Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Banned & Restricted Announcement 3 augustus 2020

MagnusMagicus
3 jaren geleden
Dordledum
3 jaren geleden
Fijn, die Teferi was best wel dominant. Ik denk dat dit wel gezonde bans zijn.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
bartist
3 jaren geleden
Goed dat ze de rotatie niet afgewacht hadden. Arena werd wel eentonig met alle decks die hetzelfde zijn.
nederland439
3 jaren geleden
Ben vooral blij met Cauldron Familiar omdat het sacrefice deck erg veel handelingen waren op Arena waarbij je als tegenstander maar wat aan het wachten was.
 bijgewerkt door nederland439 3 jaren geleden
Saint
3 jaren geleden
Jeetje, Wizards is het echt helemaal kwijt.

Dan nog maar een announcement: Ik kap er mee.
De paar potjes Arena die ik nog af en toe speelde zijn door deze bans
(Reclamation) nu ook om zeep geholpen.
LeKrutes
3 jaren geleden
Ja wat een bans zeg. Zijn er echt veel.
BluezamX
3 jaren geleden
Ze bannen inderdaad veel, al moet ik zeggen dat ik de Cauldron Familiar ban wat vreemd vind. Is de sacrifice meta nu zo geboost? Ik kom er weinig meer van tegen, als is de poes al een tijdje dominerend.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik denk dat de Standard bans zorgen dat het format weer open ligt en de oppressieve decks minder sterk zijn nu, zodat er ook andere decks gespeeld kunnen worden. En zo erg is het allemaal toch ook niet, het meeste roteert in oktober toch uit!
thewoodcutter
3 jaren geleden
Ben benieuwd hoeveel Nissa, Who Shakes the World + Uro, Titan of Nature's Wrath + Ugin, the Spirit Dragon decks we nu gaan zien. Aangezien Nissa niet echt geraakt is (nou ja Growth Spiral).

Maar voor de rest ben benieuwd wat voor een nieuwe decks er ontstaan.
Eclavyrr
3 jaren geleden
Door de Spital ban wordt het nuttiger om Keruga, the Macrosage in UG midrange te spelen. Ik zie eventueel een lijst met zwarte splash voor Vraska en Lily als extra threats ipv Teferi nog wel viable. Ik speelde zelf vaker Termur Reclamation maar ben recentelijk veel mono B met ondode vliegende demonische dino’s aan het spelen en ik zal die kaarten daar niet tegen missen
Blizzardfox
3 jaren geleden
Standard ramp blijft enorm goed. Door de Arboreal Grazer, Cultivate en Solemn Simulacrum. De bannings hebben inderdaad een enorm goede kaart eruit gegooid de Growth Spiral.. Maar het deck is nog steeds enorm nuts.

Willen ze het deck echt een enorme kick geven. Was Uro, Titan of Nature's Wrath een goede ban / watchlist target geweest.

Nu is het deck nog steeds erg goed. En wint het nog steeds makkelijk top 1 plekken.

Door de Growth Spiral geeft het andere type decks een kans. En het remt (een beetje) de Simic, Sultai of Temur ramp type decks.
 bijgewerkt door Blizzardfox 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top