Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Tips gevraagd voor Modern B/T Tokens

DarthosOfMeletis
4 jaren geleden
Dag allemaal,

Graag zou ik wat tips willen ontvangen van spelers met veel Modern ervaring.

Onlangs heb ik het Modern Event Deck: March of the Multitudes een beetje aangepast. Dit is mijn huidige deck:



Ik zoek nog wat manieren/strategieën om het deck te verbeteren. Budget is wel belangrijk, ik speel het deck 95% van de tijd aan de keukentafel tegen vrienden. Voor mij dus geen Thoughtseize of dure fetches.

Ik zat zo te denken aan de volgende aanpassingen:

Mainboard:
2x Dreadhorde Invasion (budget Bitterblossom) voor 2x Honor of the Pure
2x Hidden Stockpile voor 2x Soul Warden

Sideboard:
2x Damping Sphere voor 2x Ghost Quarter
1x Duress voor 1x Honor of the Pure

Wat vinden jullie van deze aanpassingen? Zie ik bepaalde dingen over hoofd? Hebben jullie nog goede ideeën?

Alvast bedankt voor de reacties!
 bijgewerkt door DarthosOfMeletis 4 jaren geleden
Sunitram
4 jaren geleden
Legion's Landing is super in dit deck, zeker als je Dreadhorde Invasion speelt.

Nihil Spellbomb is in dit deck beter dan Relic of Progenitus, want die laat jouw graveyard (en dus jouw Lingering Souls) met rust.

Godless Shrine is nu relatief goedkoop, omdat ie pas gereprint is in Ravnica Allegiance. Als het in je budget past is het het meer dan waard om je City of Brass ervoor uit te boarden. Anders is Shambling Vent een goedkopere (en nog steeds hele goede) optie. Vent heeft een stiekeme synergie met je Honor of the Pures; hij wordt namelijk een wit creature als je 'm animeert!

Ik ben zelf groot fan van Brimaz, King of Oreskos en Gideon, Ally of Zendikar, want het zijn dikke, buiten-bolt-range, beaters die tokens kakken. Zijn alleen wel wat prijziger dan bovengenoemde opties.

Ik raad je aan ook eens naar boardwipes te kijken. Settle the Wreckage is altijd een goede, maar ik heb Citywide Bust (goedkoper!) ook al een tijdje op de korrel om eens in dit deck te testen.

Venerated Loxodon ziet de laatste tijd ook play in witte creature based decks. Wellicht ook het overwegen waard

Da's alles wat ik voor nu kan zeggen; ik heb zelf ook een gepimpte versie van dit deck maar die is echt al tijden dringend aan een update toe
DarthosOfMeletis
4 jaren geleden
Dank voor de tips, je noemt een paar kaarten waar ik nog niet aan gedacht had!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top