Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Tips defender deck

ezt85
5 jaren geleden
Beste allemaal,

Ik heb het volgende deck samengesteld:

casual
Defender deck
door ezt8511 minuten geleden


We spelen dit voornamelijk casual, maar wel modern legal.
Hebben jullie nog tips/opmerking om het deck beter te laten lopen? Ik heb eraan zitten denken om zwart in het deck toe te voegen om zo te kunnen tutoren voor End Hostilities en Doran, the Siege Tower.

Skinshifter past niet helemaal in het thema defender. Maar heeft zich wel bewezen met testen (online) als 0/8 plant, in samenwerking met Assault Formation en helemaal met Bladed Pinions.

Is er wat betreft de pinions nog een beter optie? De flying is lekker en de firststrike ook, aangezien we vaken spelen met mensen met deathtouch.

Mvg,

Eric
 bijgewerkt door ezt85 5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Nou, het is net alsof Wizards naar deze post heeft gekeken en de volgende kaart speciaal voor jou heeft gemaakt

 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
farden10
5 jaren geleden
Misschien dat Slaughter the Strong beter is in dit deck dan End Hostilities, maar dat is ook een beetje afhankelijk van de decks van je tegenstanders. Geen idee of je er iets aan zou hebben met dit deck, maar Axebane Guardian met Freed from the Real geeft infinite mana.
ezt85
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Nou, het is net alsof Wizards naar deze post heeft gekeken en de volgende kaart speciaal voor jou heeft gemaakt

Arcades, the Strategist


Die had ik nog niet gezien! Is inderdaad strakke kaart!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
ezt85
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Misschien dat Slaughter the Strong beter is in dit deck dan End Hostilities, maar dat is ook een beetje afhankelijk van de decks van je tegenstanders. Geen idee of je er iets aan zou hebben met dit deck, maar Axebane Guardian met Freed from the Real geeft infinite mana.


Ik had Axebane Guardian met Galvanic Alchemist. Maar ik heb de mana nooit nodig gehad met testen.
 bijgewerkt door ezt85 5 jaren geleden
AncientOne
5 jaren geleden
Ook deze kaart heeft Wizards speciaal voor jouw in de nieuwe set gestopt: Aegis of the Heavens!
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
Mats17
5 jaren geleden
Wall of Omens is niet verkeerd.
bunnynut
5 jaren geleden
Je hebt op dit moment niet veel mogelijkheden om je tegenstander pijn te doen, alleen met Arcades, the Strategist en Assault Formation kun je nu schade toedienen.
Met Wakestone Gargoyle heb je nog wat meer aanvalskracht en met Feed the Pack kun je wat meer creatures genereren die het af kunnen maken.
En als je dan je defenders gaat laten aanvallen zou ik er juist een paar kiezen met een hele hoge toughness, zoals Tree of Redemption

Als je eventueel zwart gaat toevoegen kun je ook aan Kin-Tree Invocation denken.
Tezzeret869
5 jaren geleden
met Wall of Kelp kan je je mana kwijt als je wat over hebt.
 bijgewerkt door Tezzeret869 5 jaren geleden
Zwolver
5 jaren geleden
Of gebruik Righteousness, en daarna Fling op een Wall of Blood

Helaas was dit ooit een deck idee van mij, en je gebruikt die kleuren nu net niet ..
AncientOne
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
met Wall of Kelp kan je je mana kwijt als je wat over hebt.
Niet Modern-legal...

-----

Ik heb ook wat opmerkingen bij je deck gezet.
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
Sunitram
5 jaren geleden
Ik weet niet of het deck inmiddals al gemaakt is (want half jaar oud topic), maar binnenkort komt High Alert uit. Lijkt me wel een kaart waar dit deck wat mee kan
Thedouwegames
5 jaren geleden
dat weet ik eigenlijk wel zeker
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top