Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[2XM] Double Masters

Archranex
3 jaren geleden
Op 7 augusts 2020 komt er een nieuwe Masters set uit, met twee rares en twee foils per booster!
Blightsteel Colossus en Doubling Season zitten alvast tussen de mythics.

Bron en informatie: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/announcing-double-masters-2020-05-21

Later vandaag op de weeklyMTG stream op Twitch wordt nog meer informatie vrijgegeven.

Release data: August 7, 2020

332 cards
24 packs per booster box
15-card booster packs, with two rares and two foil cards per pack! (And, yes, those foils can be up to two additional rares.)
Two non-foil borderless showcase box topper cards included in each booster box
Available in English, French, German, Simplified Chinese, and Japanese

Double Masters will be available on Magic Online starting August 6 for $6.99 per booster. It will not be redeemable.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
Dordledum
3 jaren geleden
Shweet, wel allemaal reprints en geen nieuwe kaarten neem ik aan?
BluezamX
3 jaren geleden
Het is een Reprint set ja. Hopen op een decent prijs!
Twigwalker
3 jaren geleden


 bijgewerkt door Twigwalker 3 jaren geleden
Awvanzijl
3 jaren geleden
Wat zal de verwachte prijs worden van boosters en boxen?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Als we dat weten, posten we het

Copy Artifact krijgt ook een reprint met Kaladesh art

Never mind, was een fake en had niet door dat Copy Artifact op de Reserved List stond
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
Archranex
3 jaren geleden
Bedankt MagnusMagicus voor het aanvullen en vervolledigen van mijn post! Het is waarschijnlijk inderdaad een goed idee om wat meer info in de post te hebben dan om bijna volledig te verwijzen naar het Magic artikel.
Thorsten
3 jaren geleden
Voor de duidelijkheid Double masters komt Alleen online uit.
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Copy Artifact krijgt ook een reprint met Kaladesh art


Stappen ze af van de reserved list?

Quote:
29 minuten geleden
Voor de duidelijkheid Double masters komt Alleen online uit.


Wat? Geen physical release? lijkt me sterk, toch?
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Thorsten
3 jaren geleden
Er zitten kaarten in die op de reserved list staan en er wordt met geen woord gerept over een fysieke release. Plus de set kan niet vanuit online omgeruild worden.
Dordledum
3 jaren geleden
Als dat klopt is dat me even een anticlimax...
Thorsten
3 jaren geleden
Ja dat is inderdaad een domper maar aan de andere kant er komt zeker nog een set uit dit jaar die wel een fysieke release gaat krijgen.

De set met de zendikar fetch. Dat noemen ze ook in het artikel.

Het zou wel een erg duur seizoen worden als we die allemaal moeten gaan kopen.
Dordledum
3 jaren geleden
Dat is denk ik dan nog steeds Commander Legends, bewaar ik mijn geld wel daarvoor.
Amanda
3 jaren geleden
Quote:
17 minuten geleden
Er zitten kaarten in die op de reserved list staan en er wordt met geen woord gerept over een fysieke release. Plus de set kan niet vanuit online omgeruild worden.


Heb je hier ook een bron van? Want het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ze 7 dollar gaan vragen voor een online booster....
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Quote:
Double Masters will be available on Magic Online starting August 6 for $6.99 per booster. It will not be redeemable.

Uit het artikel

En ik trek mijn Copy Artifact reprint opmerking in, ik trapte in een fake .

Quote:
57 minuten geleden
Voor de duidelijkheid Double masters komt Alleen online uit.


Waar komt die informatie vandaan? Want dat blijkt niet uit het artikel, ze hebben het zelfs over boxtoppers. Sterker nog, de release date is 7 augustus, maar 6 augustus voor Magic Online. Dus ik weet vrijwel zeker dat het een fysieke release wordt ook .
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
Thorsten
3 jaren geleden
Die vraag heb ik hierboven al beantwoord maar als wat je zei over copy artifact inderdaad niet klopt ben ik er ook niet zo zeker over dat ik gelijk heb.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ok, laten we het er dan op houden dat we bij deze weer zeker weten dat het ook gewoon boosters in de winkel met papieren kaarten zullen zijn
Waus
3 jaren geleden
Kaalia of the Vast en Mana Crypt krijgen reprints met alternate arts
LeKrutes
3 jaren geleden
Ben wel erg benieuwd wat de fysieke prijs gaat zijn voor de boosters.
Als ze net als magic online 7 euro worden. Lijken me het zeer leuke boosters. Maar mijn vermoeden zegt eerder 20 tot 25 euro, ik hoop dat ik het mis heb.
MarcelN
3 jaren geleden
Alternate art, borderless, 2 rares, 2 foils...

Ja die gaan prijzig zijn...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top