Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[A25] Masters 25

Sunitram
6 jaren geleden
Over de value discussie:

Ik snap beide kanten. Ik heb tot op heden van Modern Masters '17, Eternal Masters en Iconic Masters boosterboxen gekocht, en alleen de Modern Masters box heeft (ondanks het totale gebrek aan fetches in de box) zichzelf enigszins terugverdiend qua monetaire waarde. Ik voel me daarom dan ook niet geroepen om van Masters 25 een box te gaan kopen.

Maar dat neemt niet weg dat je wel een hoop power krijgt voor je geld. M'n nieuwste Commander deck bestaat voor een deel uit pulls uit eerdergenoemde 3 boxen en holy crap, wat maken die kaarten een verschil. Teferi, Mage of Zhalfir, Venser, Shaper Savant, Gamble en Thran Dynamo waren geen van allen chase rares (die laatste is zelfs uncommon!) maar ze helpen je uit ZO veel narigheid!

Doe jezelf een plezier en ga gewoon lekker met deze set draften (al dan niet bij de Bazaar), vind uit welke kaarten je lekker vindt spelen, koop die los (bijvoorbeeld bij de Bazaar!) en geniet van de power die die kaarten aan zowel je draftdeck als later aan je andere decks toevoegen. Dat is in ieder geval mijn plan.
 bijgewerkt door Sunitram 3 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Undead Gladiator op uncommon!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
Skywise
6 jaren geleden
Nog een paar:





Quote:
Dordledum 27-02-2018 om 13:59
Undead Gladiator op uncommon!

Met nieuwe artwork:


Over de value discussie: Wizards probeert heel krampachtig de waarde van kaarten enigszins intact te houden, maar sluit hierdoor wat Thorvik ook zegt een heleboel spelers uit vanwege de dure boosters. Ik vind een tientje gewoon echt bespottelijk voor een booster, ongeacht de inhoud. Maar goed, ik begrijp beide kanten ook zeker. Dan inderdaad maar losse kaarten scoren. Ik ben namelijk wel heel blij dat een boel kaarten weer ietsjes goedkoper worden voor een paar maanden. Plus, het leukste aan dit soort sets is wat mij betreft nog wel de downshifts van kaarten naar (un)common! Zeker voor Cube en Pauper zijn Masters sets daardoor hele interessante producten geworden
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Dat zijn leuke (un)commons! En Ensnaring Bridge, nice!
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
BuidingMage
6 jaren geleden
Waarom Ensnaring Bridge? Daar is toch helemaal niets leuk aan bij een draft...
Dordledum
6 jaren geleden
Quote:
9 minuten geleden
Waarom Ensnaring Bridge? Daar is toch helemaal niets leuk aan bij een draft...


Hoezo niet? Lijkt me geweldig juist. Ik denk dat wij van verschillende speelstijlen houden.
daanbom
6 jaren geleden
Savannah Lions wat een mooie art zeg!
Skywise
6 jaren geleden
En meer:






 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Oh, je kunt FlashHulk spelen in Masters 25 limited
Skywise
6 jaren geleden
Eindelijk, Rishadan Port!


 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Vette kaarten allemaal! Dibs op de foil ports!
thewoodcutter
6 jaren geleden
Quote:
55 minuten geleden
Oh, je kunt FlashHulk spelen in Masters 25 limited

Als ze nu ook nog Kiki-Jiki, Mirror Breaker reprinten... dan is de boot wel aan ja...
BuidingMage
6 jaren geleden
Vendilion Clique yes!!! nu nog Snapcaster Mage

Fulminator Mage enStreet Wraith zouden ook nog wel fijn zijn...
 bijgewerkt door BuidingMage 3 jaren geleden
Magicfreak
6 jaren geleden
Kiki-Jiki, Mirror Breaker is al wel in de vorige master set gereprint...
Skywise
6 jaren geleden
Nog drie:




 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
thewoodcutter
6 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Kiki-Jiki, Mirror Breaker is al wel in de vorige master set gereprint...

Sterker nog, in 3 van de 5 Masters sets zit een Kiki-Jiki... (de originele, 2015 en in Iconic Masters). Helaas alleen niet met het originele artwork en ik zou het watermerk ook wel heel cool vinden...
Magicfreak
6 jaren geleden
Quote:
3 minuten geleden
Quote:
1 uur geleden
Kiki-Jiki, Mirror Breaker is al wel in de vorige master set gereprint...

Sterker nog, in 3 van de 5 Masters sets zit een Kiki-Jiki... (de originele, 2015 en in Iconic Masters). Helaas alleen niet met het originele artwork en ik zou het watermerk ook wel heel cool vinden...



Om heel eerlijk te zijn vind ik die nieuwe artworks mooier
 bijgewerkt door Magicfreak 3 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
We hebben nog niet zoveel uit Kamigawa gezien, alleen Azusa, Lost but Seeking, dus wie weet?

Ik zou sommige landjes uit die set wel interessanter vinden. Minamo, School at Water's Edge bijvoorbeeld
BuidingMage
6 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
2 uur geleden
Kiki-Jiki, Mirror Breaker is al wel in de vorige master set gereprint...

Sterker nog, in 3 van de 5 Masters sets zit een Kiki-Jiki... (de originele, 2015 en in Iconic Masters). Helaas alleen niet met het originele artwork en ik zou het watermerk ook wel heel cool vinden...

Om heel eerlijk te zijn vind ik die nieuwe artworks mooier

Ja de oude is gewoon een gare goblin die wegrent voor een draakje...
 bijgewerkt door BuidingMage 3 jaren geleden
Thorvik
6 jaren geleden
hij rent niet weg hij stuurt de draak op iemand af van mij mogen ze hem best nog een keer printen komt ie steeds in meer betaalbare richting.
 bijgewerkt door Thorvik 6 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 233 posts
  • Laatste post RSelen 6 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top