Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Banned & Restricted Announcement 8 juli 2019

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Announcement Date: July 8, 2019

Modern: Bridge from Below is banned.

Effective Date: July 12, 2019

Magic Online Effective Date: July 8, 2019 at 12 p.m. PT

Next B&R Announcement: August 26, 2019

Bron: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/july-8-2019-banned-and-restricted-announcement-2019-07-08
Skywise
4 jaren geleden
Aanvullend, de Commander banlist is geupdate: http://mtgcommander.net/Forum/viewtopic.php?f=1&t=19171

Commander Banned List Update, 8 July 2019
Paradox Engine is banned
Iona, Shield of Emeria is banned
Painter's Servant is unbanned
 bijgewerkt door Skywise 4 jaren geleden
marcoboth
4 jaren geleden
Prima bans geloof ik. Kaarten die het spelletje minder leuk maakten. Wat denken jullie van de servant unban? Daar zijn wel wat interessante dingen mee te doen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Tja, de aloude combo van Painter's Servant met Grindstone werkt dus weer in Commander, al kan ik iedereen aanraden: niet doen, het is een suffe win.

Ik ben wel blij dat de Servant unbanned is, er zijn denk ik veel leuke mogelijkheden mee met obscure colorhosers . Pentarch Paladin, Teferi's Moat, dat soort dingen .
derooy89
4 jaren geleden
Paradox terecht.. Verder. Meh?
Sunitram
4 jaren geleden
De Servant heeft er zelfs nog een speeltje bij in de vorm van Sphinx's Tutelage; al kan die combo nog van nature stoppen als je een landje millt. Maar hij lijkt me dan weer geweldig in combinatie met Grand Architect!

Paradox Engine en Iona, Shield of Emeria zal ik niet missen, al moet ik erbij aantekenen dat bijna iedereen die ik ken ze uit principe al niet speelde.

Ik ben het alleen niet eens met de Bridge from Below ban. Bridgevine gaat al veel langer mee en is altijd een sterk, maar nooit oneerlijk deck in Modern geweest. Ashnod's Altar Altar of Dementia was veel meer terecht geweest; die kaart is met alle goedkope recursion die Modern zwart te bieden heeft echt gewoon naar. Het wachten is nu op het volgende deck dat 'm misbruikt. Maarja, de kaart is pas sinds kort Modern legaal, misschien wil Wizards 't nog even aankijken...
 bijgewerkt door Sunitram 4 jaren geleden
LeKrutes
4 jaren geleden
Denk dat je Altar of Dementia bedoelt.

Ben wel blij dat die kaart recentelijk is gereprint.
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
Triskelion88
4 jaren geleden
Terechte bans, vraag mij alleen af of altar of dementia niet de volgende gaat worden, hier zijn genoeg nare combi's mee te maken. .
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
10 dagen geleden
Aanvullend, de Commander banlist is geupdate: http://mtgcommander.net/Forum/viewtopic.php?f=1&t=19171

Commander Banned List Update, 8 July 2019
Paradox Engine is banned
Iona, Shield of Emeria is banned
Painter's Servant is unbanned



Als Painter's Servant unbanned is, mag Wizards hun site wel updaten:
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ja, die loopt achter.
Lionhammer
4 jaren geleden
Had maar een reactie op. Ik speel meestal Vintage/kitchen en ben niet zo erg bezig met bans.

MarcelN
4 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
Had maar een reactie op. Ik speel meestal Vintage/kitchen en ben niet zo erg bezig met bans.


Haha.. fair point
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top