Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Tips voor mijn commander deck

Flut123
5 jaren geleden
Oh ja, ik had niet goed gelezen, ik dacht dat er stond dat hij 2 damage doet aan de creatures van de tegenstander. Ik laat hem er uit, maar hij kan handig zijn als je Goblin King en Goblin Chieftain op het battlefield hebt. zal ik Ornithopter, Demolition Stomper en Blaze erin doen? Ik doe Indomitable Creativity er ook in, of zal ik dat niet doen?
 bijgewerkt door Flut123 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ornithopter is een flutkaart (pun intended ), de rest kun je best spelen.
Flut123
5 jaren geleden
Dat dacht ik ook al. Mijn deck is volgensmij inmiddels al op de vorige pagina, dus zet ik hem hier weer:
MarcelN
5 jaren geleden
Het hebben van veel Goblin tokens is natuurlijk superleuk, maar het is nog leuker als je er ook andere dingen mee kunt doen dan alleen aanvallen of blocken.

Als Krenko z'n werk goed kan doen heb je er meer dan genoeg liggen. Stel nou dat je die getapte tokens die je toch maar hebt liggen, zonder dat je er wat mee kunt doen, toch nog nuttig kunnen zijn?

Pak er kaarten bij als:
- Skirk Prospector Manavoordeel! In je tweede main kun je dan nog je hand weer leeggooien, omdat je sloten rode mana maakt.
Een iets removal-bestendige variant daarvan is Thermopod.

- Ashnod's Altar Nog meer manavoordeel! Alleen nu krijg je voor elke Goblin die je op de slachtbank legt i.p.v. Ook mooi!

- Goblin Bombardment Damage schieten! On steroids als Krenko in vorm is. Goblins vliegen van zichzelf niet makkelijk, dus wat moet je met al die beesten als er opeens een dikke Goliath Sphinx bij je tegenstander komt te liggen? Nou? Nou? ... Goblins op afvuren natuurlijk!! Voor het kleine prijsje (want Krenko vervangt ze toch wel weer) van 7 Goblin tokens poeier je die Egyptenaar de lucht zo uit!

- Voracious Dragon Hapklare brokjes genoeg! Als je deze in je tweede main speelt dan laat je deze grote knaller de getapte Goblin tokens mooi opknagen! Wordt ie later groot en sterk van! Net pindakaas!

- Skullclamp Carddraw. ALTIJD HEEEEEEEL BELANGRIJK! Voor 2 kaarten pakken? Yes please. Equip deze op een Goblin token en je pakt direct 2 kaarten!

En zo zullen er nog wel een paar voorbeelden zijn van kaarten waarmee je je Goblin tokens kunt ge- of misbruiken. Maar probeer verder te denken dan alleen zoveel mogelijk 1/1 Goblin tokens maken!
Flut123
5 jaren geleden
Ik snap het, maar het is ook best wel mooi als je met 500 goblins opeens de tegenstander aanvalt. Iemand kan dan wel Fog gebruiken

Skirk Prospector kan wel handig zijn. Goblin Bombardment zat ik zelf ook over te twijfelen, maar die doe ik er ook in. Voracious Dragon: prachtig! Skullclamp: GODDELIJK! Ik stop ze er allemaal in!
 bijgewerkt door Flut123 5 jaren geleden
Flut123
5 jaren geleden
Het wordt al een leuk deck.
 bijgewerkt door Flut123 5 jaren geleden
Flut123
5 jaren geleden
Ik heb al 87 kaarten van de 100. Wie o wie helpt me aan die 13 kaarten?
Romero74
5 jaren geleden
Je mist alleen nog wel wat mana ramp en carddraw nmm : Mind Stone , Everflowing Chalice, Worn Powerstone en Slate of Ancestry,
 bijgewerkt door Romero74 5 jaren geleden
Pelgrim1994
5 jaren geleden
Een aantal kaarten die ik nog kan aanraden, in het kort er achter waarom.

Helm of the Host niks leuker dan meerdere krenko's
Vanquisher's Banner Helpt erg met de card draw. Aangezien goblins vrij goedkoop zijn en je snel je hand leeg speelt.
Impact Tremors Dit kan een hoop schade doen met al die goblins
Boggart Shenanigans ingeval van een board wipe, of iets anders kan je altijd nog schade doen. Daarnaast kost hij ook minder door kaarten als Goblin Warchief
Caterwauling Boggart Maakt het makkelijker om met je goblins door te komen
Goblin Ringleader meer goblins om te casten
Brightstone Ritual kan je een hoop mana mee krijgen
Kindred Charge Niks leukers dan nog eens als je goblins te verdubbelen voor een beurt
Herald's Horn werkt als ramp en extra card draw
Raid Bombardment Doet een hoop schade als je met veel goblins aanvalt
Vandalblast nog wat meer artifact removal is goed, daar is rood de beste in
Stoneforge Masterwork maak 1 hele sterke goblin
Temple of the False God extra mana ramp kost geen extra slot
Goblin Burrows of hij veel inpact zal hebben weet ik niet, maar goed voor de falvor
Path of Ancestry een super landje in tribal, die scry helpt best veel.
Fervor je goblins haste geven is goed en wegens de art goed voor flavor
Goblin War Drums maakt het makkelijker om door te komen en ook goed voor de flavor
Flut123
5 jaren geleden
Ik wilde even zeggen dat Helm of the Host en Goblin Warchief er al in zitten Ik zal kijken of er nog leuke tussen zitten. Vanquisher's Banner, Goblin Ringleader, Impact Tremors, Brightstone Ritual, Herald's Horn, Stoneforge Masterwork, Goblin Burrows, Fervor en Goblin War Drums erin doe.
 bijgewerkt door Flut123 5 jaren geleden
Flut123
5 jaren geleden
Ik heb het deck gewijzigd:
sibrand
5 jaren geleden
Het minimale aantal land in commander is wel echt 37, Spinerock Knoll is ook nog een erg goed nonbasic land.
Flut123
5 jaren geleden
ja, die doe ik erin! Nog maar 1 kaart! Wie helpt me daaraan?
sibrand
5 jaren geleden
Helm of the Host staat nog niet in de decklijst
Flut123
5 jaren geleden
Nu wel, maar ik had al wel gezegd hem erin te doen

HIJ IS AF!!!
 bijgewerkt door Flut123 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Misschien is Coat of Arms ook wel handig
Flut123
5 jaren geleden
Ja, misschien doe ik die erin!
Flut123
5 jaren geleden
Hij is af, kijk maar:
 bijgewerkt door Flut123 5 jaren geleden
Triskelion88
5 jaren geleden
zelf zou ik kijken of ik nog wat met de volgende kaarten zou doen

Angel's Trumpet kan ook wenselijk zijn om je zo snel mogelijk mensen wil forceren aan te vallen
Grand Melee zelfde als bovenstaande je wilt dat er aangevallen wordt ook al zijn het grote beesten dan is iig de tegenstander outtaped, speel deze na je eigen attack fase en geniet van alle tapped creatures van de tegenstander en blijf dit herhalen doormiddel van Breath of Fury of Aggravated Assault met je Krenko, Mob Boss en Skirk Prospector kan je tokens blijven maken en saccen voor de mana need voor aggravated assault
BuidingMage
5 jaren geleden
Shared Animosity zou er ook wel leuk in zijn denk ik.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top