Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[A25] Masters 25

LeKrutes
6 jaren geleden
Enige reprint die ik boeiend vind is Animar, Soul of Elements. Zodat hij is prijs zakt. De rest boeit me niet. Iconic master heeft veel leukere en boeiendere reprints gehad.
hallowman3
6 jaren geleden
De originele mm (mma/mm13) had ook een msrp van $6,50 terwijl het nu een msrp van $10,- heeft. Volgens mij worden mastersets nogsteeds bedacht als sets met een waarde van $6,50 (wat al een heel stuk zou schelen en het er dan iets rooskleuriger uitziet). Ik vind de value per pack rekening ook behoorlijk triest, leuke kaarten zitten erin maar ik zou het niet kopen. Draften lijkt me opzich wel grappig.

Edit: $6,99
 bijgewerkt door hallowman3 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Weet je zeker dat dat klopt van de eerste MM?
EnchantedBunny
6 jaren geleden
Ik vind de fors hogere prijs ook wel jammer, de 'Masters' sets zijn toch wel heel anders om te draften dan de gewone 'Expansion sets', ik zou het niet willen missen, maar het is wel iedere keer twijfelen als ik het prijskaartje zie...

Word bij deze (en ook andere Masters sets, trouwens) wel blijer van het scala aan Commons en Uncommons wat ik sowieso aan mijn verzameling kan toevoeging. Toch behoorlijk wat interessanter voor de casual EDH speler dan een stapel Merfolk/Pirate dorks en Impale en dergelijke.
 bijgewerkt door EnchantedBunny 3 jaren geleden
Eclavyrr
6 jaren geleden
Ik heb een stukje geschreven over de Pauper en Masters 25
Voel vrij om commentaar te geven!

https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/articles/pauper-masters/9514

Inhakend daarop had ik best wel graag reprints gezien van Chainer's Edict (common in Vintage Masters) en Oubliette. Desnoods op en , aangezien beide kaartjes best prijzig zijn.
 bijgewerkt door Eclavyrr 3 jaren geleden
hallowman3
6 jaren geleden
Quote:
20 uur geleden
Weet je zeker dat dat klopt van de eerste MM?


Ja hier ben ik zeer zeker van, heb t zelfs nog opgezocht voor de zekerheid.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik kwam het net ook tegen, was ik helemaal vergeten

Ennieweej, aanstaande vrijdag is de release! Ik heb er wel zin in, een draft met deze set!
RadioDragon
6 jaren geleden
https://www.youtube.com/watch?v=1btKaGDB3JQ&feature=youtu.be&a in dit youtube filmpje worden 2 bijna exact dezelfde dozen open gemaakt.
Thomasvdk
6 jaren geleden
Heb ik zelf met rivals gehad.
Eclavyrr
6 jaren geleden
De threads op Reddit gaan al redelijk over de rode, er zijn gevallen bekend waarbij bij complete cases (van 6 boxes elk) de volgorde hetzelfde is. Dit stelt mensen in staat om na 1 of 2 boxen de rest van een low value case te verkopen terwijl high value cases open gemaakt worden. Onze LGS heeft dit keer geen Masters sets aangeschaft omdat de vorige totaal niet verkochten, vanuit een draft technisch perspectief vind ik dit jammer, maar mijn beurs is er wel vrij blij mee.

Best heftig dit, vraag me af of WotC hier nog op gaat reageren.
Dordledum
6 jaren geleden
Is dit al officieel bevestigd of gaat het slechts om geruchten? Als het waar is, is dat wel een echte fout. Complete cases hetzelfde is echt extreem.

Heb het ook wel eens eerder gehad dat 2 dozen vrijwel identiek waren, echt irritant. Kan me herinneren dat ik daardoor zelfs een paar uncommons helemaal niet had geopend over meerdere dozen. Geloof met Eternal Masters, maar weet het eigenlijk niet meer (slecht geheugen).
burtyoungsters
6 jaren geleden
Er is ook al een ander filmpje waar het niet het geval is. Plus dit is een Amerikaanse YouTuber. Het lijkt sowieso alsof wizards in de VS wat problemen heeft (met bijvoorbeeld kaart kwaliteit), waar wij in Europa geen last van hebben (omdat “onze” kaarten in België worden geprint).
Jsterck1
6 jaren geleden
Hopelijk hebben de globale beslissingen niet teveel impact op de Belgische produciesite. Ik ken redelijk wat mensen die daar werken, het is dan ook maar 5km van mijn voordeur.
We hebben hier in België al een moeilijk klimaat qua productie industrie, sommigen hebben toch wel een beetje schrik dat de "goof-ups" hun impact zullen hebben op de verkoop en bijgevolg ook de werkzekerheid.
Eclavyrr
6 jaren geleden
Nee, zal een amerikaans issue zijn, de reddit threads die ik had gelezen gingen over murica en canada. Europa heb ik dit zelden meegemaakt. Heb wel ooit een drie dezelfde rares in een fatpack gehad, maar de rest van die packs waren verschillend.
Eclavyrr
6 jaren geleden
Rudy had vandaag weer wat cases geopend, deze waren wel random. Lijkt erop dat het slechts bij een kleine printrun is gebeurd.
Dordledum
6 jaren geleden
Erg benieuwd, morgen de eerste lading binnen
BuidingMage
6 jaren geleden
wanneer komen de foils op de site?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Komende week!
Ralf
6 jaren geleden
De foils zijn al beschikbaar, je vind ze hier!

Foils van Masters 25
RSelen
6 jaren geleden
Dat is snel
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 233 posts
  • Laatste post RSelen 6 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top