Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Banned & Restricted Announcement 21 augustus 2019

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Announcement Date: October 21, 2019

Standard: Field of the Dead is banned.
Pauper: Arcum's Astrolabe is banned.



Tabletop Effective Date: Oct 25, 2019
MTG Arena Effective Date: Oct 24, 2019
Magic Online Effective Date: Oct 21, 2019

The list of all banned and restricted cards, by format, is here: Banned en Restricted lijst

Next B&R Announcement: November 18, 2019


Bron: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/october-21-2019-banned-and-restricted-announcement
Saint
4 jaren geleden
Zoals verwacht.
Al mag Oko, Thief of Crowns wat mij betreft ook opbokken.
Flut123
4 jaren geleden
Ja hij is best vervelend
BluezamX
4 jaren geleden
Ja, ik had eigenlijk ook verwacht dat daar wat aan gedaan zou worden. Door de Field ban wordt het Oko deck misschien zelfs populairder
Eclavyrr
4 jaren geleden
Oko is net uit, die bewaren ze voor volgende maand
marcoboth
4 jaren geleden
Tegen oko is ook werkende haat, in tegenstelling tot field.
BluezamX
4 jaren geleden
Dat klopt, maar er zijn aardig wat Decks die strugglen met turn 2 / 3 / 4 6 damage kunnen doorkrijgen op een Planeswalker, zeker aangezien je oppo waarschijnlijk wel wat kan blocken. Zwart kan 'm destroyen, blue counteren, maar red, green en white zullen toch echt op Damage moeten vertrouwen.

Ik zou zeggen dat de prijs van de kaart alleen trouwens al aardig wat zegt.
bartist
4 jaren geleden
Ben wel blij met de standard ban. Arena was gewoon niet leuk meer, iedere keer dat ik een guildgate zag had ik de neiging om meteen op concede te drukken. Het probleem daarmee was dat ongeveer 50-66% van de potjes tegen dat deck was....
Er is wat landdestruction in rood, maar die kaarten wil je niet spelen om uberhaupt te kunnen spelen...
 bijgewerkt door bartist 4 jaren geleden
vanmaanen
4 jaren geleden
Die pauper ban voor Arcum's Astrolabe vind ik wel heel zonde hoor.... had net mijn pauper decks aangepast aan de nieuwe situatie en deze zit in de meeste decks nu

Voor standard snap ik hem wel inderdaad. Op Arena echt niet meer gezellig, en zo snel he in de mid/late game belandt gaat het alleen maar om wie meer zombie tokens had
AncientOne
4 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Ben wel blij met de standard ban. Arena was gewoon niet leuk meer, iedere keer dat ik een guildgate zag had ik de neiging om meteen op concede te drukken. Het probleem daarmee was dat ongeveer 50-66% van de potjes tegen dat deck was....
Er is wat landdestruction in rood, maar die kaarten wil je niet spelen om uberhaupt te kunnen spelen...

Die ban gaat op Arena overigens pas de 24e in... Even geduld dus nog!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top