Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Tip/verbetering voor edh rakdos deck

zinned20
2 jaren geleden
Hoi allemaal
ik ben bezig met dit Rakdos Vampire EDH deck om te spelen bij de BoM.
Ik heb het deck zaterdag voor eerst echt goed kunnen spellen en liep het vrij lekker miste ik nog wat bijv draw en iets meer tegen enchantments.
Ik ben op zoek naar verbetering/tips op dit naar dit deck en het spelen van een hoger level te brengen. elk antwoord wordt gewaardeerd

Het gaat om dit Deck
Cobaltius
2 jaren geleden
Ik denk dat Falkenrath Celebrants minder sterk is dan Falkenrath Forebear. Je zou ook meer Spear Spewer soort effects hebben om ook een blood token van je eigen loss of life. (Ik zie alleen Talisman of Indulgence en Phyrexian Arena als repeatable loss van eigen life.)

Ik denk dat Voldaren Epicure, Dockside Chef en Greed ook goed in het deck passen.
Justian2002
2 jaren geleden
Aangezien je iets tegen enchantments wilt, denk ik dat Feed the Swarm enn goede toevoeging kan zijn
 bijgewerkt door Justian2002 2 jaren geleden
axlar
2 jaren geleden
Een Liquimetal Torque toevoegen aan je ramp pakket kan jouw anti artifact spells multifunctioneel maken zodat je ook een antwoord hebt tegen enchantments en planeswalkers.
 bijgewerkt door axlar 2 jaren geleden
Jsterck1
2 jaren geleden
Ik dacht meteen aan Reprocess, als je dan toch veel blood tokens maakt, kun je ze op deze manier gebruiken als carddraw.
De Dockside Chef die Cobaltiusvoorstelt zou ik ook overwegen, al is hij zelf geen vampier...
Helaas is dat bij meerdere kaarten het geval. Mayhem Devil heeft dringend een vampier-versie nodig.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Als Reprocess een optie is, dan wil je misschien wel extra betalen om er een 5/6 menace bij te krijgen in God-Eternal Bontu. Ook geen Vampire helaas
zinned20
2 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Aangezien je iets tegen enchantments wilt, denk ik dat Feed the Swarm enn goede toevoeging kan zijn
zit er al tussen
Justian2002
2 jaren geleden
Quote:
18 minuten geleden
Quote:
9 uren geleden
Aangezien je iets tegen enchantments wilt, denk ik dat Feed the Swarm enn goede toevoeging kan zijn
zit er al tussen


Jeetje, ben ik nu al zo blind?
zinned20
2 jaren geleden
hoi
Dank jullie wel voor alle tip

Cobaltius Falkenrath Forebear en Dockside Chef ga ik zeker erin doen.
axlarLiquimetal Torque is ook geen verkeerde.
Jsterck1 en MagnusMagicus ik denk dat ik eerder voor God-Eternal Bontu ga dan Reprocess van wege de deathtrigger en 5/6 menace
 bijgewerkt door zinned20 2 jaren geleden
Cobaltius
2 jaren geleden
Ik heb net een potje met mijn Anje, Maid of Dishonor deck gespeelt, en ik was totaal Underhanded Designs vergeten.
zinned20
2 jaren geleden

upgraded versie voor nu dankzij alle tips
princen85
2 jaren geleden
Zelf heb ik altijd een ontzettende hekel aan die landen zoals:
.

Persoonlijk zou ik die eruit wippen, maar dat is misschien mijn persoonlijke ergernis
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top