Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Banned and Restricted announcement 20 jan 2022 (Pauper only)

MagnusMagicus
2 jaren geleden
Announcement Date: January 20, 2022

Pauper:
- Atog is banned.
- Bonder's Ornament is banned.
- Prophetic Prism is banned.

Bron met uitleg: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/january-20-2022-banned-and-restricted-announcement

Eclavyrr
2 jaren geleden
De 25e komt een tweede update voor de andere formats.
Ik verwacht toch wel een paar bans waaronder Alrund's Epiphany in standard, want WotC houd niet van extra beurten in het spel cheaten en ik verwacht dat Lurrus of the Dream-Den in Eternal op de schop gaat. Die kaart is godsgruwelijk irritant in sommige Legacy decks. Voor de rest even geen idee. Ik vind Esika, God of the Tree een irritante Commander, maar er is omheen te spelen.
PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
Ik denk niet dat ze Lurrus gaan bannen in modern. Legacy speel ik niet dus heb geen idee of ie daar overpowered is.

Ik denk dat MH2 nog te jong is om te overwegen qua bannings maar van mij mag het aapje wel weg
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Commander bans komen niet met de Wizards ban/restricted update . Maar ik geloof niet dat Esika een enkeltje reservebank gaat krijgen . Andere formats kan ik niet echt over meepraten.
Veekeren
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik denk niet dat ze Lurrus gaan bannen in modern. Legacy speel ik niet dus heb geen idee of ie daar overpowered is.

Ik denk dat MH2 nog te jong is om te overwegen qua bannings maar van mij mag het aapje wel weg


Dat Ragavan erg sterk is, dat je hem vaak ziet, dat hij daardoor bizar duur is en dat sommige mensen hem irritant vinden: staat allemaal vast. Maar hij maakt geen enkel deck overpowered en als ik naar de huidige top 15 decks van de metagame op mtggoldfish kijk, zie ik hem in 3 decks. Ik kan eigenlijk geen reden vinden om hem te bannen...
PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
Dat hij decks niet overpowered maakt ben ik het niet mee eens. Als hij onbeantwoord blijft dan geeft hij mijn inziens teveel advantages aan degene die hem op het veld heeft liggen, carddraw, manafixing en goedkoop (manavalue dan) maakt hem naar mijn mening te goed voor modern.
Veekeren
2 jaren geleden
Let's agree to disagree dan. Zoveel antwoorden in Modern early game, zoveel creatures die hem dood krijgen daarna. Supersterk absoluut, maar duwt voor mij geen compleet deck over het randje van "te sterk".
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Morgen dus de nieuwe ban/restricted update voor de andere formats, vermoedelijk rond 16-18 uur onze tijd. Ben benieuwd!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top