Bestaat er een Artifact (kleurloos en met een manacost van -zeg- 2 of minder) waarmee je per beurt een land kunt sacrificen om 1 kaart te trekken? Kortom ik denk aan een Artifact met de volgende activated ability:
Ik wil aan het bovenstaande lijstje ook nog even Trade Routes toevoegen. Geen artifact en technisch gezien sac je de landjes niet, maar je kan wel het landje voor mana tappen, die mana gebruiken om dat landje te bouncen en hem daarna cyclen voor een extra mana
En vroeger was er een combodeck genaamd ProsBloom rond Cadaverous Bloom en Prosperity met Squandered Resources en Natural Balance waarmee je met een paar pieces ongeveer hetzelfde voor elkaar krijgt... Maar dat is ook niet bepaald een 2 mana artifact Deed me er wel aan denken
Het helpt ook als je zegt in wat voor deck je zo'n kaart zou willen spelen. Dan kunnen anderen veel makkelijker en beter suggesties doen voor vergelijkbare kaarten
Een eigenaardigheid en/of onvolkomenheid van Magic is dat in lange partijen vaak meer landen op de battlefield terecht komen dan je daadwerkelijk nodig hebt. Je zou wensen dat je (later in het spel) de optie hebt om het teveel aan landen in te ruilen voor nieuwe kaarten.
Dit is letterlijk de kaart waar hij om vraagt en ik had 'm gewoon gemist in mijn zoektocht . Niet dat het een hele goede kaart is, maar het is wel een landje saccen voor 1,33 kaarten .