Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Banned & Restricted Announcement 18 november 2019

Thomasvdk
4 jaren geleden
Announcement Date: November 18, 2019

Standard:
- Oko, Thief of Crowns is banned.
- Once Upon a Time is banned.
- Veil of Summer is banned.

Brawl:
- Oko, Thief of Crowns is banned.

Legacy:
- Wrenn and Six is banned.

Vintage:
- Narset, Parter of Veils is restricted.

Tabletop Effective Date: Nov 22, 2019
MTG Arena Effective Date: Nov 18, 2019
Magic Online Effective Date: Nov 18, 2019

Next B&R Announcement: December 16, 2019


Bron (met uitleg over de bans): https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/november-18-2019-banned-and-restricted-announcement
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
YES OPBOKKEN OKO lmao
Jsterck1
4 jaren geleden
Ik speelde hem niet, dus voor mij geen ramp. Mijn Izzet deckje wordt er dan hopelijk alleen maar beter op.

Dat gezegd zijnde vind ik het wel ongelooflijk zuur voor degene die in de kaarten hebben geïnvesteerd om hun deckje te maken. In mijn lgs gaan er enkele teleurgestelde studentjes zijn die 40+ hebben betaald per kaart en nu geen standard meer kunnen spelen.

Die Bannings zijn soms wel nodig maar dat zulke sterke kaarten niet worden opgemerkt bij hun R&D afdeling (of playtest afdeling), komt toch maar amateuristisch over.
Dordledum
4 jaren geleden
Ben benieuwd of Wrenn and Six nu betaalbaar wordt voor Commander.
Rody
4 jaren geleden
Hier kan je een artikel lezen over de bannings vanuit het play design team: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/play-design-lessons-learned-2019-11-18
Saint
4 jaren geleden
Lekker!
Thedouwegames
4 jaren geleden
Yesss, geen oko op arena!
Triskelion88
4 jaren geleden
geen verrassingen in deze announcement eigenlijk. Ik ben benieuwd hoe ze in de aankomende sets het powerlevel borgen en zorgen dat het niet volledig uit de hand loopt
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Bannings zijn op zich niet erg. Als Wizards alleen maar 'veilige' kaarten uit zou brengen dan zou het ook maar saai zijn. Wat kaarten die lekker pushed zijn is niet verkeerd, maar levert originele en coole designs op. Die soms uit de bocht vliegen. Maar daar hebben we bans voor.
Eclavyrr
4 jaren geleden
Yay, drie gratis rare, twee mythic en vier uncommon wildcards
Deze jongen maint lekker 5color Fries en Esper Staxx dus ik had hier totaal geen last van gehad.
Heb wel een Gruul agro deck, maar daar heb ik nu dan 3x Domri in gedaan ipv Er Was Eens
AncientOne
4 jaren geleden
Nu nog Cauldron Familiar bannen in Arena, en ik ben 100% tevreden...
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Oh ja, dat zou fijn zijn
Thedouwegames
4 jaren geleden
fijn, maar niet noodzakelijk, eigenlijk vond ik dat alleen Oko per se gebanned moest worden.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top