glacial Ray moet je een manier vinden hoe je blauwe mana maakt.

Goeie kaarten voor deze strategie zijn:
- Muddle the Mixture, Dizzy Spell. zodat je kan transmuten naar de juiste spel die je nodig hebt.
- Eye of Nowhere bounced alle permananets van de tegenstander met de bovenstaande combo.
 bijgewerkt door LeKrutes 3 maanden geleden
nander2002
3 maanden geleden
Dit wou ik weten, dankjewel.
Amanda
3 maanden geleden
Is het toegestaan om 1 spell meerdere keren te kopieren met Izzet Guildmage?
nander2002
3 maanden geleden
Ja, een van de manieren hoe je dat kan doen wordt hierboven uitgelegd(je hoeft niet per se infinite te gaan als je maar de mana hebt).

Zolang de originele spell niet resolved en op de stack ligt kan je hem kopiëren.
 bijgewerkt door nander2002 3 maanden geleden
Amanda
3 maanden geleden
Ik zou de vraag toch niet stellen als ik bovenstaande niet had gelezen....

Ik vroeg me af of het echt zo werkt.
MagnusMagicus
3 maanden geleden
Jep, dit werkt echt zo
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top