Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

30th anniversary edition

danielhummel
1 jaar geleden
30thEdition.wizards.com

Waar gaat het heen?
Justian2002
1 jaar geleden
999$!? Ik lijk wel gek! Dat voor proxies…
Jan
1 jaar geleden
Een niet-tournament-legale uitgave van Beta is nu niet bepaald revolutionair, dat is 30 jaar geleden ook al gebeurd. Ik moet wel zeggen dat de inflatie hier wel erg hard heeft toegeslagen.

Maar het feit dit een draftbare serie is maakt het wel weer erg gaaf. Dat wordt wel een erg dure draft, maar een unieke ervaring voor degenen die dat gaan doen.
Lavinius
1 jaar geleden
Ik vind het wel leuk! Duur wel, ik zou het zelf nooit kopen. Maar een leuk initiatief, kan je kaarten op de reserved nog eens reprinten met een andere card back. Dus ja, wat duur, maar zeker fan.
Gideon1544
1 jaar geleden
Nou, doe mij maar een doosje
danielhummel
1 jaar geleden
Bij de collector's edition kocht je de hele set. Nu koop je 4 boosters...
Gideon1544
1 jaar geleden
Komen die hier ook te koop?
BluezamX
1 jaar geleden
Wat een totale debielerie... Met tournament legal producten kan ik hoge prijzen nog enigszins begrijpen, maar dit voelt wel een beetje als een trap na, na de prijsverhogingen en andere trucjes van de afgelopen tijd. Dit product had 30 dollar kunnen kosten, mooie prijs voor de 30e anniversary, en dan was alles prima geweest. Maar om er meer dan het 30-voudige van te maken...
Er is een Family Guy meme van Peter die met God in de lift zit die mijn gevoelens naar de bedenkers van deze actie goed uiten.
maus
1 jaar geleden
Ik heb met de VPI-boosters en doublemaster collecter boosters altijd gezegt: er is een markt voor en als het niet voor jouw is, dan is het misschien wel wat voor een ander. Dus simpelweg koop het product niet, waarom zou je je er druk om maken.

En ook dit geld voor deze duizend dollar dozen. Maar als MTG zo hun verjaardag viert... Ik ben bang dat ik de viering op deze manier over sla
.
 bijgewerkt door maus 1 jaar geleden (Wat positiever)
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Er wordt veel getarget op whales, de MTG spelers/verzamelaars die veel geld hebben en/of investeren. Dat was een doelgroep waar ze tot een paar jaar geleden niet echt mee bezig waren, maar die nu flink aangesproken wordt. En daar komen dit soort producten voor op de markt.

Kijk, als ze dit niet hadden gemaakt had je het niet gemist. Nu maken ze het, maar kun je er niet bij omdat het te duur is. Same difference .
axlar
1 jaar geleden
Blijkbaar willen ze hun verjaardag alleen met Whales vieren. Eerst die gathering met belachelijke (lees oude) items en nu dit product. Ik hoop dat er ook nog een ‘lage drempel’ viering komt voor het gewone volk dat het kaartspel in leven houdt en er ook voor zorgt dat de whales een afzetmarkt hebben.
Gijsneus
1 jaar geleden
Laat ik eens 999 dollar uitgeven om vervolgens een Power Surge, Purelace, Blessing en een Farmstead uit de 4 boosters te halen. Die kan ik vervolgens nergens spelen maar dat deed ik daarvoor ook niet. Same difference, behalve dat ik bijna 1000 dollar armer ben.

Ja, dit product is voor de walvissen. En volgens mij is Hasbro gewoon de grens constant verder aan het leggen; kijken of we erin meegaan. Ik word er een beetje verdrietig van.

één voor allen, alles voor de aandeelhouders
Gijsneus
1 jaar geleden
Quote:
14 uren geleden
Bij de collector's edition kocht je de hele set. Nu koop je 4 boosters...


En blijkbaar was die set ooit 50 dollar...
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ja, maar dat was ook een andere tijd, dat kun je niet helemaal vergelijken. Ik vind het even jammer als iedereen dat er producten zijn die domweg onbetaalbaar zijn omdat ze zogenaamd "schaars" zijn. Maar ja, daar is markt voor. En die markt is heel klein, maar ook heel rijk. En daar putten ze nu uit. Dat voelt rot, omdat we "vergeten" worden. En ik vraag me af of het slim is van Wizards om dit zo veel en zo vaak te doen, want ergens komt de grens en dan gaan spelers maar "vergeten" dat ze Magic spelen.

Maar het is een slimme manier om een bak geld te verdienen en los van het gevoel dat we vergeten worden boeit het natuurlijk voor geen meter of dit product er is of niet, het verandert niets aan hoe je het spel gisteren speelde of morgen speelt.
Morph
1 jaar geleden
Deze set geeft mij weer helemaal het gevoel van midden jaren 90, toen ik als 15 jarige net begon met Magic.

Toen had ik ook niet genoeg geld om kaarten te kopen.
Jeff
1 jaar geleden
Als ik jarig ben trakteer ik. Ik vraag niet al mijn vrienden even 1000€ over te maken voor een kans op een lekker stukje taart, maar een grotere kans op een baktegel. Ik sluit me aan bij de nay-sayers: dit soort producten voelt als een dolk in de rug van de spelers.
LeKrutes
1 jaar geleden
Dit zou echt een geweldig product zijn geweest als de set redelijk betaalbaar was. Had je er geweldig mee kunnen draften. Maar voor deze prijs is het voor niemand echt een product. Ook niet voor de whales die kopen dan wel de orginele dure kaarten.
 bijgewerkt door LeKrutes 1 jaar geleden
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik hoor geluiden online dat dit WEL geschikt is voor whales, omdat het gewoon een verzamelproduct is. Als je genoeg koopt krijg je vanzelf de dure kaarten. En (niet dat het helemaal als vergelijking werkt) de CE set kocht je destijds voor 50 dollar, en kost nu 25.000 dollar.
axlar
1 jaar geleden
Inderdaad, alles waar weinig van op de markt komt is interessant voor whales...

Leuk dat de Bazaar als WPN er een aantal krijgt, cadeautje voor het personeel ? of toch verkopen om de energierekening te betalen ?
 bijgewerkt door axlar 1 jaar geleden
BluezamX
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Dit zou echt een geweldig product zijn geweest als de set redelijk betaalbaar was. Had je er geweldig mee kunnen draften. Maar voor deze prijs is het voor niemand echt een product. Ook niet voor de whales die kopen dan wel de orginele dure kaarten.


Exact. Dit zou zo'n geweldige draft ervaring zijn! Ik zou prima 30 euro hebben betaald voor 3 van deze boosters. Nu is het gewoon een beetje zielig om te zien.
Enige reden dat het zo duur is die ik me kan bedenken is om de waarde van de originele Beta kaarten hoog te houden (ik kan me voorstellen dat veel casual groepen er geen problemen mee zouden hebben als je deze versies speelt), maar dat gaat natuurlijk niet op want Wizards "erkent de secundaire markt niet"
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top