Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[A25] Masters 25

BuidingMage
6 jaren geleden
wat? waarom dat nu weer?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Omdat M + 2 cijfers de notatie voor coresets is.
StickyGator
6 jaren geleden
Denk ook dat de A voor "anniversary" staat. Maar ben benieuwd wat er nog meer in de set zit.
BuidingMage
6 jaren geleden
Quote:
18 dagen geleden
Maar ben benieuwd wat er nog meer in de set zit.

Misschien wel fetches of shocks...
 bijgewerkt door BuidingMage 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Dat denk ik eigenlijk niet. Want je 'moet' dan bijna wel 10 rare slots daaraan besteden, en ik denk dat de set te vol zit met allemaal referenties naar alle sets dat daar geen plek voor is.
Dordledum
6 jaren geleden
Ik denk ook wel epische landjes, maar misschien geen grote cycles zoals Mark zegt. Misschien de Urzatron landjes en/of Phyrexian Tower ? Hoewel die ook perfect in Dominaria zouden passen.

Qua non-land verwacht ik eigenlijk wel een Doubling Season reprint en misschien Sol Ring?
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
BuidingMage
6 jaren geleden
Doubling Season zou wel gaaf zijn
StickyGator
6 jaren geleden
Sol Ring zie ik zelf ook niet zo snel gebeuren, aangezien die bij iedere commander set wel een reprint krijgt.
Wat ik ook niet snel zie gebeuren is Nightmare en Shivan Dragon maar die zou ik wel heel erg gaaf vinden.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Dat vliegende paard en die draak zijn te zwak. In de afgelopen coresets zaten ze in de gratis intropacks die bij de coreset hoorden en niet eens in boosters. Die zou ik echt niet verwachten.
Dordledum
6 jaren geleden
mee eens, Nightmare en Shivan Dragon horen niet in deze set, hoogstens als ze ze terugschroeven naar uncommon. In Iconic Masters hadden ze nog gepast misschien.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Als unc zou het nog kunnen ja. Nightmare als uncommon....ik zou diect een Pauper Commander deck gaan bouwen

Ik vind Phyrexian Tower trouwens een mooie vondst. Sterke en speelbae kaart, niet op de Reserved List en nog nooit gereprint!
BuidingMage
6 jaren geleden
Een reprint van Empress Galina of Chromatic Star zou ik ook wel gaaf vinden
 bijgewerkt door BuidingMage 3 jaren geleden
MarcelN
6 jaren geleden
Empress Galina en Captain Sisay zie ik op mythic nog wel gebeuren inderdaad!

Op rare.. werd er op gewezen in een tradevoorstel: Demonic Tutor? Of misschien zelfs wel op mythic? En als ze nog niet klaar zijn met het hele tribal gebeuren: Elvish Champion, Goblin King, Zombie Master, Lord of Atlantis (eindelijk) en Field Marshal op rare..

Op uncommon, misschien een paar downgrades? Bad Moon en Crusade of iets in die geest.

Op de één of andere manier zie ik Dark Ritual en Lightning Bolt ook nog wel verschijnen op common. En misschien kaarten als Priest of Titania en Rancor.

Kortom: ben wel weer benieuwd!
StickyGator
6 jaren geleden
Had ook niet echt verwacht dat er een reprint van het vliegende paard kwam hoor
Maar ik heb zo'n vermoeden dat A25 vooral kaarten gaat bevatten die nog een oud kaart design hebben en die in de afgelopen jaren geen reprint hebben gehad.
RSelen
6 jaren geleden
Misschien dat Rishadan Port dan ook een reprint gaat krijgen. Die zou ik ook wel heel gaaf vinden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Dat zou goed zijn voor de prijs van de kaart, maar ik denk dat de focus meer op Modern dan op Legacy gaat liggen, en het een enorm vervelende kaart om tegen te spelen, wat de draftspeelbaarheid niet ten goede komt. Dus dat maakt het lastiger. Maar ja, we gaan het merken
BuidingMage
6 jaren geleden
Misschien zit Cabal Coffers er wel in.
Dordledum
6 jaren geleden
Quote:
14 dagen geleden
Misschien zit Cabal Coffers er wel in.


Wow, die is duur geworden!
MarcelN
6 jaren geleden
Misschien zitten de 5 eerste originele planeswalkers er ook wel in...

Ajani Goldmane, Liliana Vess, Chandra Nalaar, Garruk Wildspeaker, Jace Beleren

Das toch wel een vrij essentiele toevoeging geweest in het spel!
Dordledum
6 jaren geleden
Naast Jace, the Mind Sculptor?

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er nog 5 in zitten. Sowieso geen 2 Jace's in 1 set.

Daarnaast heeft Mark hierboven al uitgelegd waarom het onwaarschijnlijk is dat er veel hele cycles gereprint worden in deze set. Ze hebben er kaarten uit alle sets in gestopt, dat is een vrij beperkt aantal per set.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 233 posts
  • Laatste post RSelen 6 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top