Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

tips muldrotha combo edh

Red_Hero
5 jaren geleden
Hallo

Ik ben van plan mijn Muldrotha edh deck om te bouwen naar een combo deck (momenteel budget contol). Ik ben even nieuwsgierig wat jullie leuke en effectieve manieren vinden om met muldrotha te winnen.

hoor graag een paar gave ideeen
BluezamX
5 jaren geleden
Heb je ook een decklist? Dat maakt 't geven van tips iets gerichter voor jou specifiek. Verder zijn kaarten die me in combo Muldrotha leuk lijken:

Open the Graves
Seal of Doom en de andere Seals
Alles met Evoke (Shriekmaw en Night Incarnate)
Combo's als Whisper, Blood Liturgist en Tortured Existence

Dit zijn echter vooral Combo enablers, en niet echt Combo initiaters. Ik zoek nog even rond of ik ook wat andere leuke (non-infinite!) kaartjes vind.
Red_Hero
5 jaren geleden
https://decks.tcgplayer.com/magic/commander/the-commander-s-quarters/muldrotha--the-gravetide---the-commander-s-quarters/1336135

In de basis is het dit deck, beetje geupgrade maar het werkt redelijk het zelfde. maar ik denk er over om hem helemaal anders te laten werken. Totaal andere manieren van winnen
Red_Hero
5 jaren geleden
iemand nog een idee?
Morph
5 jaren geleden
De decklist die je doorstuurde ziet er al best solide uit toch?

Je zou nog Kokusho, the Evening Star en Gray Merchant of Asphodel kunnen toevoegen.
Is ook enigzins combo als je deze vaker kunt reanimaten.
 bijgewerkt door Morph 5 jaren geleden
Red_Hero
5 jaren geleden
klopt, het is een heel prima deck, maar een vernieuwing in dit deck lijkt mij wel tof
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Red_Hero 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Red_Hero 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top