Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[C19] Commander 2019

LeKrutes
4 jaren geleden
Klikt wel leuk. Maar morph deck heb ik gehad en viel me erg tegen. Zelfs met animar aan het roer.

Populate lijkt me vet als het 3 kleuren is. In blauw en rood zitten ook coole token effecten.
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
33 minuten geleden
Klikt wel leuk. Maar morph deck heb ik gehad en viel me erg tegen. Zelfs met animar aan het roer.


Vergeet niet dat er allerlei leuke nieuwe thematische opties nu gedrukt kunnen worden, die jij eerst niet had. Ik ben benieuwd!
Eclavyrr
4 jaren geleden
Ooooh, Madness lijkt me wel gaaf om te gaan misbruiken!
DoomSnail
4 jaren geleden
Quote:
23 uren geleden
Als er geen Doubling Season of een vergelijkbaar effect (misschien als Commander?) in het Populate deck zit klaag ik Wizards aan


Een 60 euro kaart lijkt me sterk. Ik denk eerder dat er iets als een Parallel Lives in zal zitten.

Ik hoop vooral dat we niet een selesnya wide token deck gaan krijgen. Populate met grote tokens/tokens met speciale abilities klinkt mij veel interessanter. Misschien iets als Naya of Bant met copy tokens.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Nou, op 1 augustus komen de eerste previews op GenCon. Dus nog een week geduld!
n4ppy
4 jaren geleden
Quote:
7 dagen geleden
Als er geen Doubling Season of een vergelijkbaar effect (misschien als Commander?) in het Populate deck zit klaag ik Wizards aan

Of Anointed Procession. Maar zijn allebei redelijk aan de prijs dus verwacht dan eerder iets nieuws
n4ppy
4 jaren geleden
Zo die commander is wel gaaf!
LeKrutes
4 jaren geleden
Ik vind ze wel een beetje plain. Lijken zoveel op elkaar.
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
n4ppy
4 jaren geleden
Quote:
20 uren geleden
Ik vind ze wel een beetje plain. Lijken zoveel op elkaar.

Dat valt toch wel mee? Alleen komt er slecht van af?
BluezamX
4 jaren geleden
Morgen beginnen de spoilers! Ik ben enorm benieuwd naar de power levels. Komt er een Atraxa-esque kaart (at the beginning of your end step, Populate.)? Heeft de Flashback Commander een trigger die af gaat op Flashback casts (copy de spell!)? Ik kan niet wachten

Edit:
"Whenever a creature enters the battlefield under your control, create a copy of it" zou ook een vette ability zijn
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
16 uren geleden
Edit:
"Whenever a creature enters the battlefield under your control, create a copy of it" zou ook een vette ability zijn


Bramble Sovereign is inderdaad een coole kaart! Hoop wel dat ze die reprinten in het populate deck!


Edit:
Meer info over spoilers:
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/where-find-commander-2019-edition-previews-2019-07-31

Vanaf nu t/m zondag spoilers op GenCon, houd daarvoor twitter in de gaten op https://twitter.com/wizards_magic

Volgende week maandag t/m donderdag wordt iedere dag een hele decklijst gespoild!
 bijgewerkt door Jeff 4 jaren geleden
JEV
4 jaren geleden
Zie nu pas dat je met Bramble Sovereign ook tegenstanders dingen kan geven, cool!
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
4 minuten geleden
Zie nu pas dat je met Bramble Sovereign ook tegenstanders dingen kan geven, cool!


Vooral natuurlijk zodat je teammates ook wat kan geven; de kaart komt uit Battlebond namelijk. Maar zeker, tegenstanders kadootjes geven hier mee kan heel interessant zijn als politieke optie.
LeKrutes
4 jaren geleden
De eerste spoilers zijn bekend
https://scryfall.com/sets/c19?order=spoiled
Sunitram
4 jaren geleden
Die Ghired is wel retecool zeg! En Kadena lijkt me erg interessant als er ook wat Manifest in dat deck zit. Ghastly Conscription wordt de nuts!
Dordledum
4 jaren geleden
Blijf erbij, Flashback deck lijkt me het leukste.
BluezamX
4 jaren geleden
Naya Ghired is wel oké, al voelt z'n ETB trigger wat underwhelming. Maar ja, het deck zal sowieso wel Godsire level tokens maken, dus dan wordt die tweede weer heel leuk.

Sultai Kadena lijkt me echt heel sterk! Om iedere beurt een 2/2 gratis op het veld te leggen, en een kaart te rapen is niet verkeerd. Vette Commander.

Jeskai Sevinne is interessant, maar ik ben wel een beetje benieuwd naar die eerste Ability. Sommige kleuren (RG) zullen hier (bijna) niet vanaf kunnen komen. De Ability is ook vet, zeker met die gespoilde kaart.

Rakdos Anje is volgens mij ook alles wat je wil hebben van een Commander. RB heeft altijd wel draw problemen, maar die worden zo super goed opgelost. Zeker aangezien je turn 3 kan beginnen met drawen!

Allemaal hele vette Decks, heb snel Populate gepreordered. Ben benieuwd naar wat er nog meer gaat komen! En in welk deck Seedborn Muse komt vraag ik me ook af. Sultai of Naya?
Reynaerd
4 jaren geleden
Dat is al bekend gemaakt!

Seedborn Muse zit in het Morph (Sultai) Deck!

Is ook wel logisch: Kan je in je eigen beurt Morphen en in je tegenstanders beurt ze Face-up draaien.
farden10
4 jaren geleden
De spoilers van afgelopen nacht.

 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar of Magic Commander 2019 spoiler is van start gegaan! Je kunt de nieuw toegevoegde kaarten al in je decks doen en heel spoedig ook preorderen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top