Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

30th anniversary edition

Thorsten
1 jaar geleden
Als je de secret lair kan kopen. Hij is slechts beperkt beschikbaar. Erg leuk dat we als spelers van magic allemaal mogen meedelen in het M30 feestje.
 bijgewerkt door Thorsten 1 jaar geleden
offspring
1 jaar geleden
Ik zou zeggen, als je dit koopt: stop het in een kluis of achter in een kast, denk er vijf jaar niet aan, en cashen maar. Ik zou dit nooit en te nimmer openen denk ik, hoe graag ik ook een proxy P9 zou hebben.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Dat lijkt me verstandig
MarcelN
1 jaar geleden
Schaamteloos dit… proxies voor dat geld durven verkopen… weer een kick-in-the-nuts voor de reguliere Magic speler… en de “community” is weer niet blij, maar wizards blijft beloond worden omdat t toch wel verkoopt.. het spelletje wordt er niet leuker op zo… krijgt een naar smaakje ondertussen
maus
1 jaar geleden
Ik denk dat ze wel achter de oren gekrabt hebben. De aandelen gingen in een fractie van minuten met 10% naar beneden. Aardig pijnlijk voor de aandeelhouders waar ze dit alles voor doen.
 bijgewerkt door maus 1 jaar geleden
Triskelion88
1 jaar geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik hoor geluiden online dat dit WEL geschikt is voor whales, omdat het gewoon een verzamelproduct is. Als je genoeg koopt krijg je vanzelf de dure kaarten. En (niet dat het helemaal als vergelijking werkt) de CE set kocht je destijds voor 50 dollar, en kost nu 25.000 dollar.


Maar CE heeft wel alle originele kaarten er in zitten en met oude borders en die kon je als complete set kopen. lekker als je nu een booster opentrekt met deathlace als rare of farmstead.

De whales en degen die OS spelen willen enkel old art old frame hebben over het algemeen.

ik ben het met de meeste hier wel eens voor €30 voor 4 boosters zou het nog een unieke draftervaring zijn maar dit loopt wel een beetje de spuigaten uit
offspring
1 jaar geleden
€30 zou ik weinig vinden denk ik, dat is een stuk goedkoper dan veel masters boosters. Maar bijvoorbeeld €300 zou ik zelf ook al direct te veel vinden. Ik weet niet zo goed wat het me wel waard zou zijn, maar dit zeker niet.

Overigens heb ik hier als casual commander speler verder helemaal geen last van. Ik ga deze kaarten verder ook nooit aan tafel zien verwacht ik.
Gijsneus
1 jaar geleden
Quote:
11 uren geleden
€30 zou ik weinig vinden denk ik, dat is een stuk goedkoper dan veel masters boosters. Maar bijvoorbeeld €300 zou ik zelf ook al direct te veel vinden. Ik weet niet zo goed wat het me wel waard zou zijn, maar dit zeker niet.

Overigens heb ik hier als casual commander speler verder helemaal geen last van. Ik ga deze kaarten verder ook nooit aan tafel zien verwacht ik.


Dat zeg jij nou wel maar wij hebben nog steeds een (soort van) afspraak staan voor een cubedraft. Kan je gewoon echte power openen in een booster en lekker mee spelen :-) Geheel gratis! Je mag alleen de kaarten niet houden maar uiteraard wel de herinnering.

Voor iedereen die een keer power wil openen; ga cubedraften! Zo leuk!

On topic; het ziet er naar uit dat we de komende tijd meer geld moeten besteden aan onze hobby om de plannen van Hasbro te realiseren:

Link

Wat een feest!
 bijgewerkt door Gijsneus 1 jaar geleden
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Nou ja, wellicht hoef je niet meer geld uit te geven, je moet alleen meer vrienden Magic leren spelen en die daar hun spaargeld aan laten uitgeven .
Gideon1544
1 jaar geleden
Haha tja, dat werkt ook..
Luc
1 jaar geleden
Ik ben geen fan van wat hier wordt neergezet als product. Maar voor iedereen die niet (wil)/kan betalen: het zijn proxies. Wil je de draft experience dan koop je toch de set in proxies en verdeel je ze zelf over boosters. Wil je enkele singles als proxies gebruiken in je decks en is je playgroup daar voor in dan bestel je toch de proxies van de kaarten die je wil. Wil je het op deze proxies laten lijken dan pak je toch de alternatieve achterkant van de kaart en hatsteflats.
Justian2002
1 jaar geleden
Ben het hier helemaal mee eens!
Het komt voor mij gewoon over alsof WotC wil laten lijken dat Magic enkel bedoeld is voor de rijken en niet voor de plebs, en sorry, dat is niet een image die je zou willen als bedrijf van kartonnen kaartjes
PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
Ik denk niet dat WotC de intentie heeft om over te komen dat het alleen voor de rijken is. Ze zijn de afgelopen jaren bezig met winstmaximalisatie. Hoeveel producten kan ik verkopen bij een bepaalde prijs en is dat meer dan eventueel meer producten verkopen maar dan tegen een lagere prijs.

Zolang dit soort producten vrij snel verkocht worden zou het bijna diefstal zijn van je eigen portemonnee om het als Hasbro niet te doen.

Wat dat betreft eens met Magnus, ik miste het niet toen ik nog niet wist dat het er was dus mis het ook niet als ik het niet koop. Dit product is niet voor mij.
BluezamX
1 jaar geleden
Quote:
56 minuten geleden
Ik denk niet dat WotC de intentie heeft om over te komen dat het alleen voor de rijken is. Ze zijn de afgelopen jaren bezig met winstmaximalisatie. Hoeveel producten kan ik verkopen bij een bepaalde prijs en is dat meer dan eventueel meer producten verkopen maar dan tegen een lagere prijs.

Zolang dit soort producten vrij snel verkocht worden zou het bijna diefstal zijn van je eigen portemonnee om het als Hasbro niet te doen.

Wat dat betreft eens met Magnus, ik miste het niet toen ik nog niet wist dat het er was dus mis het ook niet als ik het niet koop. Dit product is niet voor mij.


Diefstal van eigen portemonnee vs een schoon geweten; moeilijke keus voor miljonairs
TheRobinros
1 jaar geleden
Quote:
17 minuten geleden
Diefstal van eigen portemonnee vs een schoon geweten; moeilijke keus voor miljonairs


Over het algemeen mee speelt dit best in het huidige (hyper)kapitalistische klimaat, maar ik denk niet dat een product voor een artificieel hoge prijs verkopen nou "gewetenloos" is. Als ik advocaat voor de duivel zou spelen, zou ik ook kunnen zeggen dat dit inkomsten maximaliseert én dat al die inkomsten worden weggetrokken bij de rijkeren, de mensen die het geld ervoor kunnen missen. Geen magic-producten kopen is namelijk best wel goed voor je portemonnee, dus met deze prijs helpt WotC je weer iets warmer de winter door. Drogreden van hier tot Tokyo, weet ik ook wel, maar het is niet alsof er mensen benadeeld worden door een luxeproduct niet te kunnen kopen.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Klopt, maar het voelt wel vervelend. Technisch gezien boeit het voor geen meter. Kon al nooit een Black Lotus kopen, kan nu ook niet. Maar ik voel me wel een beetje genegeerd.

Maar ik denk dat dit ook gewoon het nieuwe model is van Wizards. Ze hebben gewoon slimme marketing mensen ingehuurd om te kijken wat voor producten ze kunnen maken voor markten die ze nog niet maximaal aanboren. Ik denk dat we nog wel meer van dit gaan zien en dat we er aan moeten wennen .
TheRobinros
1 jaar geleden
Dan is het waarschijnlijk gewoon dat ik dat gevoel niet deel. Ik voel me persoonlijk ook niet genegeerd als Ferrari een nieuw model op de markt brengt, namelijk en dit product voelt voor mij eigenlijk niet anders
Justian2002
1 jaar geleden
En ook dat zou een ander gevoel hebben als Ferarri ook eerder goedkope instapmodellen zou hebben eerder. Die vergelijking is nu niet helemaal op zijn plek
TheRobinros
1 jaar geleden
Quote:
6 minuten geleden
En ook dat zou een ander gevoel hebben als Ferarri ook eerder goedkope instapmodellen zou hebben eerder. Die vergelijking is nu niet helemaal op zijn plek


Als er een dure Peugeot op de markt zou komen die ik niet kan betalen dan... Beter?
Left4Doner
1 jaar geleden
Dit product is niet voor mij en boeit me geen drol, maar de hoeveelheid aan producten en de prijzen van sommigen storen me wel aan WotC's Greed.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top