Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[2XM] Double Masters

Stalkative
3 jaren geleden
Quote:
35 minuten geleden
en Fetches ook niet door de enorme prijs.

Een andere goede hint hiervoor is dat er in het artikel staat dat ze niet hierin zitten

Maar ondanks de enorme prijs krijgen ze wel een reprint in een andere set dit jaar (in ieder geval de enemy-colored fetches, allied weet ik niet)
Awvanzijl
3 jaren geleden
Quote:
40 minuten geleden
Maar ondanks de enorme prijs krijgen ze wel een reprint in een andere set dit jaar (in ieder geval de enemy-colored fetches, allied weet ik niet)

Het is voor de allied ook iets minder nodig. Die zijn relatief beter betaalbaar dan de enemy fetch lands. (Nog steeds duur, maar goed)
 bijgewerkt door Awvanzijl 3 jaren geleden
Se7en
3 jaren geleden
Ik zag dat er ook Double Masters Multipacks(3 booster draft pack) zijn, komt dit ook in Europa of is dit weer zoiets exclusief voor de VS?
Rody
3 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik zag dat er ook Double Masters Multipacks(3 booster draft pack) zijn, komt dit ook in Europa of is dit weer zoiets exclusief voor de VS?



Voor zover ik weet zijn deze niet beschikbaar in Europa.
LeKrutes
3 jaren geleden
Tolarian community collage. Deelt ook zijn mening over double masters.

https://youtu.be/FNPNXl8tH30
AncientOne
3 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Tolarian community collage. Deelt ook zijn mening over double masters.

https://youtu.be/FNPNXl8tH30

Wat een raar mannetje!
LeKrutes
3 jaren geleden
Vind wel dat die de spijker op zijn kop slaat.
HaHarr74
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Quote:
2 uren geleden
Tolarian community collage. Deelt ook zijn mening over double masters.

https://youtu.be/FNPNXl8tH30

Wat een raar mannetje!


Ik geef het rare mannetje volledig gelijk. Mooi product. Totaal debiele prijsstelling. Mij niet gezien.
FabianvL
3 jaren geleden
Mark Rosewater schrijft op zijn blog dat Double Masters bedoelt is voor de rijke spelers die veel geld te besteden hebben. En dat ze nu tegen het probleem aanlopen dat de mensen die minder geld beschikbaar hebben de kaarten in die set ook willen hebben en dus teleurgesteld zijn. Daarna vraagt hij zich af hoe ze dit anders moeten doen.

Wat mij betreft zou het antwoord zijn: Mystery Boosters met een grotere run met daarnaast Mystery Collector’s boosters voor mensen die dat leuk vinden.
 bijgewerkt door FabianvL 3 jaren geleden
BluezamX
3 jaren geleden
Het is een beetje vreemde logica naar mijn mening. "Er is een groep mensen die graag veel geld wil betalen voor reprints en alternate arts, en een groep die niet veel wil betalen maar wel reprints wil. Daarom hebben we nu een Reprint set voor de mensen die veel geld willen betalen!". Dan klinkt het idee van normale Double Masters en Collector Double Masters inderdaad zo gek nog niet. Wellicht zou je zelfs "normale" Double Masters kunnen doen, en alleen in de Collectors Boosters de dubbele rares en foils.
Dordledum
3 jaren geleden
Het rare mannetje maakt inderdaad meerdere goede punten. Eerst even aankijken wat de daadwerkelijke prijs gaat worden en wat er in de set zit, maar zal me niets verbazen dat ik hem skip. Puur voor 1 avondje draften wordt zo'n doos te duur.
Sunitram
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Het is een beetje vreemde logica naar mijn mening. "Er is een groep mensen die graag veel geld wil betalen voor reprints en alternate arts, en een groep die niet veel wil betalen maar wel reprints wil. Daarom hebben we nu een Reprint set voor de mensen die veel geld willen betalen!".

Hij zegt ook niet dat we DAAROM Double Masters hebben, maar dat dit product op die rijke groep gericht is. De minder rijke groep voelt zich buitengesloten, want die kan zulke bedragen simpelweg niet missen. Wat ik dan wel weer sneu vind is dat hij vervolgens gaat vragen hoe het beter kan. Want dat weet hij donders goed. Beide Conspiracy sets en Battlebond hadden op alle rarity slots gewilde reprints zitten en waren wèl voor Magic spelers met een gemiddeld budget beschikbaar. Mijn hoop is dat Commander Legends die rol dit jaar gaat waarmaken, want ik ben ook minder dan gelukkig met dit prijspeil. Dat gezegd hebbende, als de singles een beetje betaalbaar worden koop ik met liefde zo'n Blightsteel Colossus
 bijgewerkt door Sunitram 3 jaren geleden
BluezamX
3 jaren geleden
Op Reddit zijn nu allemaal dit soort posts: Link
RedRax
3 jaren geleden
Heeft iemand een idee wanneer de spoilers komen/beginnen?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik denk over 2-3 weken, de set komt 7 augustus uit en spoilers zijn meestal 2 of 3 weken vooraf.
kolonelnick
3 jaren geleden
Officiële spoilers beginnen morgen!
RedRax
3 jaren geleden
Mooi!
Dordledum
3 jaren geleden
Erg benieuwd!

Ik zie trouwens net dat de bekende John Aven basics (oorspronkelijk uit unglued) als full art basics terugkomen in de VIP boosters. Die zijn mooi!
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
LeKrutes
3 jaren geleden
Zitten helaas maar 2 foil landjes in per booster.
Eclavyrr
3 jaren geleden
Ik heb drie boosters besteld van mijn tegoed hopelijk zit er wat leuks in!


Meh eerste spoiler is matig:



Beide reflections zijn ok en konden een reprint gebruiken, ik snap thematisch de champignon en de Lavamancer niet helemaal.
 bijgewerkt door Eclavyrr 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top