Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[BBD] Battlebond

Skywise
6 jaren geleden
De zomer multiplayer booster set: Battlebond. https://magic.wizards.com/en/products/Battlebond

Welcome to Battlebond, where competitors battle in pairs. Recruit a trusted partner and fight shoulder-to-shoulder, hand-in-hand, or back-to-back for glory and the roar of the crowd! Forge an unbreakable bond with your combat companion and claim your place in the pantheon of champions!

Set Name: Battlebond
Number of Cards: 269
Release Date: June 8, 2018
Official Three-Letter Code: BBD
Twitter Hashtag: #MTGBattle
Languages Available: English, Chinese Simplified, Japanese
MSRP: $3.99 *Applies to U.S. Only

Meer uitleg: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/announcing-battlebond-2018-02-
 bijgewerkt door Skywise 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Zelf nooit echt fan geweest van 2HG, maar dat is ook omdat ik het te vaak heb gedaan met series die er niet echt voor waren bedoeld. Daarnaast vind ik het ook gewoon moeilijk om in de chaos van een draft of sealed potje ook nog samen te moeten werken. Mijn speelgroep is juist wel fan, dus zal het zeker meepakken. Vooral benieuwd naar de reprints en nieuwe kaarten voor Commander.
derooy89
6 jaren geleden
Dit zijn juist de sets waar ik van geniet, alleen al multyplayer maakt het geniaal. Hier zullen vast wel wat parels in voor komen. Misschien zelfs wel wat commanders B-)
Jsterck1
6 jaren geleden
Daarnet het laatste stukje Lore van Rivals of Ixalan gelezen en nu ik deze product preview zie heb ik een sterk vermoeden dat een van de "teams" zal bestaan uit Huatli, Radiant Champion en Saheeli Rai. Zeker omdat Saheeli aan die wedstrijdjes meedoet op Kaladesh,en ja Huatli lijkt me niet zo'n sterke persoonlijkheid te hebben dus die laat zich waarschijnlijk gewoon meesleuren.
Wat zou anders het nut zijn van hun theekransje in de verhaallijn?
LeKrutes
6 jaren geleden
Soort van nieuwe Conspiracy. I like
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Voor de stukjes over dat ze nagedacht hebben over het nut van de kaarten in Commander sprak me zeer aan . En Two-Headed Giant is erg leuk om te doen!
alan84
6 jaren geleden
Eindelijk iets voor 2HG hoop dat het echt een hele vette set wordt. Slim inderdaad dat gekeken is naar het nut van de kaarten buiten 2HG, maar hoop wel dat ze niet teveel met andere sets in gedachten zijn gaan bouwen. Oftewel dat het wel gewoon duidelijk is dat t draait om 2HG, we zullen zien.
Dinkleberg
6 jaren geleden
Conspiracy vind ik altijd heel tof, dus ben heel benieuwd hiernaar
Magicfreak
6 jaren geleden
Misschien dat Surge er ook in gaat voorkomen? Ben benieuwd
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Dat zou zeker kunnen, al vermoed dat ze iets nieuws gaan maken. Surge was volgens mij geen overweldigend succes .
Magicfreak
6 jaren geleden
ja, inderdaad, maar aangezien het 2HG gericht is...
thewoodcutter
6 jaren geleden
Hopelijk krijgen we ook nog een keertje unspiracy.
Magicfreak
6 jaren geleden
Dat zou wel geinig zijn ja
Skywise
5 jaren geleden
Klein nieuwtje over Battlebond van Wizards:
Quote:
Battlebond is going to have a slightly different alignment for Sealed and Limited Two-Headed Giant play. Sealed 2HG has typically used eight packs and Draft has typically used six packs. That's changing with Battlebond, where Sealed will use six packs and Draft will use four packs. Gavin Verhey will be back to explain more in May.

Bron: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/news-editor-odds-ends-2018-04-30

Ook geven ze aan dat de spoilers starten op 21 mei. Ben benieuwd
bartist
5 jaren geleden
Ze hebben wat rare dubbel-landjes bekend gemaakt!



Bron
Dordledum
5 jaren geleden
Mooi commander spul!
tor
5 jaren geleden
Deze duals lijken me ook leuk voor commander. Gelukkig zijn ze niet goed in 1 tegen 1 formats dus zal de prijs niet enorm hoog worden.
LegoRobster
5 jaren geleden
Ik geef bijzonder weinig om multiplayer formats, maar de art van deze landjes is wel echt super nice.
n4ppy
5 jaren geleden
Nice die landjes maar die wil elke commander speler wel hebben. Hopelijk te betalen
Magicfreak
5 jaren geleden
Nice, nice, nice!!!!!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top