Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[BBD] Battlebond

burtyoungsters
5 jaren geleden
Ik ben zo blij met deze landjes
MagnusMagicus
5 jaren geleden
En Battlebond is nu in de voorverkoop!


Booster Battlebond


Boosterbox Battlebond
Dordledum
5 jaren geleden
Ik vraag me af in hoeverre deze set ook normaal te draften is, voor mensen die niet van Two-Headed Giant houden zeg maar.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Die 85 nieuwe kaarten zullen vaak wel beter werken als je een team mate hebt, maar ik vermoed dat ze er wel rekening mee zullen houden dat dit niet altijd het geval is (zie ook die landjes hierboven).
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Ik zal eens even moeten uitrekenen hoeveel van deze landjes ik moet hebben, maar dat gaan er wel een hoop worden
BuidingMage
5 jaren geleden
Leuke landjes!
Skywise
5 jaren geleden
Meer info over Battlebond is zojuist vrijgegeven: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/find-your-partner-battlebond-2018-05-18?a

Met bijbehorende spoilers:



De reguliere spoilers starten komende dinsdag.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Leuk spoiler kaartje.
BuidingMage
5 jaren geleden
Dat zijn twee hele toffe kaarten!
TheRobinros
5 jaren geleden
Wat een prachtige kaarten! Heeeel jammer dat die niet bij elkaar in een Commander-deck kunnen

Me to me: Of je leest het artikel wat bij de kaarten komt voordat je iets zegt, blinde ****. (Zie hieronder)
 bijgewerkt door TheRobinros 5 jaren geleden
farden10
5 jaren geleden
Dat zijn best leuke spoilers. Het mooiste vind ik zelf is dat in het artikel van Wizards staat dat je het partner paar als commanders mag gebruiken. Er komen dus meer partners, maar dan met een aanpassing. Dat was waarschijnlijk nodig om partner niet te sterk te maken als mechanic.
Romero74
5 jaren geleden
Wow !! Ik denk dat deze landjes juist wel erg duur worden. Helemaal de foils Het type speler van deze doelgroep is niet het type om kaarten weg te doen
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik denk dat het wel redelijk mee zal vallen, omdat de doelgroep ook weer deels beperkt is omdat ze niet goed zijn in 1vs1.
sibrand
5 jaren geleden
Doubling Season krijgt een reprint in deze set
BuidingMage
5 jaren geleden
Niiiiiiiiiiice!
Dordledum
5 jaren geleden
Goed nieuws! Hoog tijd.
Morph
5 jaren geleden
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
RadioDragon
5 jaren geleden
ziet er nu al uit als een leuke set. vooral erg leuk dat er eindelijk weer eens een Doubling Season print is!
Skywise
5 jaren geleden
Nog een zooitje:
]


Plus, reprints: Doomed Traveler, Fertile Ground, Eager Construct, Centaur Healer, Auger Spree, Kraken Hatchling, Shoulder to Shoulder, Peregrine Drake en Doomed Dissenter, Daggerdrome Imp, Expedition Raptor allemaal op common.

Ik moet trouwens zeggen dat ik niet echt fan ben van de art stijl voor Battlebond... Beetje te cartoony :/
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
Blasty
5 jaren geleden
Gorm en Virtus gaan Doran, the Siege Tower versterken, 7/7 vigilance met lastige blocking requirements, en een gratis deathtoucher op hand, voor 4 mana. Lekker!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top