Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welke decks pas je aan met Dominaria kaarten?

farden10
5 jaren geleden
Dit probleem herken ik.

Ik wil de meeste van mijn decks ook aanpassen met mooie nieuwe kaarten.
Atraxa, Praetors' Voice: Shalai, Voice of Plenty
The Ur-Dragon: Darigaaz Reincarnated
Selvala, Heart of the Wilds: Grunn, the Lonely King, Steel Leaf Champion, Zhalfirin Void
Gishath, Sun's Avatar: Territorial Allosaurus
Inalla, Archmage Ritualist: Naban, Dean of Iteration, Naru Meha, Master Wizard

De grootste aanpassing is echter aan mijn Meren deck. Dit deck ga ik helemaal ombouwen naar een Muldrotha, the Gravetide deck, met mijn prerelease promo Muldrotha, the Gravetide als commander. Ik heb al een versie gemaakt, maar die werkt nog niet heel goed.
Helm of the Host kan ook in heel veel verschillende decks.
nederland439
5 jaren geleden
Ik speel voornamelijk limited en modern, dus heb weinig directe aanpassingen aan mijn decks. By far de belangrijkste kaart die ik ga overwegen is Damping Sphere voor mijn sideboard. Maar misschien dat ik om een van de legendaries nog een keer een casual EDH deck maak.
Dordledum
5 jaren geleden
Een paar aanpassingen weet ik zeker, een paar misschien:

Karona, False God (Legendary ladies): Jhoira, Weatherlight Captain, Tatyova, Benthic Druid en Shalai, Voice of Plenty, Garna, the Bloodflame en misschien Grand Warlord Radha

Kumena, Tyrant of Orazca (merfolk tribal +1/+1 counters): Tatyova, Benthic Druid en misschien Merfolk Trickster, Song of Freyalise

Radha, Heir to Keld (flash, bloodrush, manaramp): Grand Warlord Radha

Rasputin Dreamweaver (blink): misschien Merfolk Trickster en Sentinel of the Pearl Trident

Wrexial, the Risen Deep (islandwalk/swampwalk/casten van tegenstanders kaarten): -
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Jeff
5 jaren geleden
Zo uit mijn hoofd, want ik ben al een tijdje (te) weinig bezig met EDH:

Ruhan of the Fomori: Champion of the Flame, Valduk, Keeper of the Flame, Tiana, Ship's Caretaker, On Serra's Wings

The Scarab God: Merfolk Trickster
 bijgewerkt door Jeff 5 jaren geleden
Sunitram
5 jaren geleden
Ik ga sowieso Damping Sphere toevoegen aan m'n Modern Ninja deck. Ben er nog niet over uit of ik 'm mainboard ga spelen, daarvoor moet ik 'm eerst playtesten, maar als het goed is moet ik om die stormtax heen kunnen spelen ^^

Jhoira, Weatherlight Captain en Jaya's Immolating Inferno krijgen zsm een enkeltje Arjun, the Shifting Flame edh. Het deck speelt zoveel legendaries en artifacts dat Jhoira meer dan te verantwoorden is, en tot op heden heeft Fall of the Titans prima werk verricht, dus een iets duurdere Fall die een derde target kan targetten is alleen maar beter!

Ook wil ik met Tetsuko Umezawa, Fugitive en Raff Capashen, Ship's Mage gaan experimenteren, maar heel concrete plannen heb ik daar nog niet voor.
 bijgewerkt door Sunitram 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Ik ga de volgende kaarten zeker spelen:

Muldrotha, the Gravetide gaat denk ik mijn The Gitrog Monster deck vervangen.

Shalai, Voice of Plenty gaat denk in Atraxa, Praetors' Voice. Meer kaarten om mijn commander te beschermen lijkt mij handig.

Multani, Yavimaya's Avatar ga ik zeker spelen. Maar heb aardig wat edh decks waar deze beat leuk in kan zijn. Zoals Prime Speaker Zegana, Omnath, Locus of Rage en The Gitrog Monster.

Cabal Stronghold voor het geval ik een mono zwart edh deck wil maken.

Muzzio, Visionary Architect wordt denk ik een Jhoira, Weatherlight Captain deck. Stoppen we ook direct The Antiquities War in het deck.

Traxos, Scourge of Kroog gaat zeker in mijn 60 kaarten contruct tribal deck.

Blackblade Reforged ga ik zeker spelen in mij de k rond het verhaal van Dakkon Blackblade.

Kamahl's Druidic Vow leuke Genesis Wave voor legendary heavy deck.

Song of Freyalise wil ik een 2 Cryptolith Rite? jazeker. Eventueel kan je hier zelf op winnen. Deze ga ik zeker spelen in Rhys the Redeemed.

The Mending of Dominaria super kaart en een extra Splendid Reclamation grappig dat dit de 3e kaart is in 3 jaar tijd met een vergelijkbaar effect.


 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
nielsvd
5 jaren geleden
Deze set heeft een hoop kaarten die leuk zijn voor mijn decks. Ik ga zeker de volgende kaarten toevoegen:

Lyra Dawnbringer wordt de nieuwe aanvoerder van mijn mono witte engelen EDH

Grand Warlord Radha gaat mijn Rith, the Awakener EDH, ik twijfel nog over Song of Freyalise

Jhoira, Weatherlight Captain en Jodah, Archmage Eternal gaan in mijn legendary multicolor Progenitus EDH

Slimefoot, the Stowaway en Fungal Plots gaan in mijn Ghave, Guru of Spores EDH

Muldrotha, the Gravetide gaat in mijn The Mimeoplasm EDH

Tatyova, Benthic Druid, Sentinel of the Pearl Trident en Merfolk Trickster gaan in mijn Kumena, Tyrant of Orazca EDH, ik twijfel nog over Song of Freyalise

Tiana, Ship's Caretaker, Danitha Capashen, Paragon, Helm of the Host, Blackblade Reforged en Valduk, Keeper of the Flame gaan in mijn Jor Kadeen, the Prevailer EDH

Mishra's Self-Replicator, Traxos, Scourge of Kroog, Zhalfirin Void, Voltaic Servant en Cabal Stronghold gaan in mijn King Macar, the Gold-Cursed EDH

Voor mijn Modern Merfolk deck heb ik 3 á 4Merfolk Trickster die ik mainbord wil gaan spelen en 2 á 3 Damping Sphere voor mijn sideboard.
 bijgewerkt door nielsvd 5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ik heb de volgende wijzigingen gepland, sommige heb ik al doorgevoerd, maar ik moet nog even de tijd nemen om mijn prerelease zooi door te spitten op zoek naar de juiste uncommons en zo.

Animar, Soul of Elements (nog te doen)
In: Wild Onslaught, Song of Freyalise
Uit: Lifecrafter's Gift, Lux Cannon

Omnath, Locus of Rage (done)
In: Multani, Yavimaya's Avatar
Uit: Hour of Devastation

Sidisi, Brood Tyrant (nog te doen)
In: Memorial to Folly, Muldrotha, the Gravetide, Whisper, Blood Liturgist
Uit: Blighted Fen, Narcomoeba, Altar of Dementia
Skywise
5 jaren geleden
Ondanks het hoge Commander-gehalte van deze set gaan weinig kaarten mijn Commander decks halen. Al overweeg ik wel om Baird, Steward of Argive en Whisper, Blood Liturgist toe te voegen aan mijn Queen Marchesa EDH in aanbouw.

Voor Casual wil ik in ieder geval Traxos, Scourge of Kroog, Zahid, Djinn of the Lamp en Navigator's Compass testen in mijn U/B Improvise deck. En hopelijk kan ik nog een aantal Opts oppikken voor decks, typisch zo'n kaart waarvan ik er steeds maar meer nodig lijk te hebben
thewoodcutter
5 jaren geleden
Meer saproling & general funguy's voor mijn Gorgonzola deck:
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top