Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[BBD] Battlebond

burtyoungsters
5 jaren geleden
Hoe zal de assist mechanic gaan werken in EDH? Mag iedereen helpen te betalen?
RadioDragon
5 jaren geleden

leuke vervanger van Academy Rector
Flappie1
5 jaren geleden
burtyoungsters: even knippen en plakken hoor:

As you cast a spell with assist, you choose another player. This can be your teammate (who should be inclined to help you) or an opponent (who you can sometimes manipulate into wanting to help you). That player can help you by paying any amount of generic mana toward the total cost of the spell. That player can't help with the colored mana requirements. For Huddle Up, you have to pay the U, but another player can pitch in up to 2.

You don't choose the player until after you've revealed the card with assist and made all other required choices, including targets. So the other player will know what they're signing up for. If they don't want to pay, you can either foot the entire bill yourself, or choose to back up and not cast the spell at all.

Voor EDH? exact hetzelfde! jij revealed de spell en kiest een speler dan mag die speler kiezen om mee te helpen hem te casten.. daarna mag jij die mana aanvullen om hem te kunnen casten. Je kunt er voor kiezen het niet te doen en hem gewoon terug te trekken. politiek gedoe van hier tot tokio.
Morph
5 jaren geleden




En een reprint van Chain Lightning
 bijgewerkt door Morph 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Ik krijg het idee dat deze set de echte A25 wordt
Dordledum
5 jaren geleden
In tegenstelling tot conspiracy heb ik nog geen kaarten gezien die volstrekt loos zijn in andere formats. Toch interessant!
Romero74
5 jaren geleden
Dit ziet er inderdaad erg goed uit! Ik speel alleen maar 2 HG casual met vrienden dus dat wordt denk ik wel 2 boxen bestellen. Een voor de groep en een voor mijzelf
MarcelN
5 jaren geleden
The spoils continue!

Seedborn Muse, Greater Good en Diabolic Intent in de reprint!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Battlebond ziet er nu al awesome uit, en we weten een groot deel van de kaarten nog niet eens

De Bazaar of Magic Battlebond Spoiler is nu ook online! Lever commentaar bij je favoriete kaarten, nieuw of reprints! En de kaarten hebben ook al prijzen en voorraad zodat je kunt preorderen!
Dordledum
5 jaren geleden
Swords to Plowshares zit er trouwens ook weer in.
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
Swords to Plowshares zit er trouwens ook weer in.


Daar zijn er nooit genoeg van
n4ppy
5 jaren geleden
Hmm gaan we ook nog een legendary Furtive Homunculus krijgen met een Ill-Tempered Cyclops als partner?
bartist
5 jaren geleden
De Greater Good en Seedborn Muse krijgen een reprint, waarvan greater good met de judge promo art


Eclavyrr
5 jaren geleden
Wauw best goede prints en reprint tot nu toe. Mis nog wat moeilijk te krijgen commons en uncommons voor de extra oomphf, maar verder ziet deze set er goed uit tot nu toe. Zowel qua reprints als ieuwe kaarten zit er zat tussen (alhoewel ik de twee Planeswalkers tot nu wat matig vind)
BuidingMage
5 jaren geleden
De reprints zijn echt geweldig in deze set!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De Bazaar of Magic Battlebond Spoiler is bijgewerkt!

Lever commentaar bij je favoriete kaarten, nieuw of reprints! En de kaarten hebben ook al prijzen en voorraad zodat je kunt preorderen!
kolonelnick
5 jaren geleden
Damn wat zit deze set vol lekkere reprints! Nirkana Revenant en Kor Spiritdancer krijgen ook een reprint
Skywise
5 jaren geleden
Even wat plaatjes posten















 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Wauw, [k]spellseeker[/k] is wel een erg nice tutortje. Die zie ik nog wel modern speelbaar zijn om bepaalde combo pieces te zoeken.

Andere confirmed reprint"Spell Snare, Beast Within, Angelic Chorus, Magus of the Candelabra, Skyshroud Claim
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
thewoodcutter
5 jaren geleden
Quote:
40 minuten geleden
Wauw, [k]spellseeker[/k] is wel een erg nice tutortje. Die zie ik nog wel modern speelbaar zijn om bepaalde combo pieces te zoeken.

Helaas is die in dit geval niet modern legal...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top