Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Thematische decks topic

Teruans
3 jaren geleden
Dan lijken we op elkaar wat dat betreft. Ik heb ook altijd meer ideeën dan geld en kaarten voor decks. Liesa werkt in ieder geval ontzettend fijn. Probeer nu nog een mooie showcase goden tribal te gaan maken. En een esper shutdown deck, rakdos circus, Thalissa, vijf kleuren kleurloos, en nog wel meer. Daarnaast ben ik nog bezig met foil showcase en planeswalkers sparen, nog maar 72 walkers te gaan. Hoef me voorlopig niet te vervelen wat magic betreft.
Teruans
3 jaren geleden
Ik heb vandaag een poging gedaan tot een dwergen thema. Het is nog vrij theoretisch dit deck aangezien ik misschien 15% van de kaarten daadwerkelijk heb. ben benieuwd naar suggesties.
Coen333
3 jaren geleden
Ik ben benieuwd, ga er vanavond wel even naar kijken. Ik ben niet zo thuis in Boros.
Toevallig heb ik wel een hele stapel dwergen kaarten uit Kaldheim getrokken, misschien kunnen we ruilen?
heronimo
3 jaren geleden
@Teruans: leuk! heb dankzij kaldheim een dwergen/draken deck samengesteld, met treasure tokens (Gadrak & Goldspan dragon oa.)
brengt me helemaal in The Hobbit sferen

@Coen333: als je nog dino's zoekt hebt je altijd nog Gigantosaurus
 bijgewerkt door heronimo 3 jaren geleden
Teruans
3 jaren geleden
Bedankt voor het compliment. Ik kwam vooral op het idee na het horen van het gelijknamige nummer op Youtube Geschreven door Tolkien en gezongen door een, ik geloof, Italianse familie. Ik kwam even helemaal in de dwergenstemming en realiseerde me dat er nu een redelijk deck mee te maken valt.

Ik heb trouwens een keer een knights and dragons deck gemaakt met de boros partners van battlebond. Speelt ook erg goed. Sindsdien zoek ik vaker naar dubbele tribals. Maar het is soms lastig om iets te vinden dat lekker samen gaat.
Coen333
3 jaren geleden
Ik heb een Kaldheim thema deck gemaakt. Een paar toevoegingen uit andere sets maar vooral kaarten die ik de laatste twee weken heb getrokken.

Goden, legends en sneeuw!


Afgelopen nacht Viking nacht gehad, Kaldheim Sealed gespeeld, dit deck voltooid en mee gespeeld en gedronken als Vikingen in Walhalla!
Coen333
3 jaren geleden
En het piratendeck is klaar!

Lijkt mij leuk om met mijn dochter mee te spelen, zij heeft sowieso de schepen uitgekozen (die waren stijlvol, zei ze) en er moesten veel meisjespiraten in.

Schatten pakken en daarmee winnen is de wincon, of dat gaat lukken heb ik geen flauw idee.
Teruans
3 jaren geleden
Jarr, je zou er misschien nog eenVraska, Scheming Gorgon in kunnen doen. Het is een piraatmeisje, in feiten. Of de vraska exile waarvan ik de naam even niet meer weet. Dat is goede removal in thema. Weet alleen niet of Vraska door de schattigheids test komt bij de dochter...

Kari Zev, Skyship Raider doet het misschien ook goed. Niet erg treasure maar wel piraten meid, inclusief aap.
 bijgewerkt door Teruans 3 jaren geleden
Coen333
3 jaren geleden
Arrrr, bedankt maatje.

Ik ga het met Ulrike overleggen de piratenmeid met aap maakt een goede kans!

Dit is ons duo topic geworden inmiddels!
Teruans
3 jaren geleden
Bijna wel ja
Gijsneus
3 jaren geleden
Mijn linkskijkende deck is af! Nu nog testen :-)

Teruans
3 jaren geleden
Dus als ik het goed heb begrepen heb jij een linkskijkend deck en Coen een rechts kijkend deck gemaakt.
Gijsneus
3 jaren geleden
Dat klopt helemaal. We benutten onze 'wezittenbinnenwantwemoetendatdoorcorona' tijd goed, dacht ik zo.
JEV
3 jaren geleden
Hahaha, wat mooi dit.

VS


3e speler een 'looking straight at ya'-deck in de overgebleven kleur? Met bijv. Masako 'alles heeft vigilance' the Humorless:

Coen333
3 jaren geleden
Goed bezig Gijs!

Ik ben nog erg in de zoekende fase en het staat behoorlijk in de steigers nog.

commander
Right
door Coen33313 uren geleden
Teruans
3 jaren geleden
Prachtig dit. Ben benieuwd of het ook een beetje werken wilt.
Coen333
3 jaren geleden
Quote:
14 minuten geleden
Prachtig dit. Ben benieuwd of het ook een beetje werken wilt.

Ik ook en zo niet dan hebben we vast wel een leuke tijd gehad.

Rood-Zwart is mijn oude liefde, in de jaren 90 speelde ik alleen maar Rood-Zwart. Ja, ja... Rakdos heet dat nu ja.

JEV, ga je er dan met zandzakken gevuld tussen zitten in je schuttersputje?
 bijgewerkt door Coen333 3 jaren geleden
JEV
3 jaren geleden
Haha, ja lekker in de loopgraven van mijn pillowfort met Diversionary Tactics.
Teruans
3 jaren geleden
Misschien zou je kaarten gewoon op ze kop sleeveen, dan kijken ze de andere kant op.
Harsh Mentor omdat je z'n rug ziet kijk hij daadwerkelijk ook echt rechts.

Guttersnipe Doom Blade Young Pyromancerkijken ook rechts.
 bijgewerkt door Teruans 3 jaren geleden
Eclavyrr
3 jaren geleden
Ik ben uit verveling en omdat ik Firja niet lekker draaiend krijg een thema deck begonnen op het musical nummer The Ballad of Sara Berry.
Ik dacht dit dit best lastig zou zijn, maar qua thema krijg ik best veel passende kaarten erin gevonden.



PS ik zoek nog hulp om thematisch passende creatures te vinden om het deck mee aan te vullen
 bijgewerkt door Eclavyrr 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 89 posts
  • Laatste post Eclavyrr 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Coen333 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top