Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Banned and Restricted Announcement 20 mei 2019

Skywise
4 jaren geleden
Announcement Date: May 20, 2019

Pauper format: Gush, Gitaxian Probe, and Daze are banned.

Effective Date: May 24, 2019
Magic Online Effective Date: May 20, 2019 at 12 p.m. PT
Next B&R Announcement: July 8, 2019

Toelichting: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/may-20-2019-banned-and-restricted-announcement

Als toevoeging wederom een aantal kaarten/combo's op de watchlist:

Quote:
"We're aware of some concern about combos in Modern based around War of the Spark cards, such as Neoform plus Allosaurus Rider; Ugin's Conjurant plus Celestial Kirin; and Karn, the Great Creator plus Mycosynth Lattice. We've been monitoring the play rates and win rates of these decks and, so far, don't see cause for alarm. With the release of Modern Horizons and Mythic Championship IV right around the corner, we'll continue to observe the evolution of the Modern metagame."

 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
LeKrutes
4 jaren geleden
Duidelijk verhaal.
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Toch wel zonde van Gush. Je kan deze kaart alleen als 1-of spelen in vintage of commander. Had het leuk gevonden als er nog 1 formaat was waar je deze kon spelen. Hetzelfde geld voor de probe, maar daar heb ik wat minder medelijden mee ofzo?
Ik zou eerder de kaart bannen die deze kaarten een probleem maakt (Foil). Die kaart mist niemand...
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Toch wel zonde van Gush. Je kan deze kaart alleen als 1-of spelen in vintage of commander. Had het leuk gevonden als er nog 1 formaat was waar je deze kon spelen. Hetzelfde geld voor de probe, maar daar heb ik wat minder medelijden mee ofzo?
Ik zou eerder de kaart bannen die deze kaarten een probleem maakt (Foil). Die kaart mist niemand...


Hierdoor was ik geintrigeerd, want ik wist niet dat Foil zo'n probleem was... Ik heb even gezocht en wat blijkt, Gush werd echt veel gespeeld en maar een klein deel van de Gush-decks speelde ook Foil.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 4 posts
  • Laatste post Jeff 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top