Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Vampire knights

Heavywhiskers
1 jaar geleden
Hey!

Ik vroeg me af of iemand mij kan helpen mrt het bouwen van een vampire knight deck? Ben zelf niet een ster in het creeren van decks.


Netjes
1 jaar geleden
Ik heb zelf ooit een Challenger Decks 2020: Final Adventure gekocht en die geupgrade, daar zit een knight thema in maar geen vampire.

Ik heb ook een Explorers of Ixalan gekocht en die geupgrade, das dan weer vampire maar geen knights.

En laatst een Challenger Decks 2022: Rakdos Vampires aangeschaft, maar nog niets mee gedaan.
 bijgewerkt door Netjes 1 jaar geleden
Heavywhiskers
1 jaar geleden
Thnx ik ga even kijken of er wat tussen zit wat ik eventueel kan gebruiken!
axlar
1 jaar geleden
Kan je vertellen wat je doel is met het deck, wat wil je doen, wat wil je bereiken, wat wil je niet doen, etc? Zijn er kaarten die je sowieso wilt spelen?
Antwoord op bovenstaande vragen kan ons allen helpen jou tips te geven, zodat we geen kaarten aandragen die niet bijdrage aan de manier waarop je je deck wenst te spelen, als ook geen kaarten 'snijden' die je persoonlijk graag speelt.
Heavywhiskers
1 jaar geleden
Aah cool goed punt!

Mijn doel is te zorgen dat de tegenstander zoveel mogelijk levens verliest met elke zet( bijv aanvallen )
Speel veelal casual en vind het persoonlijk heel cool als het thema een beetje intact blijf, in dit geval is dat vampire knight. Ik heb dit deck om een aantal kaarten geen gebouwd namelijk
Crash
1 jaar geleden
Ik ben ook geen expert, maar wil wel even meedenken .

Je deck centreert zich op best wel agressief zijn en ''board presence'' opbouwen zo te zien. Als je achter komt te staan is het moeilijk terug komen.

Veel van je creatures hebben er profijt van als andere creatures iets doen of dood gaan. het probleem is dat een creature zoals Bloodcrazed paladin waarschijnlijk nooit op beurt 2 in het veld ligt, omdat er niets is doodgegaan die beurt (je hebt immers niks om beurt 1 te spelen qua creatures).

Famished Paladin is een goede 2-drop, hetzelfde geld voor Paladin of Atonement maar die moeten dan support krijgen van consistent leven krijgen of verliezen.

my point is: er zijn veel: Kaart doet X als je Y krijgt effecten, maar ze zijn niet allemaal in 1 lijn.

Er zijn goede support kaarten, ook al zijn dat geen vampire knights specifiek, maar we kunnen wel in het thema blijven.

Bloodsworn Squire kan een knight worden als je aan voorwaardes voldoet, en heeft een manier zichzelf te beschermen.
Markov Purifier is helaas geen knight, maar wel een vampire die lifelink heeft en je kaarten laat drawen wanneer je leven krijg
Welcoming Vampire geeft consistent kaarten
Forsworn Paladin geeft je een manier om levens te verliezen en is een redelijke 1 drop

Ben je bereid van het volle vampire knight arsenaal af te stappen om wat support zoals deze te spelen is echter wat je jezelf moet afvragen .

Tot slot denk ik dat Elenda, the Dusk Rose echt een fantastische kaart is voor dit deck. kan potentieel eng worden, sticky, maakt tokens met lifelink en zelf lifelink...helaas wel beetje prijzig kaartje.

succes!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top