Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[C14] Commander 2014

MagnusMagicus
9 jaren geleden


For the first time ever, you can lead your forces with a Planeswalker commander in this exciting multiplayer Magic format. Dominate the battlefield with new combinations of strength and skill. Swarm opponents with mighty creatures and arm yourself with powerful artifacts. But fight wisely, for only one commander will prevail.

Also for the first time ever, Planeswalker commanders will headline five monocolored 100-card Commander decks. There will be 61 new cards legal in eternal formats (Vintage and Legacy) but not legal in Standard, Block Constructed, or Modern, with 15 new cards in each deck.



Release data: November 7, 2014
Magic Online Release Date: November 21, 2014
Three-Letter Abbreviation: C14
Twitter Hashtag: #MTGC14
MSRP: $34.99 (per deck)
Languages: English, Japanese, French, Italian, German, Spanish, and Chinese Simplified
Initial Concept and Game Design: Ethan Fleischer (lead), Dan Emmons, Aaron Forsythe, James Hata, Charles Rapkin
Final Game Design & Development: Ian Duke (lead), Mark Globus, Peter Lee, Dan Emmons, Max McCall


De decks komen uit op 7 november 2014. Het zijn 5 Monocolored decks deze keer. Er komen Planeswalkers die je als Commander kunt spelen.



 bijgewerkt door MagnusMagicus 9 jaren geleden
Waus
9 jaren geleden
5 nieuwe planeswalkers en je kan ze als commander gebruiken!!! Waaaaat?? Echt awesome!!!

Ultimate van Teferi is ook de nuts voor het planeswalker deck dat ik in gedachte heb!

Gisa's sac ability is wel echt bruut met recussion/ reanimate en untap O_O
 bijgewerkt door Waus 9 jaren geleden
LegoRobster
9 jaren geleden
Wellicht dat het zwarte commander deck Liliana of the Veil gaat krijgen, aangezien deze 'te goed' was voor standard?
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Alles kan, maar niks is zeker . Ik zou er niet op rekenen, ik denk dat de nieuwe Planeswalkers de show moeten stelen, dus ik vermoed niet dat ze een powerhouse oude Planeswalker erin gaan doen.
AncientOne
9 jaren geleden
Deze is wellicht wat leesbaarder...:

 bijgewerkt door MagnusMagicus 9 jaren geleden
Boros123
9 jaren geleden
Supercool!!!
Blasty
9 jaren geleden
Met deze commander ga je niet winnen op commander damage
Sars
9 jaren geleden
Ben heel benieuwd naar welke planeswalkers er nog meer in het blauwe commander deck zitten. Kijkend naar zijn -10 ability zouden er toch nog andere planeswalkers in moeten zitten.

Vind het ook super dat het mono kleur decks worden.
kolonelnick
9 jaren geleden
ik vraag me af. betekent de ult van teferi dat ik elke beurt een loyalty ability mag gebruiken? dus in mijn beurt en vervolgens in opponent 1 zijn beurt en vervolgens in opponent 2 zijn beurt. want dat is echt te bruut.

ow en ik heb een vermoeden over de zwarte planeswalker: sifa grent. ik weet t niet zeker aangezien ze van grixis komt, maar als we 5 nieuwe planeswalkers krijgen die nog niet eerder geprint zijn dan lijkt ze me best een logische optie
eldertswemmer
9 jaren geleden
Voor de witte planeswalker hoop ik op Serra en voor de groene Kristina of the Woods
LeKrutes
9 jaren geleden
Wat een ontzettend lame systeem. Om planeswalkers te kunnen gebruiken als commander.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
*zucht* Waarom nou dat negatieve? Waarom is een verandering niet goed? Het werd als alternatief door sommige groepen al gedaan en nu is het "officieel". Leuk toch? Kun je eens afwisselen. Speel er eerst eens een half jaar mee, en ga dan negatief lopen doen.


Quote:
kolonelnick 27-07-2014 om 16:31
ik vraag me af. betekent de ult van teferi dat ik elke beurt een loyalty ability mag gebruiken? dus in mijn beurt en vervolgens in opponent 1 zijn beurt en vervolgens in opponent 2 zijn beurt. want dat is echt te bruut.

ow en ik heb een vermoeden over de zwarte planeswalker: sifa grent. ik weet t niet zeker aangezien ze van grixis komt, maar als we 5 nieuwe planeswalkers krijgen die nog niet eerder geprint zijn dan lijkt ze me best een logische optie


Dat is nog niet helemaal duidelijk, maar ik denk het wel . En Sifa Grent zou kunnen, maar ze is relatief onbekend (al was Dack Fayden dat ook natuurlijk). Zou kunnen, we gaan het zien .
LeKrutes
9 jaren geleden
Ben niet tegen verandering. Vind het gewoon vreemd dat je nu paar planeswalkers krijgt die je als commander kan runnen.
Waus
9 jaren geleden
Zo bij deze heb ik alle 5 decks al gepreorderd en ingeschreven voor de releasetournooi! Zo enthousiast ben ik alweer over de nieuwe commander set!! VD
ieun
9 jaren geleden
Ob Nixilis als zwarte planeswalker?
Thomasvdk
9 jaren geleden
Krenko, goblin planeswalker. Dat zou zo vet zijn !!!
Steef
9 jaren geleden
Progenitus planeswalker
Waus
9 jaren geleden
Ik wou net zeggen! Ze mogen ook wel een vijf kleuren en kleurloze planeswalker commander maken
derooy89
9 jaren geleden
maar houd dit dan in dat de commander regels verandert zullen worden en dat je commander elke pw kan worden? dat zie ik namelijk wel zitten en mono commanders. nice kom maar op met die goodstuff
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Nee, er gaan geen regels veranderen. Deze Planeswalker zegt specifiek dat hij als Commander dienst kan doen. Anderen mogen dat dus niet.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top