Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[C19] Commander 2019

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Commander (2019 Edition) comes back to shake things up!

This year, we'll be releasing four decks in English, Japanese, French, Italian, German, Spanish, Portuguese, and Russian!

Commander (2019 Edition) will be available in stores everywhere August 23. Watch for previews in early August!

Bron: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/announcing-core-set-2020-and-commander-2019-edition-2019-02-21
TempuranJames
5 jaren geleden
Helemaal enthusiast.

Nieuwe commander decks kijk ik wel naar uit!
LeKrutes
5 jaren geleden
Ben benieuwd naar de themas
Triskelion88
5 jaren geleden
het is dat het aangekondigd is maar dit is natuurlijk eigenlijk geen informatie
n4ppy
5 jaren geleden
Quote:
14 uren geleden
het is dat het aangekondigd is maar dit is natuurlijk eigenlijk geen informatie


Jawel! Het zijn er vier en niet vijf! En we tellen ook niet tot drie, tenzij vier daar op volgt. Maar als we bij vijf uitkomen dan zijn we te ver gegaan.
LeKrutes
5 jaren geleden
Mooie holy grail/holy hand grenade referentie. Zou er dan Zodiac Rabbit in zitten?
Jsterck1
5 jaren geleden
Of een reprint van Vizzerdrix...
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Kijk, we hadden natuurlijk geen zekerheid dat er een Commander product zou komen, al lag het wel in de lijn der verwachtingen . Nu weten we dat in ieder geval zeker

De helft van de reden dat ik het topic al gemaakt had is dat de datum bekend is nu en ik het op de Release data pagina kon zetten
Dordledum
4 jaren geleden
Vandaag zouden toch de spoilers beginnen?
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
2 minuten geleden
Vandaag zouden toch de spoilers beginnen?

Op de aankondigingspagina:

Quote:
Commander (2019 Edition) will be available in stores everywhere August 23. Watch for previews in early August!
Dordledum
4 jaren geleden
oh...

Ik quote even uit een ander draadje (releasedata nieuwe sets):

Quote:
4 dagen geleden
c19 spoilers beginnen 17/18 juli 2018, tijdens een of ander event. Er is ook al bevestigd dat het om 4 decks zal draaien.



Maarja, welke event enzo dit zou zijn kon ik niet terugvinden.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat is de SDCC, de San Diego Comic Con. Maar dan wordt alleen de exact datum dat de previews beginnen bekend gemaakt:

https://markrosewater.tumblr.com/post/186326200803/are-we-learning-the-commamder-2019-deck-themes-at
Flappie1
4 jaren geleden
hmmmm ik vind dat ze wel erg laat beginnen te hypen maar ok....

Geruchtenmolen!!: 4 decks op keywords (let op dit is een gerucht) keywords zijn: Populate, Flashback, Morph, and Madness als dat zo is doe mij maar populate maar dit is een gerucht en we weten dus niks!!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
2 minuten geleden
hmmmm ik vind dat ze wel erg laat beginnen te hypen maar ok....

Geruchtenmolen!!: 4 decks op keywords (let op dit is een gerucht) keywords zijn: populate, flashback, morph, and madness als dat zo is doe mij maar populate maar dit is een gerucht en we weten dus niks!!


Heb je hier een bron voor? Want het klinkt meer als een speculatie.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ja, zonder bron kun je net zo goed zeggen dat het Phasing, Annihilator, Banding en Absorb is

Edit: Ah, de bron gevonden! https://twitter.com/GrubFellow/status/1151533306024013824 . Het lijkt er dus op dat het inderdaad Populate, Flashback, Morph en Madness decks gaan worden.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
nederland439
4 jaren geleden
Dan nog maar even wachten met het in elkaar zetten van mijn Morph deck. Had eerst Ezuri, Claw of Progress maar wou deze veranderen in Animar, Soul of Elements. Maar misschien zit hier nog wel wat leukers tussen
DarthosOfMeletis
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Edit: Ah, de bron gevonden! https://twitter.com/GrubFellow/status/1151533306024013824 . Het lijkt er dus op dat het inderdaad Populate, Flashback, Morph en Madness decks gaan worden.


Populate!!! Mijn 'inner selesnya' wordt hier wel blij van :-p
Dordledum
4 jaren geleden
Flashback-deck vindt ik erg interessant klinken.
BluezamX
4 jaren geleden
Als er geen Doubling Season of een vergelijkbaar effect (misschien als Commander?) in het Populate deck zit klaag ik Wizards aan
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Madness commander! Wordt Wild Mongrel eindelijk commander speelbaar?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top