Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[BBD] Battlebond

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Als een versie van een kaart legal is in een format, zijn alle versies legal in dat format.

Disenchant is legal in Modern, dus je mag Disenchant spelen in Modern.

Doubling Season is legal in Modern, dus Doubling Season is legal in Modern.

Battlebond laat kaarten niet in MEER formats legal zijn, maar je mag met Battlebond kaarten die van zichzelf al legal in Modern waren gewoon in Modern spelen.
Binxen
5 jaren geleden
Quote:
1 minuut geleden
Als een versie van een kaart legal is in een format, zijn alle versies legal in dat format.

Disenchant is legal in Modern, dus je mag Disenchant spelen in Modern.

Doubling Season is legal in Modern, dus Doubling Season is legal in Modern.

Battlebond laat kaarten niet in MEER formats legal zijn, maar je mag met Battlebond kaarten die van zichzelf al legal in Modern waren gewoon in Modern spelen.


Duidelijk, bedankt !
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ik had hier een boxje besteld, maar nu vraag ik me af of ik die vrijdag ook binnen heb. Zou graag die avond ermee willen draften
Jeff
5 jaren geleden
Quote:
13 minuten geleden
Ik had hier een boxje besteld, maar nu vraag ik me af of ik die vrijdag ook binnen heb. Zou graag die avond ermee willen draften


Bij Boosterbox Battlebond staat: Wordt verzonden op vrijdag 8 juni 2018.
Die zal je dus niet op vrijdag al binnen hebben, tenzij je het op komt halen.
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
3 dagen geleden
Als een versie van een kaart legal is in een format, zijn alle versies legal in dat format.

Disenchant is legal in Modern, dus je mag Disenchant spelen in Modern.

Doubling Season is legal in Modern, dus Doubling Season is legal in Modern.

Battlebond laat kaarten niet in MEER formats legal zijn, maar je mag met Battlebond kaarten die van zichzelf al legal in Modern waren gewoon in Modern spelen.

Het zou kaarten zeker wel in meer formats legal kunnen maken (Pauper)
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik heb het nu over de formats die niet alle sets in zich hebben, dus Modern en Standard.

Want Battlebond maakt kaarten wel legal in Vintage, Legacy en Commander. Dus ook in Pauper (de commons dan ).

De vraag ging juist over roterende formats.
dvaneker
5 jaren geleden
Boosterbox is onderweg. Wohoo, maar ai, wordt maandag pas geleverd. Balen zeg. Mooi uitgesteld cadeautje dan maar. Ik ben erg nieuwsgierig naar de kaarten die ik trek.
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
4 dagen geleden
Ik heb het nu over de formats die niet alle sets in zich hebben, dus Modern en Standard.

(...)

De vraag ging juist over roterende formats.

Modern roteert ook niet hè
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Bij mij staat er ook levering op eerstvolgende werkdag in de DPD mail van zojuist. Ik neem aan dat dat een vergissing is.

De bazaar heeft afspraken dat DPD op zaterdag levert. Zo niet, dan schopt dat wel het weekend in de war.


nevermind, wordt vandaag bezorgd tussen 13.06 en 14.06 uur
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
dvaneker
5 jaren geleden
Yes ik heb net ook bericht gehad. Cadeautje onderweg. Ik zal de spelers optrommelen vanavond.
dvaneker
5 jaren geleden


Heerlijk cadeau . Doubling Season stond bovenaan mijn verlanglijstje. En Mind's Eye, wow!
 bijgewerkt door dvaneker 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Ik hoor eigenlijk weinig over mensen die hiermee gespeeld hebben. Ik hoop zondag een 2hg draft ermee te doen. Mensen al ervaringen die ze willen delen?
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
10 dagen geleden


Heerlijk cadeau . Doubling Season stond bovenaan mijn verlanglijstje. En Mind's Eye, wow!

Oeh, mooie pulls!
LeKrutes
5 jaren geleden
Hoop dat mijn boosterbox er ongever zo uit ziet. Zit alles bij wat ik zoek.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Wij hebben heerlijk met 8 man met het boxje een sealed eventje gehouden, en de rest van de boosters heb ik uiteindelijk los opengemaakt. Ik had best een goede box (en 11 losse boosters), met best goede drops:

Mythics:
1 Arcane Artisan
1 Bramble Sovereign (had ik samen met een season in onze sealed pool!)
1 Brightling
2 (!) Doubling Season
1 Land Tax
1 Nirkana Revenant
1 Stunning Reversal

Noemenswaardige rares:
1 Archon of Valor's Reach
1 Bountiful Promenade
1 Diabolic Intent
1 Greater Good
3 Luxury Suite
1 Mind's Eye
1 Mind's Eye
2 Morphic Pool
1 Mystic Confluence
1 Pir, Imaginative Rascal & Toothy, Imaginary Friend
1 Sea of Clouds
2 Spellseeker
1 Spire Garden
2 Thrilling Encore
1 Vigor

Noemenswaardige (un)commons:
1 Beast Within
1 Chain Lightning
2 Genesis Chamber
4 Impulse
3 Spell Snare
5 Skyshroud Claim
2 Swords to Plowshares
1 Swords to Plowshares
1 Veteran Explorer
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
Skywise
5 jaren geleden
Wij hebben met de speelgroep vorig weekend 2-HG Sealed gespeeld met Battlebond, en dat was een leuke ervaring De set voelt divers aan en er zijn veel mogelijkheden voor het samenstellen van een deck. Wij speelden uiteindelijk G/W Multiplayer Value, U/R Control, G/W Doubling Season en B/R Beatdown.

Plus, uit de 16 boosters totaal waren onze pulls fantastisch:
Rowan Kenrith en Will Kenrith
Doubling Season
Archfiend of Despair
Spellseeker
Greater Good
Sea of Clouds
Luxury Suite
Mind's Eye
Sower of Temptation
2 Spell Snare
Chain Lightning
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
farden10
5 jaren geleden
Ik heb maar 4 boosters van deze set geopend. Had graag meer gedaan, maar dat kwam financieel niet goed uit. Mijn pulls waren niet super, maar ook niet slecht.
Pir, Imaginative Rascal + Toothy, Imaginary Friend gaan gelijk mijn Atraxa commander deck in
Sea of Clouds fantastische landjes
Tidespout Tyrant
Play of the Game

Daarnaast nog 1 Veteran Explorer en 1 Skyshroud Claim
Jeff
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik hoor eigenlijk weinig over mensen die hiermee gespeeld hebben. Ik hoop zondag een 2hg draft ermee te doen. Mensen al ervaringen die ze willen delen?


Ik heb me prima vermaakt met de releasedraft bij de Bazaar; en ook de preview-sealed was erg leuk. Het viel heel erg op dat de planeswalkers eigenlijk net ietsje te sterk zijn voor het leuke van het limited-formaat. Amanda en ik hadden een BR-warriors deck gedraft dat stiekem best aggressief was en een GUw deck dat vooral support (in beide zinnen van het woord) moest bieden, naast een tweetal sterke Hexproof finishers in Benthic Giant en Plated Crusher.
Wat ons opviel was hoe sterk sommige partners zijn en dat sommige anderen juist interessant zijn om in de draft 'op te breken'. Zeker dat opbreken biedt weer een aantal bijzondere draft-interacties vonden wij!
Dordledum
5 jaren geleden
Gisteren met 6 man gedraft en toen 2 vs 2 vs 2 gespeeld. Superleuk!

Het draften met 4 boosters per team is wel een beetje krap om 2 decks te maken, maar te doen. Je moet niet van kleur/strategie switchen tijdens de draft, dan kom je niet uit.

Mooie pulls op 12 boosters: o.a. Rowan Kenrith &Will Kenrith, Mystic Confluence, Mind's Eye, Najeela, the Blade-Blossom, Kor Spiritdancer, Morphic Pool, Spire Garden en een foil Magus of the Candelabra.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Triskelion88
5 jaren geleden
Gisteren met 8 man gedraft, geeft mooie potjes en assist werkt beter dan gedacht! Zndrsplt's Judgment en vervolgens een The Crowd Goes Wild voor 9 geeft mooie spelmomenten
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top