Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[C18] Commander 2018

n4ppy
5 jaren geleden
Wow GameKnights was gaaf om te zien
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Benieuwd of het Commander 2018: Subjective Reality deck kan winnen tegen niet-preconstructed decks? Lees het verslag op de Bazaar van Eclavyrr!
Eclavyrr
5 jaren geleden
In opvolging hierop heb ik aan de keukentafel thuis ook nog even Lord Windgrace en Saheeli, the Gifted getest. Beide decks spelen prima, alhoewel Windgrace buiten beuken met brute beesten weinig flexibiliteit heeft. Saheeli loept als een toeter, ik miste alleen soms wat card draw maar dat is snel opgelost.

Uiteindelijk zijn de vier decks voor mij als volgt geëindigd.
Commander 2018: Subjective Reality: De Ninja's en Zombies gaan op den duur een eigen deck vinden, voorlopig zitten die even in de Commander Staples doos en heb ik Aminatou wat verder uitgebouwd naar een control deck met Blink en Topdeck mechanics (zal binnen kort de aangepaste lijst neerzetten).

Commander 2018: Exquisite Invention: is mogelijk één van mijn nieuwe favoriete decks, deze ga ik samenvoegen met een Commander 2014: Built from Scratch deck zodra ik eraan kan komen. EN er moet wat extra carddraw in, maar het speelt blauw dus dat zal wel lukken

Commander 2018: Nature's Vengeance: deed helaas bijna alles wat mijn Omnath, Locus of Rage deck al doet, maar dan met een extra kleur en wat minder veelzijdigheid. De nonlands van het deck zijn verdeeld over mijn bestaande commander decks en Staples box, en 30% van het deck is de ruilklapper in gegaan.

Commander 2018: Adaptive Enchantment: staat momenteel in onderhandeling met het leeuwendeel van mijn tradebinder om ingewisseld te worden voor een Commander Anthology 2018 pakket. Het spijt me zeer, maar dit deck was aboluut niet mijn speelstiijl en heb ik dicht gelaten.


Hoe heeft de rest deze decks ervaren? Het viel me op dat de community (mijzelf inclusief) op zijn zachtst gezegd niet heel erg enthousiast was over de decks, maar ik heb zelf al een 180 graden bochtje gemaakt en moet op die opmerkingen terug komen.

Het zijn 4 prima decks (ook al was 1 ervan niet mijn stijl) die een goede basis vormen voor Commander spelers die een thematische insteek willen voor hun decks.

Graag hoor ik ook jullie meningen over dit product!
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Ik ben erg blij dat ik een setje heb, maar op Commander 2018: Exquisite Invention na zitten de andere 3 nog in het plastic. Misschien binnenkort eens een out-of the-box playavondje mee doen.

Commander 2018: Exquisite Invention heb ik omgebouwd naar een puur artifact deck en dan niet de tokens, maar meer dikke artifacts (zie ook mijn post hierboven). Ik was laatst al begonnen om iets te bouwen rond Jhoira, Weatherlight Captain, maar wist toen nog niet wat het zou worden. Toen ik dit pre-con deck zag (en met name kaarten als Ancient Stone Idol en Geode Golem) was de keuze snel duidelijk.
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Ik denk dat de meeste mensen wel wat zijn bijgedraaid na het zien van hoe de decks spelen. Ik vind ze wel tof, alhoewel ik los weinig nieuwe kaarten hieruit bestel.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top