Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[C13] Commander product in November 2013

MagnusMagicus
10 jaren geleden


In november 2013 komt er een nieuw Commander product uit.

Er komen 5 nieuwe decks van ieder 100 kaarten. In elk deck zitten 15 nieuwe kaarten. Een aantal nieuwe kaarten zitten in meerdere decks, in totaal zitten er 51 nieuwe kaarten in.

De decks zullen een van elk van de Shard kleurencombinaties zijn:










Release Date: November 1, 2013
Three-Letter Abbreviation: C13
Twitter Hashtag: #MTGC13
MSRP: $29.99 (per deck)
Languages: English, Japanese, French, German, Italian, and Spanish
Initial Concept and Game Design: Mark L. Gottlieb (Lead), Dan Emmons, Ethan Fleischer, Scott Larabee, and Steve Warner
Final Game Design & Development: Billy Moreno (lead), Ethan Fleischer, Ron Foster, Mark Globus, and Dave Guskin, with contributions from Matt Tabak

Official announcement: Wizards artikel.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
Saint
10 jaren geleden
Piques my interest
beany
10 jaren geleden
je mag dus ook instant en sorcerys van je tegenstander casten?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ja, eentje uit alle instants die exiled zijn toen Jelava op de battlefield kwam. Je cast die kaart, dus daarna gaat hij naar de graveyard van de owner. Maar stel dat je 3 instants/sorceries bij jezelf exilede en 2 bij je tegenstander, dan kun je dus 5x aanvallen en een gratis spell casten.
Twigwalker
10 jaren geleden


Deze ziet er ook erg leuk uit en komt van PAX focebook iets.
 bijgewerkt door Twigwalker 10 jaren geleden
GBerg
10 jaren geleden
De art van die draak ziet er echt cool uit
Saint
10 jaren geleden
Lijkt op een brandend gezwel in een tent
Bittemommy
10 jaren geleden
Wat een vette draak! Ik hoop alleen wel dat er wat synergie bij komt. Vooral dat casting met mana spreekt mij wel aan.
Zouden er nu wel foils tussen zitten?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Beide kaarten zijn erg gaaf, en die bonus als je ze vaker uit de Command zone cast is ook cool bedacht. De flavor druipt er vanaf, en ze zijn ook erg speelbaar!
Waus
10 jaren geleden
Prossh lijkt me vrij eng met Haste! en Jeleva is wel lache met extra combat phases
Krabbel
10 jaren geleden
hmm, die Prosh is erg cool, die kan wel gaaf zijn in mn Karrthus deck
ichi
10 jaren geleden
Damn cool man ik wacht nog even met een commander deck maken tot ik meer over deze decks weet . Ik ben erg benieuwd
kv83
10 jaren geleden
Dit is het hoogtepunt van magic van dit jaar voor mij. Kan niet wachten op t releaseevent en de mogelijkheid om alle 5 te kopen
Zoockey
10 jaren geleden
Aaaaahw yeah! Dat zijn echt vette kaarten en dit is überhaupt super nieuws! Echt fantastisch.
Rody
10 jaren geleden
Instabuy!!
Skywise
10 jaren geleden
Prossh is echt awesome Die wil ik echt wel gaan spelen in een of ander Casual deck!
Twigwalker
10 jaren geleden
Kunnen we ervan uit gaan dat de 5 commander decks de volgende shards kleuren zullen hebben:

- Bant
- Esper
- Grixis
- Jund
- Naya

Vanwege de spoilers en omdat we de andere shards al in de vorige set hebben gezien?
Ik hoop namelijk op een leuke commander voor mijn Bant blink deck

Edit: Ow dit stond ook duidelijk in de beschrijving En de andere sets heten Wedge en niet Shards, weer iets geleerd
 bijgewerkt door Twigwalker 10 jaren geleden
Victorvndoom
10 jaren geleden
leuk kijk er naar uit wat is wedge ? datum is november, maar is het begin of eind november ?

ps oops gevonden via de wizards site : 1 november
 bijgewerkt door Victorvndoom 10 jaren geleden
volantynys
10 jaren geleden
Wat zijn de vermoedelijke prijzen van de decks?
Zoockey
10 jaren geleden
Volgens mij begonnen ze vorige keer rond de 40 euro per deck. Al verwacht ik dat ze, gezien de populariteit van de vorige set decks, nog wel ietsje duurder zullen zijn in het begin.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top