Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[BFZ] Battle for Zendikar

MagnusMagicus
9 jaren geleden
Het volgende block is weer op Zendikar! Eind september zijn de prereleases en op 2 oktober is de Release data van Battle for Zendikar.









Er is nog niets bekend verder, maar een aantal wilde gokken:
- Eldrazi
- Nahiri, the Lithomancer, Sorin, Lord of Innistrad en Ugin, the Spirit Dragon waren de drie Planeswalkers die de Eldrazi gevangen gezet hadden op Zendikar
- Jace Beleren, Chandra Nalaar en Sarkhan the Mad waren de drie Planeswalkers die per ongeluk de Eldrazi bevrijd hadden, wat het plan van Nicol Bolas, Planeswalker was.
- Fetchland. Veel vraag naar, en Arid Mesa, Marsh Flats, Misty Rainforest, Scalding Tarn en Verdant Catacombs zaten in de originele Zendikar set. Update: er zit geen fetchland in Battle for Zendikar
- Full art land. De landen als Forest zijn erg populair en kwamen ook uit Zendikar. Update: het is bevestigd dat er full art land in Battle for Zendikar zit
 bijgewerkt door MagnusMagicus 8 jaren geleden (full art land vergeten)
Maurice
9 jaren geleden
Is er ook niet bekend over full art lands. Want dat lijkt me wel weer erg gaaf om full art lands te kunnen krijgen. Verder ziet het er erg gaaf uit.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Oh ja, ik wist dat ik wat vergeten was .
marcoboth
9 jaren geleden
Aangezien het laatste dat we van Zendikar weten van M15 komt ( Nissa was bezig met het vechten tegen de achtergebleven eldrazi), lijken de eldrazi zeer waarschijnlijk. Ugin is weer levend en er is via het pax east panel van 6 maart een art bekend met een levende Ugin en Sorin. Het lijkt aannemelijk dat we op korte termijn horen wat de uitslag van dat gesprek is en of ze naar zendikar gaan.
Twigwalker
9 jaren geleden
Was het bij Zendikar nou zo dat als je een fat pack kocht je allemaal full art land kreeg als basic land?
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Volgens mij zat daar gewoon basic land in. Weet ik niet meer zeker.
Twigwalker
9 jaren geleden
Even uitgezocht, er zat full art land in http://archive.wizards.com/Magic/magazine/article.aspx?x=mtg/daily/arcana/263

Hopen dat dat nu weer zo is, want die fat packs waren al snel meer waard dan een boosterbox volgens mij
Dordledum
9 jaren geleden
Ohjee, dat wordt weer een 2-dozen set (of 1 en 2 fat-packs). duur jaartje!

Wel gaaf!
Sunitram
9 jaren geleden
Gideon heeft een van de drie Eldrazi Titans gezien en is sindsdien het Multiversum doorgereisd op zoek naar iets wat ze kan stoppen. Wellicht dat we hem weer gaan zien met een eventueel gevonden antwoord?
kolonelnick
9 jaren geleden
Quote:
Sunitram 07-03-2015 om 11:19
Gideon heeft een van de drie Eldrazi Titans gezien en is sindsdien het Multiversum doorgereisd op zoek naar iets wat ze kan stoppen. Wellicht dat we hem weer gaan zien met een eventueel gevonden antwoord?


er werd op pax verteld dat de vijf planeswalkers uit origins een belangrijke rol gaan spelen in de aankomende storylines, dus dit is goed mogelijk
Skywise
9 jaren geleden
Over Eldrazi hoeven we niet te twijfelen. De promo art bij de Product Page op de site van Wizards toont art van Gideon tegenover een (nieuwe?) Eldrazi

Het oorspronkelijke Zendikar block sprak me qua flavor, verhaal en mechanics enorm aan (treasure hunting, Eldrazi, Landfall). Nu al veel zin in deze set!
 bijgewerkt door Skywise 9 jaren geleden
Enigma
9 jaren geleden
Sarkhan zqal wel absenteeee worden nu hij Unbroken is gegaan ?

Alhoewel... Ugin leeft nog, Sorin had wat verwijzingen naar Ugin dus die band is er. Sarkhan is er ook nog.. die drie alleen + de 5 origin walkers...


Hmmm 8 Titans of Zendikar? Ik mis alleen Urza's Titan engines..

Karn's Titan engines of ga ik te ver xD
Dordledum
9 jaren geleden
Quote:
Darksoul93 07-03-2015 om 11:28
Over Eldrazi hoeven we niet te twijfelen. De promo art bij de Product Page op de site van Wizards toont art van Gideon tegenover een (nieuwe?) Eldrazi

Het oorspronkelijke Zendikar block sprak me qua flavor, verhaal en mechanics enorm aan (treasure hunting, Eldrazi, Landfall). Nu al veel zin in deze set!


Zijn dat trouwens de hoorns van Ugin/Nicol B. op de achtergrond bij die Eldrazi links?
Sunitram
9 jaren geleden
Quote:
Dordledum 07-03-2015 om 13:39
Quote:
Darksoul93 07-03-2015 om 11:28
Over Eldrazi hoeven we niet te twijfelen. De promo art bij de Product Page op de site van Wizards toont art van Gideon tegenover een (nieuwe?) Eldrazi

Het oorspronkelijke Zendikar block sprak me qua flavor, verhaal en mechanics enorm aan (treasure hunting, Eldrazi, Landfall). Nu al veel zin in deze set!


Zijn dat trouwens de hoorns van Ugin/Nicol B. op de achtergrond bij die Eldrazi links?


Ik denk dat het de tentakels van die Eldrazi zijn. Da's wel één brute Gideon trouwens!
Doyle
9 jaren geleden
Quote:
Darksoul93 07-03-2015 om 11:28
Over Eldrazi hoeven we niet te twijfelen. De promo art bij de Product Page op de site van Wizards toont art van Gideon tegenover een (nieuwe?) Eldrazi


Het is in ieder geval een Eldrazi-spawn van Ulamog, gezien de stijl van de Eldrazi (zie bijvoorbeeld Pathrazer of Ulamog)
Slagbroder
9 jaren geleden
Ik denk er nu al een hele tijd aan om eens zwaar te investeren in een set. Return to Ravnica vond ik wel redelijk, Theros-block was erg leuk qua flavor en de goden waren leuk commander-materiaal, maar dat was precies toch niet waar ik op wachtte. Fate Reforged deed me twijfelen en nu komen ze af met alles in een keer: Dragons of Tarkir, Magic Origins en Battle for Zendikar....
thehornedrat
9 jaren geleden
Op Facebook staat inmiddels de volledige afbeelding.
agoosteel
9 jaren geleden
Het hoofd van deze eldrazie en de y splitsing in de arm doet mij denken dat het Ulamog, the Infinite Gyre waar Gideon op af surft op een hedron.
merc1
9 jaren geleden
Te toffe set! Ben super hyped, iig meer dan 't Khans blok.

Magic: The Gathering - Battle for Zendikar
https://www.youtube.com/watch?v=jsvKpiTZspM
 bijgewerkt door merc1 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden





Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top